Γερμανική βιομηχανία όπλων απέσυρε διαφημιστικό μήνυμα μετά το μακελειό στη Φλόριντα
Το αμφιλεγόμενο διαφημιστικό μήνυμα προοριζόταν για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου όμως αναρτήθηκε αμέσως μετά το μακελειό στη Φλόριντα
Η γερμανική βιομηχανία κατασκευής όπλων Heckler & Koch (HK) αναγκάστηκε να αποσύρει σήμερα ένα αμφιλεγόμενο μήνυμα στο Twitter που εικόνιζε ένα πιστόλι μέσα σε μια καρδιά, σχηματισμένη από σφαίρες.
Το διαφημιστικό μήνυμα προοριζόταν για τη γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου όμως αναρτήθηκε αμέσως μετά το μακελειό στη Φλόριντα.
Κλείσιμο
"Εξ ονόματος της εταιρείας, σας ζητούμε συγγνώμη για αυτό το λυπηρό λάθος" ανέφερε η βιομηχανία σε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στον ιστότοπό της.
Το επίμαχο μήνυμα αναρτήθηκε την Τετάρτη στο Twitter και το Facebook, λίγη ώρα μετά την επίθεση στο λύκειο της πόλης Πάρκλαντ που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 17 άνθρωποι. Προερχόταν από τη θυγατρική της HK στις ΗΠΑ.
"Μετά την φριχτή και τραγική επίθεση" στη Φλόριντα "καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι αυτή η ανάρτηση ήταν υπερβολικά άκαιρη", πρόσθεσε.
Η εικόνα δεν πέρασε απαρατήρητη από τους χρήστες των ιστοτόπων κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας οργή και σαρκαστικά σχόλια. "Δεν χρειάζονταν ευγένειες εδώ, αρκούσε η κοινή λογική" έγραψε ένας από αυτούς.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.