Ένα άτομο τραυματίστηκε όταν άνοιξε έναν φάκελο που περιείχε εκρηκτικό μηχανισμό στην έδρα του ΔΝΤ
στο Παρίσι.
Πρόκειται για γυναίκα εργαζόμενη στα κεντρικά γραφεία του ΔΝΤ στο Παρίσι, η οποία τραυματίστηκε στα χέρια και το πρόσωπο.
Η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ
Κλείσιμο
καταδίκασε την έκρηξη στα γραφεία του Παρισιού κάνοντας λόγο για «δειλή πράξη βίας». «Καταδικάζω αυτή την άνανδρη πράξη βίας και επαναβεβαιώνω την αποφασιστικότητα του ΔΝΤ να συνεχίσει το έργο του», υπογράμμισε η ίδια. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τις γαλλικές αρχές να διερευνήσουν το περιστατικό και να εξασφαλιστεί η ασφάλεια του προσωπικού μας».
Ο πρόεδρος
Φρανσουά Ολάντ χαρακτήρισε «επίθεση» την έκρηξη που σημειώθηκε νωρίτερα σήμερα στα γραφεία του ΔΝΤ στο Παρίσι.
Γάλλος αξιωματούχος της αστυνομίας που έκανε ενημέρωση στου δημοσιογράφους έξω από τα γραφεία του ΔΝΤ στο Παρίσι έκανε λόγο για μια τραυματισμένη γραμματέα στα χέρια και το πρόσωπο.
Σύμφωνα με τον ίδιο υπήρξαν απειλητικά τηλεφωνήματα αλλά δεν σχετίζονται με τη σημερινή έκρηξη. Όπως είπε ο φάκελος και τα υπολείμματά του πλέον θα εξεταστούν από τους ειδικούς.
Το γραφείο του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) βρίσκεται στο 16ο διαμέρισμα του Παρισιού, Σύμφωνα με πληροφορίες, το κτίριο δεν έχει υποστεί ζημιές.
Σύμφωνα με το δίκτυο BFMTV, που επικαλείται την αστυνομία του Παρισιού, αστυνομικές δυνάμεις έχουν αναπτυχθεί στην περιοχή της Παγκόσμιας Τράπεζας, που βρίσκεται στα ίδια γραφεία με το ΔΝΤ.
Σε ανακοίνωση για την ανάληψη της ευθύνης, μεταξύ άλλων οι Πυρήνες της Φωτιάς ανέφεραν: «...συνεχίζουμε ακόμα πιο δυνατά.
Με τη δημιουργία ενός διεθνούς συνωμοτικού δικτύου πυρήνων της F.A.I. και της Σ.Π.Φ. σε δεκάδες χώρες που πραγματοποίησαν και συνεχίζουν να πραγματοποιούν αντάρτικες επιθέσεις».
Με την PrimaDonna Aromatic της De’Longhi απολαμβάνουμε το ζεστό ή κρύο ρόφημά μας στο χώρο μας, από τον κόκκο στο φλιτζάνι, όπως ακριβώς θα το κάναμε στα πιο premium café του κόσμου
Την έκθεση υπογράφει ο διεθνώς αναγνωρισμένος φωτογράφος, Τάσος Βρεττός, ο οποίος μέσα από τον φακό του αποτυπώνει τη σύνδεση της βιομηχανίας με την τέχνη, αναδεικνύοντας τις αθέατες διαδρομές της ελληνικής μεταλλουργίας