EgyptAir: Επίθεση «βλέπει» πίσω από τη πτώση του αεροσκάφους, γάλλος σύμβουλος μεταφορών

EgyptAir: Επίθεση «βλέπει» πίσω από τη πτώση του αεροσκάφους, γάλλος σύμβουλος μεταφορών

Σε συνέντευξή στην γαλλική εφημερίδα Le PArisien, o Tζεράλντ Φελντσέρ πιστεύει ότι το επικρατέστερο είναι το σενάριο της επίθεσης - «Το αεροπλάνο, το οποίο είχε ναυλωθεί από το 2003, είχε έμπειρο πλήρωμα μ' έναν πιλότο που είχε περισσότερες από 6.000 ώρες πτητικής εμπειρίας», δηλώνει κατηγορηματικά 

EgyptAir: Επίθεση «βλέπει» πίσω από τη πτώση του αεροσκάφους, γάλλος σύμβουλος μεταφορών
Για τον Τζεράλντ Φελντσέρ, διακεκριμένο γάλλο σύμβουλο μεταφορών, πολλοί είναι οι παράγοντες που απομακρύνουν το ενδεχόμενο ανθρώπινου λάθους, ενισχύοντας ταυτόχρονα το σενάριο μιας προσχεδιασμένης επίθεσης. 

Σε συνέντευξή στην γαλλική εφημερίδα Le PArisien, o Tζεράλντ Φελντσέρ πιστεύει ότι το επικρατέστερο είναι το σενάριο της επίθεσης. 

Κλείσιμο
«Λαμβάνοντας υπόψη τα στοιχεία που έχουμε, το σενάριο της επίθεσης είναι το επικρατέστερο. Ένα αεροπλάνο ξαφνικά εξαφανίστηκε από τα ραντάρ σε μεγάλο υψόμετρο, πιθανότατα πάνω από τη θάλασσα ... Μπορεί να ήταν τοποθετημένη μία βόμβα στο αεροσκάφος , αν και δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πλέον 100%. Αυτό που είναι σίγουρο όμως είναι ότι το πλήρωμα δεν μπορούσε να στείλει σήμα κινδύνου.  Και ξαφνικά είχαμε μία έκρηξη».

 
Στην ερώτηση του δημοσιογράφου: «Γιατί σιγά - σιγά απομακρύνεται το σενάριο μιας μηχανική βλάβης ή ενός ανθρώπινου λάθους;»
, ο Φελντσέρ απάντησε:  
 
«Το αεροπλάνο, το οποίο είχε ναυλωθεί από το 2003, είχε έμπειρο πλήρωμα μ' έναν πιλότο που είχε περισσότερες από 6.000 ώρες πτητικής εμπειρίας  ... Όλα δείχνουν πως φαίνεται απομακρύνεται το ενδεχόμενο λάθους του πιλότου ή μηχανικής βλάβης. Αν υπήρξε έκρηξη του κινητήρα, το πλήρωμα θα είχε χρόνο να στείλει ένα μήνυμα αγωνίας. Θα είχαμε τουλάχιστον ένα σήμα. Εκτός εάν δεν είχαμε πληροφορίες από τους Κύπριους και τις αιγυπτιακές αρχές , όμως αυτό είναι απίθανο».

Ο ίδιος επισήμανε πως, αν η βόμβα ήταν τοποθετημένη στο αεροσκάφος θα βρισκόταν στις αποσκευές των επιβατών ή σε κάποιο άλλο σημείο του αεροσκάφους. 
   
Η τοποθέτηση όμως αυτή του Γάλλου συμβούλου μεταφορών εγείρει ερωτήματα αναφορικά με την ασφάλεια των γαλλικών αεροδρομίων αλλά γενικότερα του γαλλικού εναέριου χώρου. Αν δηλαδή υπήρξε βόμβα, τότε πώς πέρασε από τον έλεγχο ασφάλειας; 
   
Αναφορικά με τις  καιρικές συνθήκες την ώρα της συντριβής του αεροσκάφους ο γάλλος σύμβουλος μεταφορών επισημαίνει πως αυτές ήταν καλές, οπότε σχεδόν είναι σίγουρο πως δεν ευθύνονται για την συντριβή του. 
 

«Τα μαύρα κουτιά θα μας πουν περισσότερα»
, υποστηρίζει ο Φελντσέρ. «Αν τελικά βρεθούν τμήματα του σκάφους στη θάλασσα, τότε θα χρειαστεί πολύ χρόνος για να εντοπιστούν», προσθέτει. 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης