Έξαλλοι οι ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων με διαφημιστικό της Gillette που... τους ευνουχίζει!
Η εταιρεία P&G αποφάσισε να συντονιστεί με τον πνεύμα των καιρών και να υποστηρίξει το κίνημα #MeToo κατά της «τοξικής αρρενωπότητας», ωστόσο αυτή η απόφασή της μπορεί να μην της βγει σε καλό...
Σε μποϋκοτάζ προτρέπουν τους εκατομμύρια καταναλωτές των προϊόντων της Gillette ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων, οι οποίοι έχουν εξοργιστεί από το τελευταίο διαφημιστικό της εταιρείας που εστιάζει στην καταπολέμηση της «τοξικής αρρενωπότητας».
Το διαφημιστικό κλιπ, με τίτλο «We believe» είναι «προσβλητικό» για τους άνδρες και τους «ευνουχίζει», διατείνονται οι ομάδες ακτιβιστών που έχουν αυξηθεί θεαματικά τους τελευταίους μήνες, αντιδρώντας στην εξάπλωση του κινήματος #MeToo.
Η απόφαση της P&G (κατασκευάστριας εταιρείας των προϊόντων Gillette) να συντονιστεί με τον πνεύμα των καιρών στηρίζοντας το κίνημα #MeToo, είναι αρκετά σημαντική, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα είδη απευθύνονται κυρίως σε άνδρες.
Κλείσιμο
«Παίζοντας» με το 30 ετών σλόγκαν της «The Best A Man Can Get» (Ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα) η εταιρεία διερωτάται στο νέο της διαφημιστικό: «Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος εαυτός που μπορούν να δείξουν οι άνδρες;».
Στο κλιπ εμφανίζονται παραδείγματα σεξισμούστον κινηματογράφο, στον εργασιακό χώρο αλλά και σκηνές βίας ανάμεσα σε νεαρά αγόρια. «Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, τοξική αρρενωπότητα. Είναι όντως αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα;» διερωτάται μια φωνή.
Από τις πρώτες κιόλας ώρες της προβολης του το διαφημιστικό προκάλεσε αρκετές συζητήσεις στο διαδίκτυο. Το ακροδεξιό περιοδικό The New American επιτέθηκε στο μήνυμα που στέλνει η Gillette, λέγοντας ότι «αντανακλά πολλές εσφαλμένες υποθέσεις». «Οι άνδρες είναι το πιο ατίθασο φύλο, κι αυτός είναι ο λόγος πίσω από την επικινδυνότητά τους, αλλά και τον δυναμισμό τους», αναφέρει το δημοσίευμα.
Ένα από τα επιχειρήματα των ακτιβιστών ανδρικών δικαιωμάτων είναι ότι διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι. Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκριτική «επίδειξη αρετής» που έχει σκοπό να ευνουχίσει περαιτέρω τους άνδρες.
I've used @Gillette razors my entire adult life but this absurd virtue-signalling PC guff may drive me away to a company less eager to fuel the current pathetic global assault on masculinity.
Let boys be damn boys.
Let men be damn men. https://t.co/Hm66OD5lA4
«Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια» έγραψε στο Twitter ο Βρετανός δημοσιογράφος Πιρς Μόργκαν, απηχώντας τις απόψεις πολλών ομοϊδεατών του.
«Δεν είναι πια καιρός να πάψουμε να δικαιολογούμε τις κακές συμπεριφορές;», απαντά η Gillette καλώντας τον Μόργκαν να συνταχθεί με τον «αγώνα» της.
Το νέο διαφημιστικό της εταιρείας κυκλοφόρησε πριν από δύο μέρες και έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 2,3 εκατομμύρια views στο YouTube.
Πάντως, με 22.000 likes και 212.000 dislikes μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν πως η πρώτη απόπειρα της Gillette να ενστερνιστεί το μήνυμα του #MeToo ήταν μάλλον αποτυχημένη.
Gillette: "Gonna do an ad about how it's cool to be there and support other men and that it's OK not to be a prick"
Men on the Internet for some reason: "Fuck you we like being pricks"
Με τα απογευματινά δρομολόγια της SEAJETS για Σύρο, Πάρο, Μύκονο και Νάξο, βρισκόμαστε στα αγαπημένα μας νησιά αμέσως μετά το γραφείο και απολαμβάνουμε ακόμη περισσότερο το καλοκαίρι.
Η εναρκτήρια δράση του προγράμματος για το 2024 (και για 5η συνεχή χρονιά) έγινε μέσα σε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας μεταξύ 29 και 31 Μαΐου στη Λέσβο, συγκεντρώνοντας σχεδόν 303 κιλά απορρίμματα, από τρεις πανέμορφες ακτές του νησιού.