Η SKY express, η ελληνική αεροπορική με τον νεότερο στόλο αεροσκαφών στην Ελλάδα έχει κερδίσει τη διεθνή αναγνώριση, αλλά και μια θέση στην καρδιά κάθε ταξιδιώτη, αναβαθμίζοντας ταυτόχρονα τον τουρισμό και την οικονομία της χώρας.
Η Τουρκία θέλει να χτίσει τεχνητά νησιά στη Θάλασσα του Μαρμαρά και τη Μαύρη Θάλασσα
Η Τουρκία θέλει να χτίσει τεχνητά νησιά στη Θάλασσα του Μαρμαρά και τη Μαύρη Θάλασσα
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Hürriyet, περίπου 2,7 δισ. κυβικά μέτρα χώματος από τις εργασίες θα μετακινηθούν κατά την κατασκευή του Kanal Istanbul, ο διαγωνισμός για το οποίο αναμένεται να αρχίσει φέτος
Τρία τεχνητά νησιά πρόκειται να φτιαχτούν στη Θάλασσα του Μαρμαρά και τη Μαύρη Θάλασσα, με υλικά από το αμφιλεγόμενο έργο Kanal Istanbul (υδάτινο κανάλι στο επίπεδο της θάλασσας στην ευρωπαϊκή πλευρά της Κωνσταντινούπολης, για τη σύνδεση της Μαύρης Θάλασσας με τη Θάλασσα του Μαρμαρά)και σκοπό τη δημιουργία ενός «δεύτερου Βοσπόρου» ανέφερε η Hürriyet, επικαλούμενη δημοσίευμα της ιστοσελίδας Habertürk.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Hürriyet, περίπου 2,7 δισ. κυβικά μέτρα χώματος από τις εργασίες θα μετακινηθούν κατά την κατασκευή του Kanal Istanbul, ο διαγωνισμός για το οποίο αναμένεται να αρχίσει φέτος.
Το Kanal Istanbul ήταν ένα από τα «τρελά» έργα που ανήγγειλε το 2011 ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εν όψει των εκλογών. Αν και δεν έγιναν ουσιώδη βήματα μετά την ανακοίνωση, ο Ερντογάν, στις 10 του περασμένου Δεκέμβρη και ο υπουργός Ναυτιλίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών, Αχμέτ Αρσλάν, έχει πει επανειλημμένα πως πρόκειται για ένα εγχείρημα που θα υλοποιηθεί. Το κανάλι προορίζεται να έχει μήκος 43 χλμ και πλάτος 400 μέτρα, με έξι γέφυρες.
Τα εν λόγω τεχνητά νησιά, προορίζονται να δημιουργηθούν στις εξόδους της Θάλασσας του Μαρμαρά και της Μαύρης Θάλασσας, με στόχο να αποφέρουν έσοδα για τη χρηματοδότηση του καναλιού. Οι αρχές επίσης σχεδιάζουν την ανοικοδόμηση κατοικιών σε αυτά.
Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, δεν ενδείκνυνται όλες οι γαίες που θα προκύψουν από τις εκσκαφές για τα νησιά, οπότε θα υποβληθούν σε χημικές επεξεργασίες, ενώ θα ληφθούν υπόψιν παράγοντες όπως η σεισμικότητα και το βάθος της θάλασσας.
«Θα υπάρξει ζωή στα νησιά. Θα μπορούσαν να χτιστούν εστιατόρια. Υπάρχουν τέτοια παραδείγματα στον κόσμο» δήλωσαν ανώνυμες πηγές στη Habertürk, συμπληρώνοντας πως δεν έχουν αποσαφηνιστεί πολλές πλευρές του εγχειρήματος.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Hürriyet, περίπου 2,7 δισ. κυβικά μέτρα χώματος από τις εργασίες θα μετακινηθούν κατά την κατασκευή του Kanal Istanbul, ο διαγωνισμός για το οποίο αναμένεται να αρχίσει φέτος.
Το Kanal Istanbul ήταν ένα από τα «τρελά» έργα που ανήγγειλε το 2011 ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν εν όψει των εκλογών. Αν και δεν έγιναν ουσιώδη βήματα μετά την ανακοίνωση, ο Ερντογάν, στις 10 του περασμένου Δεκέμβρη και ο υπουργός Ναυτιλίας, Μεταφορών και Επικοινωνιών, Αχμέτ Αρσλάν, έχει πει επανειλημμένα πως πρόκειται για ένα εγχείρημα που θα υλοποιηθεί. Το κανάλι προορίζεται να έχει μήκος 43 χλμ και πλάτος 400 μέτρα, με έξι γέφυρες.
Τα εν λόγω τεχνητά νησιά, προορίζονται να δημιουργηθούν στις εξόδους της Θάλασσας του Μαρμαρά και της Μαύρης Θάλασσας, με στόχο να αποφέρουν έσοδα για τη χρηματοδότηση του καναλιού. Οι αρχές επίσης σχεδιάζουν την ανοικοδόμηση κατοικιών σε αυτά.
Όπως σημειώνεται στο δημοσίευμα, δεν ενδείκνυνται όλες οι γαίες που θα προκύψουν από τις εκσκαφές για τα νησιά, οπότε θα υποβληθούν σε χημικές επεξεργασίες, ενώ θα ληφθούν υπόψιν παράγοντες όπως η σεισμικότητα και το βάθος της θάλασσας.
«Θα υπάρξει ζωή στα νησιά. Θα μπορούσαν να χτιστούν εστιατόρια. Υπάρχουν τέτοια παραδείγματα στον κόσμο» δήλωσαν ανώνυμες πηγές στη Habertürk, συμπληρώνοντας πως δεν έχουν αποσαφηνιστεί πολλές πλευρές του εγχειρήματος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα