Ρωσία: Ο Πούτιν εγκαινίασε τη γέφυρα της Κριμαίας οδηγώντας φορτηγό
15.05.2018
17:06
Ο πρόεδρος της Ρωσίας οδήγησε φορτηγό κατά τη διάρκεια τελετής εγκαινίων σε γέφυρα 19 χιλιομέτρων που ενώνει τη χερσόνησο της Κριμαίας με τη Ρωσία
Στη θέση του οδηγού ενός φορτηγού έκατσε το πρωί της Τρίτης ο Βλαντίμιρ Πούτιν.
Φορώντας ένα τζην παντελόνι και ένα μαύρο μπουφάν, ο Βλαντιμίρ Πούτιν έβαλε μπρος και άρχισε να οδηγεί στη νέα γέφυρα, που συνδέει τη χερσόνησο της Κριμαίας με τη Ρωσία.
Ο Ρώσος πρόεδρος εγκαινίαζε μ' αυτόν τον τρόπο, το φιλόδοξο αυτό έργο 19 χιλιομέτρων, την μεγαλύτερη γέφυρα της Ευρώπης, υψηλής στρατηγικής σημασίας για την Μόσχα.
Αυτοκίνητα και λεωφορεία θα κυκλοφορούν από τις 16 Μαίου, σύμφωνα με το Κρεμλίνο, ενώ τα τρένα θα κυκλοφορήσουν το 2019.
Ο Πούτιν είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους επικεφαλής των συνεργείων που δούλεψαν για 27 μήνες στα εργοτάξια αυτού του μεγαλιώδους έργου.
«Σας συγχαίρω για αυτήν την ιστορική ημέρα. Είναι ιστορική γιατί σε προηγούμενες περιόδους, την εποχή των πατεράδων μας, οι άνθρωποι ονειρεύονταν μια τέτοια γέφυρα. Επιτέλους, χάρη στο ταλέντο και στην εργατικότητά σας, αυτό το σχέδιο, αυτό το θαύμα, ολοκληρώθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ρωσίας.
Δέκα χιλιάδες εργάτες δούλεψαν για την κατασκευή αυτής της γέφυρας, ενώ εκτιμάται ότι πάνω από 40.000 αυτοκίνητα θα περνούν από εκεί καθημερινά.
Η νεόδμητη γέφυρα διαθέτει τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας (δύο ανά κατεύθυνση) για τα αυτοκίνητα και σιδηροδρομική γραμμή σε νησίδα στο κέντρο, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2019.
Η Μόσχα ξόδεψε 3 δις δολάρια στην μεγαλύτερη γέφυρα της Ευρώπης, η οποία, όμως, ανταποκρίνεται τόσο σε πρακτικούς όσο και σε γεωπολιτικούς σκοπούς.
Φορώντας ένα τζην παντελόνι και ένα μαύρο μπουφάν, ο Βλαντιμίρ Πούτιν έβαλε μπρος και άρχισε να οδηγεί στη νέα γέφυρα, που συνδέει τη χερσόνησο της Κριμαίας με τη Ρωσία.
Ο Ρώσος πρόεδρος εγκαινίαζε μ' αυτόν τον τρόπο, το φιλόδοξο αυτό έργο 19 χιλιομέτρων, την μεγαλύτερη γέφυρα της Ευρώπης, υψηλής στρατηγικής σημασίας για την Μόσχα.
Αυτοκίνητα και λεωφορεία θα κυκλοφορούν από τις 16 Μαίου, σύμφωνα με το Κρεμλίνο, ενώ τα τρένα θα κυκλοφορήσουν το 2019.
Ο Πούτιν είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους επικεφαλής των συνεργείων που δούλεψαν για 27 μήνες στα εργοτάξια αυτού του μεγαλιώδους έργου.
«Σας συγχαίρω για αυτήν την ιστορική ημέρα. Είναι ιστορική γιατί σε προηγούμενες περιόδους, την εποχή των πατεράδων μας, οι άνθρωποι ονειρεύονταν μια τέτοια γέφυρα. Επιτέλους, χάρη στο ταλέντο και στην εργατικότητά σας, αυτό το σχέδιο, αυτό το θαύμα, ολοκληρώθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Ρωσίας.
Δέκα χιλιάδες εργάτες δούλεψαν για την κατασκευή αυτής της γέφυρας, ενώ εκτιμάται ότι πάνω από 40.000 αυτοκίνητα θα περνούν από εκεί καθημερινά.
Η νεόδμητη γέφυρα διαθέτει τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας (δύο ανά κατεύθυνση) για τα αυτοκίνητα και σιδηροδρομική γραμμή σε νησίδα στο κέντρο, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2019.
Η Μόσχα ξόδεψε 3 δις δολάρια στην μεγαλύτερη γέφυρα της Ευρώπης, η οποία, όμως, ανταποκρίνεται τόσο σε πρακτικούς όσο και σε γεωπολιτικούς σκοπούς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr