EgyptAir: Δεν απέκλεισε τρομοκρατική επίθεση ο Αιγύπτιος υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας
19.05.2016
14:57
Ο Σερίφ Φατί διέψευσε πως το Airbus αντιμετώπιζε στο παρελθόν τεχνικά προβλήματα, όπως είχε γνωστό νωρίτερα - Το αεροσκάφος είχε κάνει πολλά δρομολόγια 24 ώρες πριν εξαφανιστεί
Κατά τη συνέντευξη Τύπου που διεξάγεται στην Αίγυπτο, ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας, κάλεσε τους συμμετέχοντες να αναφέρονται στο Airbus ως «εξαφανισμένο» και όχι ότι έχει «συντριβεί».
Ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας, Σερίφ Φατί, μιλώντας στους δημοσιογράφους τόνισε: «Θα αναφέρομαι στο αεροσκάφος της EgyptAir ως “εξαφανισμένο αεροσκάφος” μέχρι να βρεθούν τα συντρίμμια».
Την ίδια ώρα, ο Φατί κάλεσε τους παρευρισκόμενους να μην εστιάζουν σε υποθέσεις, αλλά επισήμανε πως δεν αποκλείεται κανένα σενάριο στην περίπτωση της πτήσης MS804.
Συμπλήρωσε, λοιπόν, πως δεν αποκλείεται η τρομοκρατική επίθεση ή η μηχανική βλάβη.
Εντούτοις, διέψευσε πως το Airbus αντιμετώπιζε στο παρελθόν τεχνικά προβλήματα, όπως είχε γνωστό νωρίτερα.
Ο υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας, Σερίφ Φατί, μιλώντας στους δημοσιογράφους τόνισε: «Θα αναφέρομαι στο αεροσκάφος της EgyptAir ως “εξαφανισμένο αεροσκάφος” μέχρι να βρεθούν τα συντρίμμια».
Την ίδια ώρα, ο Φατί κάλεσε τους παρευρισκόμενους να μην εστιάζουν σε υποθέσεις, αλλά επισήμανε πως δεν αποκλείεται κανένα σενάριο στην περίπτωση της πτήσης MS804.
Συμπλήρωσε, λοιπόν, πως δεν αποκλείεται η τρομοκρατική επίθεση ή η μηχανική βλάβη.
Εντούτοις, διέψευσε πως το Airbus αντιμετώπιζε στο παρελθόν τεχνικά προβλήματα, όπως είχε γνωστό νωρίτερα.
Τόνισε, μάλιστα, πως οι δηλώσεις του δεν βασίζονται σε εικασίες, αλλά σε επαγγελματισμό και ακριβή γεγονότα.
Ο υπουργός, πρόσθεσε πως η Αίγυπτος κι η Ελλάδα έχουν αποστείλει πλοία και στρατιωτικά αεροσκάφη για την έρευνα συντριμμιών του αεροσκάφους. Σχετικά με αυτό, δήλωσε πως δεν έχει εντοπιστεί ακόμα τίποτα, ενώ δεν επιβεβαίωσε όσα υποστήριξε η ελληνική πλευρά για κατακόρυφη πτώση του αεροσκάφος.
Το αεροσκάφος είχε κάνει πολλά δρομολόγια 24 ώρες πριν εξαφανιστεί
Το αεροσκάφος είχε περάσει χθες από την Ερυθραία, την Αίγυπτο και την Τυνησία, σύμφωνα με τη διαδικτυακή ιστοσελίδα FlightRadar24.
Προτού απογειωθεί λίγο μετά τις 23:00 τοπική ώρα (21:00 ώρα Γκρίνουιτς, μεσάνυχτα ώρα Ελλάδας) από το Παρίσι, το αεροσκάφος είχε κάνει πολλά δρομολόγια με αμείωτο ρυθμό, σύμφωνα με την εξειδικευμένη ιστοσελίδα FlightRadar24 που παρακολουθεί τις εξελίξεις στην αεροπορική κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο και τηρεί αρχεία πτήσεων. Mία χρήση τόσο εντατική αποτελεί τον κανόνα στην πολιτική αεροπορία.
Το αεροσκάφος ξεκίνησε την Τετάρτη (χθες) στην Ασμάρα, πρωτεύουσα της Ερυθραίας, όπου είχε φθάσει το βράδυ της Τρίτης από το Κάιρο, σύμφωνα με το FlightRadar. Απογειώθηκε στη 01:30 ώρα Γκρίνουιτς (04:30 ώρα Ελλάδας) για την αιγυπτιακή πρωτεύουσα όπου προσγειώθηκε δύο ώρες και 32 λεπτά αργότερα.
Λίγο περισσότερο από δύο ώρες αργότερα, στις 06:21 ώρα Γκρίνουιτς, αναχώρησε και πάλι για την Τύνιδα, μια πτήση τριών ωρών και δώδεκα λεπτών. Έπειτα από έναν σταθμό μόνο μίας ώρας και δέκα λεπτών, επέστρεψε στο Κάιρο στις 13:17 ώρα Γκρίνουιτς έπειτα από ταξίδι δύο ωρών και 24 λεπτών, πάντα σύμφωνα με το FlightRadar24.
Ο σταθμός του στο Κάιρο κράτησε αυτή τη φορά δύο ώρες και στη συνέχεια απογειώθηκε εκ νέου με προορισμό το αεροδρόμιο Σαρλ ντε Γκολ του Παρισιού, όπου προσγειώθηκε στις 19:55 ώρα Γκρίνουιτς, σύμφωνα με τα αρχεία της ιστοσελίδας. Απογειώθηκε και πάλι από τη γαλλική πρωτεύουσα γύρω στις 23:00 (21:00 ώρα Γκρίνουιτς) και αναμενόταν να προσγειωθεί στο Κάιρο γύρω στις 03:00 (01:00 ώρα Γκρίνουιτς). Εξαφανίσθηκε από τα ελληνικά ραντάρ γύρω στις 00:30 ώρα Γκρίνουιτς (03:30 ώρα Ελλάδας), ενώ βρισκόταν στον αιγυπτιακό εναέριο χώρο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr