Adidas, Burberry, Gucci, Yves Saint Laurent δεσμεύονται υπέρ του κλίματος
11.12.2018
01:15
Υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, οι μεγάλες αυτές εταιρείες ένδυσης, όπως επίσης ο κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Maersk, υπέγραψαν, στο περιθώριο της 24ης Συνδιάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα (COP24) στην Πολωνία αυτήν την «χάρτα της βιομηχανίας της μόδας υπέρ της ανάληψης δράσης για το κλίμα»
H Adidas, η Burberry, τα H&M, η Puma... Εταιρείες κολοσσοί της βιομηχανίας της μόδας, από τους μεγαλύτερους παραγωγούς αερίων θερμοκηπίου, δεσμεύτηκαν σήμερα, κατά τη διάρκεια της COP24 να μειώσουν τις εκπομπές τους κατά 30% έως το 2030.
Υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, οι μεγάλες αυτές εταιρείες ένδυσης, όπως επίσης ο κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Maersk, υπέγραψαν, στο περιθώριο της 24ης Συνδιάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα (COP24) στην Πολωνία αυτήν την «χάρτα της βιομηχανίας της μόδας υπέρ της ανάληψης δράσης για το κλίμα».
Προκειμένου να φθάσουν στον στόχο της συλλογικής μείωσης κατά 30% των εκπομπών έως το 2030, οι 43 υπογράφοντες δεσμεύονται μεταξύ άλλων να προωθήσουν τη χρήση υλικών με ισχνή επίπτωση στο κλίμα, να εφαρμόσουν μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας, να μην εγκαταστήσουν από το 2025 πηγές ενέργειας παραγόμενης από τον άνθρακα στις μονάδες παρασκευής και να δώσουν ώθηση στις μεταφορές των εμπορευμάτων τους με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η βιομηχανία της μόδας αντιπροσωπεύει περίπου το 10% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
«Η βιομηχανία της μόδας βρίσκεται ήδη δύο βήματα πιο μπροστά αναφορικά με τον ορισμό της παγκόσμιας κουλτούρας, επομένως είμαι ενθουσιασμένη που βλέπω ότι δείχνει επίσης τον δρόμο στο θέμα της ανάληψης δράσης υπέρ του κλίματος» σχολίασε η υπεύθυνη για το κλίμα του ΟΗΕ Πατρίσια Εσπινόζα σε ένα δελτίο τύπου, απευθύνοντας έκκληση αυτό το παράδειγμα να το ακολουθήσουν και άλλοι.
Στην εποχή της «μόδας της ταχύτητας» ("fast fashion"), όπου οι καταναλωτές ανανεώνουν πολύ σύντομα τα ρούχα τους, οι υπογράφοντες στοχεύουν επίσης να στηρίξουν την κυκλική οικονομία και να βοηθήσουν να υπάρξει αλλαγή στις συμπεριφορές για να επεκταθεί η διάρκεια ζωής των προϊόντων.
«Όταν βλέπετε την ιστορία της μόδας, η ιστορία μας δεν είναι ίσως η καλύτερη σε σχέση με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις μας» αναγνώρισε, σε μια συνέντευξη τύπου, ο Στέφαν Σέιντελ, ο υπεύθυνος «διαρκούς ανάπτυξης» της εταιρείας Puma.
«Αυτή τη φορά, θέλουμε να κάνουμε κάτι καλό, να προηγηθούμε».
Μεταξύ των υπογραφόντων βρίσκονται επίσης οι εταιρείες Esprit, Guess, Gap, Hugo Boss, Levi Strauss, Salomon, ο όμιλος Kering (Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga).
Υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών, οι μεγάλες αυτές εταιρείες ένδυσης, όπως επίσης ο κολοσσός των θαλάσσιων μεταφορών Maersk, υπέγραψαν, στο περιθώριο της 24ης Συνδιάσκεψης του ΟΗΕ για το κλίμα (COP24) στην Πολωνία αυτήν την «χάρτα της βιομηχανίας της μόδας υπέρ της ανάληψης δράσης για το κλίμα».
Προκειμένου να φθάσουν στον στόχο της συλλογικής μείωσης κατά 30% των εκπομπών έως το 2030, οι 43 υπογράφοντες δεσμεύονται μεταξύ άλλων να προωθήσουν τη χρήση υλικών με ισχνή επίπτωση στο κλίμα, να εφαρμόσουν μέτρα εξοικονόμησης ενέργειας, να μην εγκαταστήσουν από το 2025 πηγές ενέργειας παραγόμενης από τον άνθρακα στις μονάδες παρασκευής και να δώσουν ώθηση στις μεταφορές των εμπορευμάτων τους με χαμηλές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις, η βιομηχανία της μόδας αντιπροσωπεύει περίπου το 10% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.
«Η βιομηχανία της μόδας βρίσκεται ήδη δύο βήματα πιο μπροστά αναφορικά με τον ορισμό της παγκόσμιας κουλτούρας, επομένως είμαι ενθουσιασμένη που βλέπω ότι δείχνει επίσης τον δρόμο στο θέμα της ανάληψης δράσης υπέρ του κλίματος» σχολίασε η υπεύθυνη για το κλίμα του ΟΗΕ Πατρίσια Εσπινόζα σε ένα δελτίο τύπου, απευθύνοντας έκκληση αυτό το παράδειγμα να το ακολουθήσουν και άλλοι.
Στην εποχή της «μόδας της ταχύτητας» ("fast fashion"), όπου οι καταναλωτές ανανεώνουν πολύ σύντομα τα ρούχα τους, οι υπογράφοντες στοχεύουν επίσης να στηρίξουν την κυκλική οικονομία και να βοηθήσουν να υπάρξει αλλαγή στις συμπεριφορές για να επεκταθεί η διάρκεια ζωής των προϊόντων.
«Όταν βλέπετε την ιστορία της μόδας, η ιστορία μας δεν είναι ίσως η καλύτερη σε σχέση με τις περιβαλλοντικές επιδόσεις μας» αναγνώρισε, σε μια συνέντευξη τύπου, ο Στέφαν Σέιντελ, ο υπεύθυνος «διαρκούς ανάπτυξης» της εταιρείας Puma.
«Αυτή τη φορά, θέλουμε να κάνουμε κάτι καλό, να προηγηθούμε».
Μεταξύ των υπογραφόντων βρίσκονται επίσης οι εταιρείες Esprit, Guess, Gap, Hugo Boss, Levi Strauss, Salomon, ο όμιλος Kering (Gucci, Yves Saint Laurent, Balenciaga).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr