Απίστευτη ταλαιπωρία για Βρετανούς τουρίστες στη Ρόδο - 25 ώρες καθυστέρηση στην πτήση τους!

Απίστευτη ταλαιπωρία για Βρετανούς τουρίστες στη Ρόδο - 25 ώρες καθυστέρηση στην πτήση τους!

«Οι εκπρόσωποι της Jet2 είναι αστείοι. Μας κάλεσαν στην πύλη στις 9:30 (η πτήση ήταν στις 10:20), μόνο και μόνο για να μας πουν 20 λεπτά αργότερα ότι η πτήση μας ματαιώνεται» είπε επιβάτης

Απίστευτη ταλαιπωρία για Βρετανούς τουρίστες στη Ρόδο - 25 ώρες καθυστέρηση στην πτήση τους!
Βρετανοί τουρίστες που έκαναν διακοπές στη Ρόδο ήρθαν αντιμέτωποι με μία καθυστέρηση στην πτήση τους... 25 ωρών καθώς η Jet2 ακύρωσε την πτήση τους αρχικά, 20 λεπτά αφότου είχε ανοίξει την πύλη επιβίβασης.

Ο Ντάρεν Κριντ από το Λέστερ πετούσε από τη Ρόδο στο αεροδρόμιο East Midlands το βράδυ της Κυριακής, όμως του ανακοινώθηκε ότι εκείνος και η οικογένειά του έπρεπε να περάσουν τη νύχτα τους σε ξενοδοχείο, με την πτήση τους να επαναπρογραμματίζεται για το βράδυ της Δευτέρας, φτάνοντας τις ώρες καθυστέρησης στις 25.

«Οι εκπρόσωποι της Jet2 είναι αστείοι. Μας κάλεσαν στην πύλη στις 9:30 (η πτήση ήταν στις 10:20), μόνο και μόνο για να μας πουν 20 λεπτά αργότερα ότι η πτήση μας ματαιώνεται» είπε ο ίδιος, συνεχίζοντας: Μας έδωσαν κουπόνια για φαγητό και ποτό με την οδηγία να πάμε σε ξενοδοχείο για τη νύχτα. Παρόλα αυτά δεν προλάβαμε να χρησιμοποιήσουμε τα κουπόνια γιατί έπρεπε να περάσουμε από τις αφίξεις για να ελεγχθούν τα διαβατήριά μας και να πάρουμε τις αποσκευές μας. Τελικά πήγαμε στο ξενοδοχείο νηστικοί και διψασμένοι, όπου υπήρχε στο δωμάτιο μόνο μίνι μπαρ, και έπρεπε να πληρώσεις ότι πάρεις».

Οι επιβάτες κατέλυσαν στο πεντάστερο Rodos Palace Hotel, όπου το γεύμα και το δείπνο ήταν μέσα στις παροχές, μαζί με την μεταφορά προς το αεροδρόμιο. Όμως με 193 άτομα εκεί, ο κ. Κριντ τόνισε ότι οι πισίνες ήταν γεμάτες και δεν υπήρχαν ξαπλώστρες. «Το ξενοδοχείο που μας πήγαν είναι πολύ καλό, αλλά και πολύ ακριβό. Τα μπουκαλάκια νερό κάνουν 2 ευρώ το καθένα. Στο γεύμα μας παρείχαν μόνο 2 μπουκαλάκια νερό και έπρεπε να πληρώσουμε όλα τα υπόλοιπα που πήραμε. Στο προηγούμενο ξενοδοχείο που καταλύσαμε ήμασταν all inclusive και δεν είχαμε μαζί μας πολλά χρήματα. Έπρεπε λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε τις κάρτες μας. Λυπάμαι όσους είχαν παιδιά μαζί τους, γιατί τους κόστισε μία περιουσία», είπε.

Ο κ. Κριντ ανέφερε ότι θα το ξανασκεφτεί να κλείσει ξανά διακοπές με την Jet2.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης