Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Αποσύρεται η αυστραλιανή διαφήμιση που δείχνει τον Ιησού ως δωρητή οργάνων
Αποσύρεται η αυστραλιανή διαφήμιση που δείχνει τον Ιησού ως δωρητή οργάνων
Θεωρήθηκε «βλάσφημη» και αποσύρεται μετά από αίτημα 20 χιλιάδων ανθρώπων
Οι οργισμένες αντιδράσεις που προκάλεσε στο διαδίκτυο η διαφήμιση που έχει διχάσει την κοινή γνώμη στην Αυστραλία έπιασαν τόπο. Η απεγνωσμένη προσπάθεια να ενθαρρυνθούν δωρητές οργάνων οδήγησε τον σκηνοθέτη Ρίτσαρντ Μπούλοκ να γυρίσει μία διαφήμιση για τον Ιησού η οποία τελικά λογοκρίθηκε.
Το επίμαχο βίντεο ανέβηκε στο YouTube στις 14 Οκτωβρίου.
Στη διάρκειας 150 δευτερολέπτων διαφήμιση δύο ένστολοι φρουροί ρωτούν τον σταυρωμένο Ιησού αν επιθυμεί να δωρίσει τα όργανά του, λίγο πριν πεθάνει και Εκείνος συμφωνεί.
«Η διαφήμιση δεν θα βγει στον αέρα καθώς 20 χιλιάδες άνθρωποι υπέγραψαν αίτημα να αποσυρθεί άμεσα γιατί είναι «βλάσφημη», όπως γράφει το δίκτυο RussiaToday.
«Χωρίς αμφιβολία αυτή η διαφήμιση θα προκαλέσει κάποιες έντονες συζητήσεις και αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός: Να κάνουμε τους ανθρώπους να συζητήσουν για τη δωρεά οργάνων», είχε δηλώσει ο σκηνοθέτης δίχως όμως να έχει προβλέψει ότι οι σφοδρές αντιδράσεις θα οδηγούσαν στην απόσυρσή της.
Δείτε το βίντεο:
Oι χρήστες των κοινωνικών δικτύων εμφανίστηκαν εξαρχής διχασμένοι, με ορισμένους να αναρωτιούνται αν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την εικόνα του προφήτη του Ισλάμ, Μωάμεθ σε μία αντίστοιχη κίνηση.
Η διαφήμιση αποτελεί την εισαγωγή ενός ντοκιμαντέρ το οποίο ονομάζεται «Dying to Live» (Πεθαίνω να Ζω) το οποίο φωτίζει την υπόθεση της έλλειψης εγγεγραμμένων δωρητών οργάνων στην Αυστραλία.Ένας από τους φρουρούς ρωτά τον Ιησού αν θα ήθελε να γίνει δωρητής οργάνων, με τον άλλο φρουρό να απαντά: Το καταλάβαμε. Κανείς δεν θέλει να μιλάει για τον θάνατο.
«Ωστόσο τα όργανά σου θα μπορούσαν να σώσουν τις ζωές μέχρι και έξι ανθρώπων» συνεχίζει ο φρουρός με τον ηθοποιό που υποδύεται τον Χριστό να απαντά: «Προφανώς και θα το κάνω, είμαι ο Ιησούς».
Οι δύο φρουροί στη συνέχεια παροτρύνουν τον Ιησού να πραγματοποιήσει διαδικτυακά την εγγραφή του ως δωρητής οργάνων. Ένας από αυτούς μάλιστα καρφώνει το κινητό του τηλέφωνο στο δόρυ και το σηκώνει ψηλά στον Σταυρωμένο Ιησού, για να ολοκληρώσει την εγγραφή του. Η διαφήμιση κλείνει προτρέποντας το κοινό:«Κάνε ότι θα έκανε ο Ιησούς».
Το επίμαχο βίντεο ανέβηκε στο YouTube στις 14 Οκτωβρίου.
Στη διάρκειας 150 δευτερολέπτων διαφήμιση δύο ένστολοι φρουροί ρωτούν τον σταυρωμένο Ιησού αν επιθυμεί να δωρίσει τα όργανά του, λίγο πριν πεθάνει και Εκείνος συμφωνεί.
«Η διαφήμιση δεν θα βγει στον αέρα καθώς 20 χιλιάδες άνθρωποι υπέγραψαν αίτημα να αποσυρθεί άμεσα γιατί είναι «βλάσφημη», όπως γράφει το δίκτυο RussiaToday.
«Χωρίς αμφιβολία αυτή η διαφήμιση θα προκαλέσει κάποιες έντονες συζητήσεις και αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός: Να κάνουμε τους ανθρώπους να συζητήσουν για τη δωρεά οργάνων», είχε δηλώσει ο σκηνοθέτης δίχως όμως να έχει προβλέψει ότι οι σφοδρές αντιδράσεις θα οδηγούσαν στην απόσυρσή της.
Δείτε το βίντεο:
Oι χρήστες των κοινωνικών δικτύων εμφανίστηκαν εξαρχής διχασμένοι, με ορισμένους να αναρωτιούνται αν θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την εικόνα του προφήτη του Ισλάμ, Μωάμεθ σε μία αντίστοιχη κίνηση.
Η διαφήμιση αποτελεί την εισαγωγή ενός ντοκιμαντέρ το οποίο ονομάζεται «Dying to Live» (Πεθαίνω να Ζω) το οποίο φωτίζει την υπόθεση της έλλειψης εγγεγραμμένων δωρητών οργάνων στην Αυστραλία.Ένας από τους φρουρούς ρωτά τον Ιησού αν θα ήθελε να γίνει δωρητής οργάνων, με τον άλλο φρουρό να απαντά: Το καταλάβαμε. Κανείς δεν θέλει να μιλάει για τον θάνατο.
«Ωστόσο τα όργανά σου θα μπορούσαν να σώσουν τις ζωές μέχρι και έξι ανθρώπων» συνεχίζει ο φρουρός με τον ηθοποιό που υποδύεται τον Χριστό να απαντά: «Προφανώς και θα το κάνω, είμαι ο Ιησούς».
Οι δύο φρουροί στη συνέχεια παροτρύνουν τον Ιησού να πραγματοποιήσει διαδικτυακά την εγγραφή του ως δωρητής οργάνων. Ένας από αυτούς μάλιστα καρφώνει το κινητό του τηλέφωνο στο δόρυ και το σηκώνει ψηλά στον Σταυρωμένο Ιησού, για να ολοκληρώσει την εγγραφή του. Η διαφήμιση κλείνει προτρέποντας το κοινό:«Κάνε ότι θα έκανε ο Ιησούς».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα