Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Η VW αλλάζει την φιλοσοφία παραγωγής της για να αποφύγει νέα σκάνδαλα
Η VW αλλάζει την φιλοσοφία παραγωγής της για να αποφύγει νέα σκάνδαλα
Από εδώ και πέρα μία ομάδα θα αναλαμβάνει την εξέλιξη ενός μοντέλου από την αρχή μέχρι το τέλος και όχι μια σειρά από «επιτροπές» και ομάδες που αποφάσιζαν για την τελική εικόνα ενός αυτοκινήτου της εταιρίας
Έχοντας πάθει η VW φαίνεται αποφασισμένη και να... μάθει. Για να μην υπάρξουν λοιπόν και στο μέλλον ανάλογες περιπτώσεις όπως το σκάνδαλο με τα πειραγμένα μοτέρ πετρελαίου, οι υπεύθυνοι της εταιρίας αποφάσισαν να αλλάξουν εκ βάθρων την φιλοσοφία σχεδίασης και παραγωγής κάθε νέου μοντέλου από εδώ και πέρα.
Κάνοντας λόγο για μία «νέα VW», θα υιοθετήσουν ένα νέο πρότυπο σύμφωνα με το οποίο κάθε καινούργιο μοντέλο από την πρώτη πινελιά της σχεδίασής του και καθ' όλη την φάση της εξέλιξής του μέχρι να βγει στην αγορά, θα γίνεται από μία συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων που θα έχουν πλήρη εποπτεία της όλης πορείας του συγκεκριμένου οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο η εμφάνιση ενός νέου μοντέλου θα είναι μια πιο προσωπική υπόθεση για τα στελέχη και τους υπαλλήλους της εταιρίας, έτσι ώστε να έχουν μία επίσης προσωπική ευθύνη για ότι παράνομο ή λάθος συμβεί στο τελικό προϊόν.
Η μέχρι τώρα πρακτική της εταιρίας η οποία αφορούσε την ανάμιξη αρκετών επιτροπών και ομάδων εργασίας, ασύνδετων πολλές φορές μεταξύ τους, για την δημιουργία νέου μοντέλου, θα αποτελέσει παρελθόν. «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η εταιρική και κοινωνική ευθύνη, για κάθε όχημα θα είναι σαφώς καθορισμένες» δήλωσε ο Herbert Diess, «και αυτό το βήμα αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της "Νέας Volkswagen"».
Η εταιρία μετά το σκάνδαλο βρίσκεται σε ένα έντονο σχέδιο αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών της, προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα πιο ευέλικτο σχήμα, με τέσσερις ομάδες ανάπτυξης να επικεντρώνονται σε σύγχρονους και πιο αποδοτικούς τύπους οχημάτων. Στόχος είναι όχι μόνο η πιο γρήγορη και σωστή εξέλιξη των αυτοκινήτων, αλλά και να περιοριστούν οι απώλειες που έχουν επέλθει στην εταιρία από το σκάνδαλο με τα diesel στην Αμερική (αλλά και στην Ευρώπη) μειώνοντας σε σημαντικό βαθμό το κόστος εξέλιξης ενός νέου μοντέλου.
Κάνοντας λόγο για μία «νέα VW», θα υιοθετήσουν ένα νέο πρότυπο σύμφωνα με το οποίο κάθε καινούργιο μοντέλο από την πρώτη πινελιά της σχεδίασής του και καθ' όλη την φάση της εξέλιξής του μέχρι να βγει στην αγορά, θα γίνεται από μία συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων που θα έχουν πλήρη εποπτεία της όλης πορείας του συγκεκριμένου οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο η εμφάνιση ενός νέου μοντέλου θα είναι μια πιο προσωπική υπόθεση για τα στελέχη και τους υπαλλήλους της εταιρίας, έτσι ώστε να έχουν μία επίσης προσωπική ευθύνη για ότι παράνομο ή λάθος συμβεί στο τελικό προϊόν.
Η μέχρι τώρα πρακτική της εταιρίας η οποία αφορούσε την ανάμιξη αρκετών επιτροπών και ομάδων εργασίας, ασύνδετων πολλές φορές μεταξύ τους, για την δημιουργία νέου μοντέλου, θα αποτελέσει παρελθόν. «Πρέπει να διασφαλίσουμε ότι η εταιρική και κοινωνική ευθύνη, για κάθε όχημα θα είναι σαφώς καθορισμένες» δήλωσε ο Herbert Diess, «και αυτό το βήμα αποτελεί ένα βασικό στοιχείο της "Νέας Volkswagen"».
Η εταιρία μετά το σκάνδαλο βρίσκεται σε ένα έντονο σχέδιο αναδιοργάνωσης των υπηρεσιών της, προσπαθώντας να δημιουργήσει ένα πιο ευέλικτο σχήμα, με τέσσερις ομάδες ανάπτυξης να επικεντρώνονται σε σύγχρονους και πιο αποδοτικούς τύπους οχημάτων. Στόχος είναι όχι μόνο η πιο γρήγορη και σωστή εξέλιξη των αυτοκινήτων, αλλά και να περιοριστούν οι απώλειες που έχουν επέλθει στην εταιρία από το σκάνδαλο με τα diesel στην Αμερική (αλλά και στην Ευρώπη) μειώνοντας σε σημαντικό βαθμό το κόστος εξέλιξης ενός νέου μοντέλου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα