Ανατρέπει τα πάντα ο CEO της FlyDubai: Οι συνθήκες ήταν κατάλληλες για προσγείωση
Ανατρέπει τα πάντα ο CEO της FlyDubai: Οι συνθήκες ήταν κατάλληλες για προσγείωση
«Το αεροδρόμιο ήταν ανοιχτό. Υπήρχαν, κατά γενική ομολογία, οι κατάλληλες συνθήκες για να προσγειωθεί. Την τελική απόφαση για την προσγείωση του αεροσκάφους την έλαβε ο πιλότος σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές», λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας με έδρα το Ντουμπάι
UPD:
4
ΣΧΟΛΙΑ
Οι τελευταίες ώρες της τραγικής πτήσης του μοιραίου αεροσκάφος Boeing 737 της αεροπορικής εταιρείας Flydubai του Ντουμπάι, (Flydubai Flight 981) - (#FlyDubai) που πραγματοποιούσε την πτήση από το Ντουμπάι προς το Ροστόφ της Ρωσίας, συνεχίζουν να δημιουργούν αναπάντητα ερωτήματα.
Το αεροσκάφος συνετρίβη τα ξημερώματα του Σαββάτου (2.50 ώρα Ελλάδος) κατά την προσγείωση του στο αεροδρόμιο Rostov-on-Don στο Ροστόφ στην νότια Ρωσία, με τραγικό απολογισμό 62 επιβαίνοντες νεκρούς (55 επιβάτες, 7 μέλη πλήρωμα).
Τι συνέβη πραγματικά στην πτήση θρίλερ; Μέχρι και νωρίς το πρωί τα σενάρια μιλούσαν για κακές καιρικές συνθήκες που δυσκόλεψαν τον Κύπριο κυβερνήτη από τη Λεμεσό να προσγειώσει το αεροσκάφος. Ωστόσο, τα νέα στοιχεία μεγαλώνουν τα ερωτηματικά σχετικά με το τί πραγματικά προκάλεσε το μοιραίο δυστύχημα, καθώς όπως φαίνεται ούτε οι άνεμοι δικαιολογούν μια τέτοια εξέλιξη ούτε και η ικανότητα των πιλότων. Γιατί το αεροσκάφος έκανε γύρους πάνω από το αεροδρόμιο επί δύο ολόκληρες ώρες;
Σημερινό δημοσίευμα του πρακτορείου «Bloomberg» ανατρέπει τα μέχρι τώρα δεδομένα και αποκαλύπτει ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας FlyDubai υποστηρίζει ότι οι συνθήκες προσγείωσης ήταν, γενικά, κατάλληλες για προσγείωση, ακόμη και εάν τρεις προηγούμενες πτήσεις αναγκάστηκαν να αλλάξουν προορισμό, λόγω των ισχυρών ανέμων.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σε δημοσιογράφους στο Ντουμπάι, είπε: «Κατά την προσπάθεια προσγείωσης του αεροσκάφους, το αεροδρόμιο ήταν ανοιχτό. Υπήρχαν, κατά γενική ομολογία, οι κατάλληλες συνθήκες για να προσγειωθεί. Την τελική απόφαση για την προσγείωση του αεροσκάφους την έλαβε ο πιλότος σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές. Το αεροσκάφος, επίσης, είχε πληρότητα σε καύσιμα για να αλλάξει την πορεία του, εάν αυτό κρινόταν απαραίτητο. Όλα τα αεροσκάφη της FlyDubai είναι εφοδιασμένα με καύσιμα έτσι ώστε να χειριστούν οποιαδήποτε δυσκολία. Είτε αυτή είναι να αλλάξουν κατεύθυνση, είτε να παραμένουν για πολύ ώρα στον αέρα».
Ο CEO της FlyDubai Ghaith Al Ghaith
Το αεροσκάφος συνετρίβη τα ξημερώματα του Σαββάτου (2.50 ώρα Ελλάδος) κατά την προσγείωση του στο αεροδρόμιο Rostov-on-Don στο Ροστόφ στην νότια Ρωσία, με τραγικό απολογισμό 62 επιβαίνοντες νεκρούς (55 επιβάτες, 7 μέλη πλήρωμα).
Τι συνέβη πραγματικά στην πτήση θρίλερ; Μέχρι και νωρίς το πρωί τα σενάρια μιλούσαν για κακές καιρικές συνθήκες που δυσκόλεψαν τον Κύπριο κυβερνήτη από τη Λεμεσό να προσγειώσει το αεροσκάφος. Ωστόσο, τα νέα στοιχεία μεγαλώνουν τα ερωτηματικά σχετικά με το τί πραγματικά προκάλεσε το μοιραίο δυστύχημα, καθώς όπως φαίνεται ούτε οι άνεμοι δικαιολογούν μια τέτοια εξέλιξη ούτε και η ικανότητα των πιλότων. Γιατί το αεροσκάφος έκανε γύρους πάνω από το αεροδρόμιο επί δύο ολόκληρες ώρες;
Σημερινό δημοσίευμα του πρακτορείου «Bloomberg» ανατρέπει τα μέχρι τώρα δεδομένα και αποκαλύπτει ότι ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας FlyDubai υποστηρίζει ότι οι συνθήκες προσγείωσης ήταν, γενικά, κατάλληλες για προσγείωση, ακόμη και εάν τρεις προηγούμενες πτήσεις αναγκάστηκαν να αλλάξουν προορισμό, λόγω των ισχυρών ανέμων.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε σε δημοσιογράφους στο Ντουμπάι, είπε: «Κατά την προσπάθεια προσγείωσης του αεροσκάφους, το αεροδρόμιο ήταν ανοιχτό. Υπήρχαν, κατά γενική ομολογία, οι κατάλληλες συνθήκες για να προσγειωθεί. Την τελική απόφαση για την προσγείωση του αεροσκάφους την έλαβε ο πιλότος σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές. Το αεροσκάφος, επίσης, είχε πληρότητα σε καύσιμα για να αλλάξει την πορεία του, εάν αυτό κρινόταν απαραίτητο. Όλα τα αεροσκάφη της FlyDubai είναι εφοδιασμένα με καύσιμα έτσι ώστε να χειριστούν οποιαδήποτε δυσκολία. Είτε αυτή είναι να αλλάξουν κατεύθυνση, είτε να παραμένουν για πολύ ώρα στον αέρα».
Ο CEO της FlyDubai Ghaith Al Ghaith
Αεροσκάφη των Τσέχικων και των Τουρκικών αερογραμμών επιχείρησαν σχεδόν την ίδια ώρα να προσγειωθούν στο αεροδρόμιο, αλλά επέλεξαν να αλλάξουν κατεύθυνση.
Στη συνέχεια της συνέντευξης θέλησε να επισημάνει για ακόμη μια φορά ότι η τελική απόφαση σε τέτοια περιστατικά είναι πάντα του πιλότου, σε συνεργασία πάντα με τον πύργο ελέγχου και τις αρμόδιες αρχές.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ οι Αρχές εξετάζουν επισταμένως τα μαύρα κουτιά, προκειμένου να καταλήξουν σε ασφαλή συμπεράσματα. Μόσχα, Γαλλία και Ρωσία ερευνούν κάθε ενδεχόμενο και τα πρώτα αποτελέσματα αναμένονται σε ένα μήνα. Κατά τους ειδικούς τα μαύρα κουτιά έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές, ωστόσο γίνονται εργασίες για να αποκατασταθούν και να αναλυθούν τα δεδομένα.
Πληροφορίες δε, θέλουν το αεροσκάφος να είχε δυσκολίες προσγείωσης ακόμη και πριν προσεγγίσει το αεροδρόμιο.
Ανθρώπινο λάθος; Τεχνικό πρόβλημα; Κακές καιρικές συνθήκες; Τα ενδεχόμενα είναι όλα πιθανά.
Η Flydubai, η οποία ανήκει στην κυβέρνηση του Ντουμπάι, ιδρύθηκε τον Μάρτιο του 2008.
Γνώρισε σημαντική ανάπτυξη στη σκιά της μεγάλης αδελφής της, της εταιρείας Emirates, πρώτης στον κόσμο σε όρους διεθνών επιβατών. Με ένα «στόλο» 50 αεροσκαφών και ένα πρόγραμμα 90 περίπου προορισμών η FlyDubai βρίσκεται στο «στόχο».
UPD:
4
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα