Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Ιταλία: Στους 43 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι
Ιταλία: Στους 43 οι νεκροί από την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι
Oλοκληρώθηκε η επιχείρηση εντοπισμού των αγνοούμενων
Η επιχείρηση εντοπισμού των αγνοούμενων στη Γένοβα, μετά την κατάρρευση της γέφυρας Μοράντι, ολοκληρώθηκε κατά τη διάρκεια της νύχτας, αφού βρέθηκαν οι σοροί και των τριών τελευταίων θυμάτων, ανεβάζοντας τον επίσημο απολογισμό στους 43 νεκρούς.
Ένα τμήμα μήκους 200 μέτρων της γέφυρας Μοράντι κατέρρευσε την περασμένη Τρίτη, εν μέσω καταιγίδας, παρασέρνοντας τα οχήματα που την διέσχιζαν εκείνη την ώρα, ενώ τεράστια κομμάτια τσιμέντου και μετάλλων έπεσαν από ύψος 50 μέτρων.
Αφού εντοπίστηκαν σε ένα καταπλακωμένο αυτοκίνητο και απομακρύνθηκαν από τους διασώστες οι τρεις σοροί, οι αρχές της Γένοβας αναθεώρησαν προς τα επάνω τον τελικό απολογισμό. Άλλοι εννέα άνθρωποι παραμένουν σε νοσοκομεία και οι τέσσερις από αυτούς νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση.
Μολονότι έχουν πλέον εντοπιστεί όλοι όσοι είχαν δηλωθεί ως αγνοούμενοι, ένας αξιωματικός της πυροσβεστικής, ο Στέφανο Τσάνουτ, είπε στο Sky TG24: "Η δουλειά μας συνεχίζεται για να βεβαιωθούμε ότι δεν έμεινε κανείς κάτω από τα συντρίμμια". Πρόσθεσε ότι οι υπηρεσίες εργάζονται ώστε να καταστήσουν ασφαλή τον χώρο και να βοηθήσουν τις ανακριτικές αρχές να καθορίσουν τα αίτια της καταστροφής.
Η οδογέφυρα αποτελούσε τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Α10 που συνδέει τη Γένοβα με τη Γαλλία, στα δυτικά. Υπεύθυνη για τη διαχείρισή της ήταν η εταιρεία Autostrade per l'Italia, μονάδα του κατασκευαστικού ομίλου Atlantia. Το Σάββατο η Autostrade δεσμεύτηκε ότι θα επενδύσει μισό δισεκατομμύριο ευρώ για να ξαναχτίσει τη γέφυρα και να βοηθήσει τις οικογένειες των θυμάτων αλλά και όσους έχασαν τα σπίτια τους λόγω της κατάρρευσης.
Ένα τμήμα μήκους 200 μέτρων της γέφυρας Μοράντι κατέρρευσε την περασμένη Τρίτη, εν μέσω καταιγίδας, παρασέρνοντας τα οχήματα που την διέσχιζαν εκείνη την ώρα, ενώ τεράστια κομμάτια τσιμέντου και μετάλλων έπεσαν από ύψος 50 μέτρων.
Αφού εντοπίστηκαν σε ένα καταπλακωμένο αυτοκίνητο και απομακρύνθηκαν από τους διασώστες οι τρεις σοροί, οι αρχές της Γένοβας αναθεώρησαν προς τα επάνω τον τελικό απολογισμό. Άλλοι εννέα άνθρωποι παραμένουν σε νοσοκομεία και οι τέσσερις από αυτούς νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση.
Μολονότι έχουν πλέον εντοπιστεί όλοι όσοι είχαν δηλωθεί ως αγνοούμενοι, ένας αξιωματικός της πυροσβεστικής, ο Στέφανο Τσάνουτ, είπε στο Sky TG24: "Η δουλειά μας συνεχίζεται για να βεβαιωθούμε ότι δεν έμεινε κανείς κάτω από τα συντρίμμια". Πρόσθεσε ότι οι υπηρεσίες εργάζονται ώστε να καταστήσουν ασφαλή τον χώρο και να βοηθήσουν τις ανακριτικές αρχές να καθορίσουν τα αίτια της καταστροφής.
Η οδογέφυρα αποτελούσε τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Α10 που συνδέει τη Γένοβα με τη Γαλλία, στα δυτικά. Υπεύθυνη για τη διαχείρισή της ήταν η εταιρεία Autostrade per l'Italia, μονάδα του κατασκευαστικού ομίλου Atlantia. Το Σάββατο η Autostrade δεσμεύτηκε ότι θα επενδύσει μισό δισεκατομμύριο ευρώ για να ξαναχτίσει τη γέφυρα και να βοηθήσει τις οικογένειες των θυμάτων αλλά και όσους έχασαν τα σπίτια τους λόγω της κατάρρευσης.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα