Πίνουν Coca Cola και δεν φορούν… Burberry!
20.09.2010
21:15
Για ενδέκατη συνεχόμενη χρονιά το κορυφαίο εμπορικό σήμα στο κόσμο είναι η coca cola μετά την ολοκλήρωση του καταλόγου της Interbrand.
Για ενδέκατη συνεχόμενη χρονιά το κορυφαίο εμπορικό σήμα στο κόσμο είναι η coca cola μετά την ολοκλήρωση του καταλόγου της Interbrand.
Ο κατάλογος περιέχει τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα στα οποία ξεχωρίζουν οι γνωστότερες εταιρίες ένδυσης, πληροφορικής, τροφίμων, καλλυντικών αλλά και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πρώτη είναι η Coca-Cola, με την αξία του εμπορικού της σήματος να υπολογίζεται στα 70,45 δισ. δολάρια. Δεύτερη και τρίτη είναι δυο κολοσσοί της πληροφορικής η IBM, στα 64,7 δισ. δολάρια, και η Microsoft, στα 60,89 δισ. δολάρια.
Ακολουθούν στις πρώτες είκοσι θέσεις, η Google, η General Electric, η Mc Donald's, η Intel, η Nokia, η Disney, η HP, η Toyota, η Μercedes-Benz, η Gillette, η Cisco, η BMW, η Louis Vuitton, η Apple, η Marlboro, η Samsung και η Honda.
Η μεγαλύτερη αύξηση στην αξία εμπορικού σήματος αφορά για φέτος την Apple, η οποία σκαρφάλωσε στη 17η από την 20η θέση. Η εταιρία από το Κοπερτίνο της Καλιφόρνια μετά το λανσάρισμα του ipad και του iphone 4 έχει πάρει φόρα.
Εκτός λίστας έμεινε ο βρετανικός πετρελαϊκός κολοσσός BP, ύστερα από την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Κόλπο του Μεξικού.
Τελευταίοι στην λίστα είναι η εταιρία ρουχισμού Burberry.
Ο κατάλογος περιέχει τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα στα οποία ξεχωρίζουν οι γνωστότερες εταιρίες ένδυσης, πληροφορικής, τροφίμων, καλλυντικών αλλά και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πρώτη είναι η Coca-Cola, με την αξία του εμπορικού της σήματος να υπολογίζεται στα 70,45 δισ. δολάρια. Δεύτερη και τρίτη είναι δυο κολοσσοί της πληροφορικής η IBM, στα 64,7 δισ. δολάρια, και η Microsoft, στα 60,89 δισ. δολάρια.
Ακολουθούν στις πρώτες είκοσι θέσεις, η Google, η General Electric, η Mc Donald's, η Intel, η Nokia, η Disney, η HP, η Toyota, η Μercedes-Benz, η Gillette, η Cisco, η BMW, η Louis Vuitton, η Apple, η Marlboro, η Samsung και η Honda.
Η μεγαλύτερη αύξηση στην αξία εμπορικού σήματος αφορά για φέτος την Apple, η οποία σκαρφάλωσε στη 17η από την 20η θέση. Η εταιρία από το Κοπερτίνο της Καλιφόρνια μετά το λανσάρισμα του ipad και του iphone 4 έχει πάρει φόρα.
Εκτός λίστας έμεινε ο βρετανικός πετρελαϊκός κολοσσός BP, ύστερα από την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Κόλπο του Μεξικού.
Τελευταίοι στην λίστα είναι η εταιρία ρουχισμού Burberry.
Δέκα είναι τα κριτήρια για να μπεις στη λίστα της Interbrand. Είναι η διαφοροποίηση, η δέσμευση, η αυθεντικότητα, η συνέπεια, η παρουσία, η αναγνωσιμότητα, η προστασία, η διαφάνεια, η υπευθυνότητα και η σταθερότητα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr