Κίνα: Τα ηλεκτρονικά καταστήματα αποσύρουν τα Dolce & Gabbana μετά από αμφιλεγόμενη διαφήμιση
23.11.2018
14:04
Η φίρμα έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά την κυκλοφορία μιας διαφήμισης που κατηγορήθηκε ως ρατσιστική – Μετά την ακύρωση επίδειξης μόδας στη Σανγκάη, τα ηλεκτρονικά καταστήματα απομακρύνουν τα προϊόντα του διάσημου οίκου
Εκτός καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου βρέθηκαν τα προϊόντα των Dolce & Gabanna, μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε μια αμφιλεγόμενη διαφήμιση της εταιρείας.
Η διαφήμιση έδειχνε ένα μοντέλο από την Κίνα να αγωνίζεται να φάει μακαρόνια και πίτσα με κινεζικά ξυλάκια. Η εικόνα προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς κατηγορήθηκε για προσπάθεια υποβάθμισης της Κινεζικής κουλτούρας και προώθηση μη θετικών στερεοτύπων.
Παρά τις προσπάθειες για επανόρθωση της εικόνας, οι Dolce & Gabbana κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός κινεζικής αγοράς, που είναι και μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο όσον αφορά στα είδη πολυτελείας.
Οι Κινέζοι -ανάμεσά τους και διασημότητες- ζητούν να μποϋκοτάρουν τη φίρμα.
Η κρίση οξύνθηκε όταν σχόλια που έγραψε ο συνιδρυτής της εταιρείας, Stefano Gabbana, που είχαν προσβλητικά σχόλια για τους Κινέζους, έκαναν τον γύρο του κόσμου.
Η εταιρεία απολογήθηκε, ωστόσο υποστήριξε ότι ο λογαριασμός του Gabbana στο Instagram έπεσε θύμα χάκινγκ.
Παράλληλα, οι ιδρυτές της εταιρείας προχώρησαν σε νέα απολογία. Η κινεζική εφημερίδα Morning Post δημοσίευσε βίντεο στο οποίο ζητούν συγχώρεση γι' αυτήν την παρεξήγηση της κινεζικής κουλτούρας.
Όμως η ζημιά είναι ήδη μεγάλη. Την Παρασκευή, τα προϊόντα δεν ήταν διαθέσιμα στους μεγαλύτερους ιστοτόπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και σε μικρότερους.
Σύμφωνα με αναλυτές αγοράς, η διαφήμιση μπέρδεψε τους Κινέζους και τους δημιούργησε την αίσθηση ότι η εταιρεία δεν τους καταλαβαίνει, ενώ ζητούν μια φίρμα που τους ξέρει και τους κάνει να νιώθουν σημαντικοί.
Οι εξελίξεις έρχονται σε μία περίοδο που η Κίνα καθίσταται ραγδαίως αναπτυσσόμενη αγορά προϊόντων πολυτελείας.
Η διαφήμιση έδειχνε ένα μοντέλο από την Κίνα να αγωνίζεται να φάει μακαρόνια και πίτσα με κινεζικά ξυλάκια. Η εικόνα προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς κατηγορήθηκε για προσπάθεια υποβάθμισης της Κινεζικής κουλτούρας και προώθηση μη θετικών στερεοτύπων.
Παρά τις προσπάθειες για επανόρθωση της εικόνας, οι Dolce & Gabbana κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός κινεζικής αγοράς, που είναι και μία από τις μεγαλύτερες στον κόσμο όσον αφορά στα είδη πολυτελείας.
Οι Κινέζοι -ανάμεσά τους και διασημότητες- ζητούν να μποϋκοτάρουν τη φίρμα.
Η κρίση οξύνθηκε όταν σχόλια που έγραψε ο συνιδρυτής της εταιρείας, Stefano Gabbana, που είχαν προσβλητικά σχόλια για τους Κινέζους, έκαναν τον γύρο του κόσμου.
Η εταιρεία απολογήθηκε, ωστόσο υποστήριξε ότι ο λογαριασμός του Gabbana στο Instagram έπεσε θύμα χάκινγκ.
Παράλληλα, οι ιδρυτές της εταιρείας προχώρησαν σε νέα απολογία. Η κινεζική εφημερίδα Morning Post δημοσίευσε βίντεο στο οποίο ζητούν συγχώρεση γι' αυτήν την παρεξήγηση της κινεζικής κουλτούρας.
Όμως η ζημιά είναι ήδη μεγάλη. Την Παρασκευή, τα προϊόντα δεν ήταν διαθέσιμα στους μεγαλύτερους ιστοτόπους ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και σε μικρότερους.
Σύμφωνα με αναλυτές αγοράς, η διαφήμιση μπέρδεψε τους Κινέζους και τους δημιούργησε την αίσθηση ότι η εταιρεία δεν τους καταλαβαίνει, ενώ ζητούν μια φίρμα που τους ξέρει και τους κάνει να νιώθουν σημαντικοί.
Οι εξελίξεις έρχονται σε μία περίοδο που η Κίνα καθίσταται ραγδαίως αναπτυσσόμενη αγορά προϊόντων πολυτελείας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr