«Κόντρα» του Γάλλου ΥΠΟΙΚ με αλυσίδα σούπερ μάρκετ για τη φθηνή... Nutella και τα Pampers

«Δεν πρέπει να γίνονται τέτοιου είδους προσφορές» γιατί προκαλούν χάος, δήλωσε ο Λε Μερ και την επόμενη μέρα η Intermarché αγνοώντας τον πρόσφερε έκπτωση 70% στις πάνες

Ο υπουργός Οικονομίας της Γαλλίας Μπρουνό Λε Μερ επέκρινε σήμερα τον τρόπο προώθησης προϊόντος που επελέγη πρόσφατα από την αλυσίδα σουπερμάρκετ Intermarché για την πώληση της πραλίνας φουντουκιού Nutella, από τον οποίο προκλήθηκε χάος σε κάποια σουπερμάρκετ, και κάλεσε την αλυσίδα να "μην προβεί ξανά σε αυτού του είδους την προώθηση".

"Δέχθηκα χθες τον διευθυντή της Intermarché. Του είπα ότι αυτό δεν μπορεί να ξαναγίνει, δεν μπορούμε να έχουμε τέτοιες σκηνές για τέσσερα συνεχόμενα πρωινά στη Γαλλία", δήλωσε ο υπουργός στον ραδιοσταθμό RTL και ζήτησε να μην υποτιμώνται τα επεισόδια που προκλήθηκαν.

Στην ερώτηση αν ο τρόπος αυτός προώθησης προϊόντων που προτείνει η μεγάλη αλυσίδα σουπερμάρκετ θεωρείται "υγιής", ο υπουργός απάντησε αρνητικά.

"Υπάρχει μια συμφωνία που υπεγράφη από την Intermarché και τους άλλους διανομείς πρόσφατα για να μην επαναληφθεί αυτού του είδους η προώθηση προϊόντων. Οφείλουν να κρατήσουν τον λόγο τους", σημείωσε ο υπουργός, ενώ και ένα σχέδιο νόμου αναμένεται να κατατεθεί σήμερα, για να πλαισιωθεί καλύτερα η λειτουργία των αλυσίδων σουπερμάρκετ.

Η Intermarché είχε σε προσφορά από την περασμένη Πέμπτη ως το Σάββατο την Nutella και πουλούσε με έκπτωση 70% τη μεγάλη συσκευασία (950 γραμμάρια) της περίφημης πραλίνας φουντουκιού που παρασκευάζει η ιταλική εταιρεία Ferrero. Αντί για 4,50 ευρώ, η κάθε συσκευασία στοίχιζε 1,41.

Η προσφορά αυτή προκάλεσε φρενίτιδα στους καταναλωτές οι οποίοι μόνο στα χέρια που δεν πιάστηκαν σε διάφορα σουπερμάρκετ της αλυσίδας, προκειμένου να επωφεληθούν από την "εξωφρενική" προσφορά και να αγοράσουν με έκπτωση 70% την αγαπημένη τους Nutella. Βίντεο με τους πελάτες να ορμούν στα καταστήματα για να προλάβουν την προσφορά έκαναν τον γύρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αναγκάζοντας την Intermarché να ζητήσει συγγνώμη από τους πελάτες της.

Η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού, Κατανάλωσης και Πάταξης της Απάτης (DGCCRF) ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι ξεκίνησε έρευνα σχετικά με την προώθηση αυτή προϊόντων, ενώ η Ferrero που παρασκευάζει την Nutella πήρε αποστάσεις ήδη από την περασμένη εβδομάδα, "υπενθυμίζοντας ότι αυτή η προωθητική ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς" από τη γαλλική εταιρεία και εξέφρασε τη λύπη της "για τις συνέπειες που δημιουργούν σύγχυση (...) στους καταναλωτές".



Παρά την απαγόρευση η Intermarche συνεχίζει τις προσφορές


Μόλις λίγες μέρες μετά τον «σκοτωμό» που προκλήθηκε στα καταστήματα της γαλλικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Intermarche εξαιτίας της έκπτωσης στη Nutella, νέες σκηνές χάους εκτυλίσσονται ξανά στους διαδρόμους των εν λόγω σούπερ μάρκετ.

Αιτία, μία παρόμοια προωθητική ενέργεια της αλυσίδας, στο πλαίσιο της οποίας οι πάνες Pampers θα πωλούνται έναντι 7,10 ευρώ αντί για τη συνηθισμένη τους τιμή των 21 ευρώ.


Μαμάδες, μπαμπάδες, παππούδες και γιαγιάδες μικρών παιδιών που φοράνε ακόμα πάνες ξεχύθηκαν με... άγριες διαθέσεις στα καταστήματα Intermache προκειμένου να επωφεληθούν από την μεγάλη έκπτωση και να εξασφαλίσουν όσο το δυνατόν περισσότερες συσκευασίες.




Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί το αδιαχώρητο στους διαδρόμους με πολλά ευτράπελα και ακόμα και καυγάδες μεταξύ των πελατών των σούπερ μάρκετ. Σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις μάλιστα, οι υπεύθυνοι χρειάστηκε να καλέσουν την αστυνομία, καθώς ορισμένοι από τους καταναλωτές ήταν έτοιμοι να... βιαιοπραγήσουν προκειμένου να διεκδικήσουν κάποια από τα τελευταία κομμάτια. Όπως αναφέρει η διευθύντρια ενός καταστήματος, την ημέρα εκκίνησης της προσφοράς πριν από το άνοιγμα του σούπερ μάρκετ είχαν συγκεντρωθεί έξω από την πόρτα πάνω από 250 άτομα, ώστε να μη χάσουν την ευκαιρία.


Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr