Καθυστερήσεις και ταλαιπωρία σε πτήσεις της British Airways
06.09.2016
12:00
Τα μεγαλύτερα προβλήματα παρουσιάζονται κυρίως στα αεροδρόμια της Ουάσινγκτον, του Σαν Φρανσίσκο και της Ατλάντα στις Ηνωμένες Πολιτείες
Μεγάλες καθυστερήσεις έχουν προκληθεί στις πτήσεις της British Airways λόγω προβλήματος στο σύστημα πληροφορικής.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται κυρίως στα αεροδρόμια της Ουάσινγκτον, του Σαν Φρανσίσκο και της Ατλάντα στις Ηνωμένες Πολιτείες, και η εταιρεία ζητεί συγγνώμη από τους πελάτες της.
Ταυτόχρονα, μέλη της εκστρατείας «Black Lives Matter» έχουν καταλάβει την πίστα του London City Airport προκαλώντας διακοπή της λειτουργίας του.
Ωστόσο η βρετανική αεροπορική εταιρεία δεν θέλησε να σχολιάσει τη φύση του προβλήματος που παρουσιάσθηκε στα συστήματά της, ούτε να διευκρινίσει τις διαστάσεις του.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεμίσει από παράπονα και περιπαικτικά σχόλια επιβατών που καθηλώθηκαν επί ώρες στα αεροδρόμια πριν μπορέσουν να επιβιβασθούν.
Η Κάρεν Ρέιμπερν εξήγησε στον λογαριασμό της στο Twitter ότι περίμενε ώρες στο αεροδρόμιο του Φοίνιξ στην Αριζόνα πριν μπορέσει να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο της. «Είναι τρελό, τέσσερις ώρες αναμονής στο check in με τη μόνη υπόσχεση " σε δέκα λεπτά" ή "σε λίγη ώρα" ».
Προτρέπουμε τους πελάτες μας να κάνουν check in μέσω του Ίντερνετ πριν φθάσουν στο αεροδρόμιο», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
Το πρόβλημα παρουσιάζεται κυρίως στα αεροδρόμια της Ουάσινγκτον, του Σαν Φρανσίσκο και της Ατλάντα στις Ηνωμένες Πολιτείες, και η εταιρεία ζητεί συγγνώμη από τους πελάτες της.
Ταυτόχρονα, μέλη της εκστρατείας «Black Lives Matter» έχουν καταλάβει την πίστα του London City Airport προκαλώντας διακοπή της λειτουργίας του.
Ωστόσο η βρετανική αεροπορική εταιρεία δεν θέλησε να σχολιάσει τη φύση του προβλήματος που παρουσιάσθηκε στα συστήματά της, ούτε να διευκρινίσει τις διαστάσεις του.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γεμίσει από παράπονα και περιπαικτικά σχόλια επιβατών που καθηλώθηκαν επί ώρες στα αεροδρόμια πριν μπορέσουν να επιβιβασθούν.
Η Κάρεν Ρέιμπερν εξήγησε στον λογαριασμό της στο Twitter ότι περίμενε ώρες στο αεροδρόμιο του Φοίνιξ στην Αριζόνα πριν μπορέσει να επιβιβαστεί στο αεροπλάνο της. «Είναι τρελό, τέσσερις ώρες αναμονής στο check in με τη μόνη υπόσχεση " σε δέκα λεπτά" ή "σε λίγη ώρα" ».
Προτρέπουμε τους πελάτες μας να κάνουν check in μέσω του Ίντερνετ πριν φθάσουν στο αεροδρόμιο», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ -ΜΠΕ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr