Έξαλλοι οι ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων με διαφημιστικό της Gillette που... τους ευνουχίζει!
15.01.2019
11:15
Η εταιρεία P&G αποφάσισε να συντονιστεί με τον πνεύμα των καιρών και να υποστηρίξει το κίνημα #MeToo κατά της «τοξικής αρρενωπότητας», ωστόσο αυτή η απόφασή της μπορεί να μην της βγει σε καλό...
Σε μποϋκοτάζ προτρέπουν τους εκατομμύρια καταναλωτές των προϊόντων της Gillette ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων, οι οποίοι έχουν εξοργιστεί από το τελευταίο διαφημιστικό της εταιρείας που εστιάζει στην καταπολέμηση της «τοξικής αρρενωπότητας».
Το διαφημιστικό κλιπ, με τίτλο «We believe» είναι «προσβλητικό» για τους άνδρες και τους «ευνουχίζει», διατείνονται οι ομάδες ακτιβιστών που έχουν αυξηθεί θεαματικά τους τελευταίους μήνες, αντιδρώντας στην εξάπλωση του κινήματος #MeToo.
Η απόφαση της P&G (κατασκευάστριας εταιρείας των προϊόντων Gillette) να συντονιστεί με τον πνεύμα των καιρών στηρίζοντας το κίνημα #MeToo, είναι αρκετά σημαντική, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα είδη απευθύνονται κυρίως σε άνδρες.
«Παίζοντας» με το 30 ετών σλόγκαν της «The Best A Man Can Get» (Ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα) η εταιρεία διερωτάται στο νέο της διαφημιστικό: «Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος εαυτός που μπορούν να δείξουν οι άνδρες;».
Στο κλιπ εμφανίζονται παραδείγματα σεξισμού στον κινηματογράφο, στον εργασιακό χώρο αλλά και σκηνές βίας ανάμεσα σε νεαρά αγόρια. «Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, τοξική αρρενωπότητα. Είναι όντως αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα;» διερωτάται μια φωνή.
Από τις πρώτες κιόλας ώρες της προβολης του το διαφημιστικό προκάλεσε αρκετές συζητήσεις στο διαδίκτυο. Το ακροδεξιό περιοδικό The New American επιτέθηκε στο μήνυμα που στέλνει η Gillette, λέγοντας ότι «αντανακλά πολλές εσφαλμένες υποθέσεις». «Οι άνδρες είναι το πιο ατίθασο φύλο, κι αυτός είναι ο λόγος πίσω από την επικινδυνότητά τους, αλλά και τον δυναμισμό τους», αναφέρει το δημοσίευμα.
Ένα από τα επιχειρήματα των ακτιβιστών ανδρικών δικαιωμάτων είναι ότι διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι. Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκριτική «επίδειξη αρετής» που έχει σκοπό να ευνουχίσει περαιτέρω τους άνδρες.
«Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια» έγραψε στο Twitter ο Βρετανός δημοσιογράφος Πιρς Μόργκαν, απηχώντας τις απόψεις πολλών ομοϊδεατών του.
Το διαφημιστικό κλιπ, με τίτλο «We believe» είναι «προσβλητικό» για τους άνδρες και τους «ευνουχίζει», διατείνονται οι ομάδες ακτιβιστών που έχουν αυξηθεί θεαματικά τους τελευταίους μήνες, αντιδρώντας στην εξάπλωση του κινήματος #MeToo.
Η απόφαση της P&G (κατασκευάστριας εταιρείας των προϊόντων Gillette) να συντονιστεί με τον πνεύμα των καιρών στηρίζοντας το κίνημα #MeToo, είναι αρκετά σημαντική, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα είδη απευθύνονται κυρίως σε άνδρες.
«Παίζοντας» με το 30 ετών σλόγκαν της «The Best A Man Can Get» (Ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα) η εταιρεία διερωτάται στο νέο της διαφημιστικό: «Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος εαυτός που μπορούν να δείξουν οι άνδρες;».
Στο κλιπ εμφανίζονται παραδείγματα σεξισμού στον κινηματογράφο, στον εργασιακό χώρο αλλά και σκηνές βίας ανάμεσα σε νεαρά αγόρια. «Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, τοξική αρρενωπότητα. Είναι όντως αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα;» διερωτάται μια φωνή.
Από τις πρώτες κιόλας ώρες της προβολης του το διαφημιστικό προκάλεσε αρκετές συζητήσεις στο διαδίκτυο. Το ακροδεξιό περιοδικό The New American επιτέθηκε στο μήνυμα που στέλνει η Gillette, λέγοντας ότι «αντανακλά πολλές εσφαλμένες υποθέσεις». «Οι άνδρες είναι το πιο ατίθασο φύλο, κι αυτός είναι ο λόγος πίσω από την επικινδυνότητά τους, αλλά και τον δυναμισμό τους», αναφέρει το δημοσίευμα.
Ένα από τα επιχειρήματα των ακτιβιστών ανδρικών δικαιωμάτων είναι ότι διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι. Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκριτική «επίδειξη αρετής» που έχει σκοπό να ευνουχίσει περαιτέρω τους άνδρες.
I've used @Gillette razors my entire adult life but this absurd virtue-signalling PC guff may drive me away to a company less eager to fuel the current pathetic global assault on masculinity.
— Piers Morgan (@piersmorgan) January 14, 2019
Let boys be damn boys.
Let men be damn men. https://t.co/Hm66OD5lA4
«Αφήστε τα αγόρια να φερθούν σαν αγόρια» έγραψε στο Twitter ο Βρετανός δημοσιογράφος Πιρς Μόργκαν, απηχώντας τις απόψεις πολλών ομοϊδεατών του.
«Δεν είναι πια καιρός να πάψουμε να δικαιολογούμε τις κακές συμπεριφορές;», απαντά η Gillette καλώντας τον Μόργκαν να συνταχθεί με τον «αγώνα» της.
Το νέο διαφημιστικό της εταιρείας κυκλοφόρησε πριν από δύο μέρες και έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 2,3 εκατομμύρια views στο YouTube.
Πάντως, με 22.000 likes και 212.000 dislikes μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν πως η πρώτη απόπειρα της Gillette να ενστερνιστεί το μήνυμα του #MeToo ήταν μάλλον αποτυχημένη.
Δείτε βίντεο: Έξαλλοι οι ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων με διαφημιστικό της Gillette που... τους ευνουχίζει!
Το νέο διαφημιστικό της εταιρείας κυκλοφόρησε πριν από δύο μέρες και έχει ήδη συγκεντρώσει πάνω από 2,3 εκατομμύρια views στο YouTube.
Πάντως, με 22.000 likes και 212.000 dislikes μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν πως η πρώτη απόπειρα της Gillette να ενστερνιστεί το μήνυμα του #MeToo ήταν μάλλον αποτυχημένη.
Gillette: "Gonna do an ad about how it's cool to be there and support other men and that it's OK not to be a prick"
— TechnicallyRon (@TechnicallyRon) January 15, 2019
Men on the Internet for some reason: "Fuck you we like being pricks"
Δείτε βίντεο: Έξαλλοι οι ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων με διαφημιστικό της Gillette που... τους ευνουχίζει!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr