Gillette VS «τοξικής αρρενωπότητας»: Ο πόλεμος για το «man-shaming» που... συνεπήρε το Twitter!
Τα πληκτρολόγια πήραν φωτιά...
Ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων αλλά και χιλιάδες απλοί καταναλωτές, εξοργισμένοι από το «θράσος» της εταιρείας να τους επιπλήξει επειδή φέρονται «σαν άνδρες» ξέσπασαν την οργή τους στο διαδίκτυο, καλώντας σε μποϋκοτάζ των προϊόντων της Gillette και κάνοντας λόγο για παγκόσμια... συνωμοσία που έχει ως στόχο τον ευνουχισμό των ανδρών.
Στην πρώτη γραμμή των μαχητών του πληκτρολογίου ο Βρετανός δημοσιογράφος Πιρς Μόργκαν, που ανάρτησε πάνω από 30 tweets σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, μπλέκοντας σε διάφορους διαδικτυακούς καυγάδες και κάνοντας λόγο για ξεδιάντροπο man-shaming από τη μεριά της εταιρείας, που τον έχασε για πάντα από πελάτη!
*NEW COLUMN*
— Piers Morgan (@piersmorgan) 16 Ιανουαρίου 2019
Why is @Gillette so keen to shame men but so proud of paying a vile woman-hating bigot like @chrissyteigen to promote its razors? https://t.co/SCWMkuFGTH via @MailOnline
I wasn't aware that all men are presumed to be horrible human beings until they get shown a better way of behaving by @Gillette . https://t.co/KwLfuB6ZGW
— Piers Morgan (@piersmorgan) 16 Ιανουαρίου 2019
Hi Amber,
— Piers Morgan (@piersmorgan) 17 Ιανουαρίου 2019
Thanks for ordering a man to 'shut up' when he's defending masculinity.
And congrats on your success with Aquaman - a movie that celebrates a ripped, topless, ultra-macho, trident-bearing superhero who wins his girl (you) by killing everyone. https://t.co/ddzXACufVo
It’s ‘you’re’. https://t.co/TdPZeud4Vg
— Piers Morgan (@piersmorgan) 16 Ιανουαρίου 2019
Το βασικό επιχείρημα των επικριτών της Gillette είναι ότι διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι.
Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκρισία της P&G που στο παρελθόν είχε χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα σεξιστικούς τρόπους για να προωθήσει τα προϊόντα της, κάτι πολύ κοινό εξάλλου στις εταιρείες που κατασκευάζουν ανδρικά προϊόντα.
Δείτε παρακάτω μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές αναρτήσεις των επικριτών της διαφήμισης
Just sayin'..... pic.twitter.com/ILupVWUlzQ
— Captain Sunshine (@MrSunshine1984) 17 Ιανουαρίου 2019
GoodBye #gilletteboycott pic.twitter.com/AXrTf4zKGG
— haphaphooray🥀 (@cruiseskater) 17 Ιανουαρίου 2019
Are these outfits the best @Gillette can get? pic.twitter.com/WdNnQcXY9F
— Alana Mastrangelo (@ARmastrangelo) 17 Ιανουαρίου 2019
Cut the B.S. @Gillette! I wish @Gillette would put their money where their mouth is. Don't pretend to care. Charge women the same as men. Two razors. Five blades. $7.50 more pic.twitter.com/kKsHTq6JkA
— Janni Z (@JanniZ16) 17 Ιανουαρίου 2019
Just leaving this right here, @Gillette... pic.twitter.com/KNZxEJ7FBf
— The American Workplace (@WorkPlaceRpt) 17 Ιανουαρίου 2019
Φυσικά, όλη αυτή η «έκρηξη» οργής και τεστοστερόνης βρήκε ισχυρό αντίλογο, τόσο από γυναίκες που αισθάνθηκαν ότι επιτέλους η εταιρεία έκανε ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση όσο και από άνδρες που δεν πήραν τη διαφήμιση τόσο... προσωπικά.That @Gillette commercial was the dumbest thing I've ever seen. RT if you agree. pic.twitter.com/o6dcVe8Deb
— Proud Trump Supporter (@_TrumpFanPage) 17 Ιανουαρίου 2019
Πολλοί χρήστες εξέφρασαν την άποψη ότι όλη αυτή η «ανδρική υστερία» είναι αδικαιολόγητη, αφού το μήνυμα της διαφήμισης κατά της τοξικής αρρενωπότητας δεν αφορά όλους τους άνδρες, αλλά μόνο τους... κρετίνους.
Δείτε παρακάτω αναρτήσεις υπέρ της διαφήμισης
If you’re upset about the @Gillette ad, you’re the reason we need it.
— morgan james (@morganajames) 16 Ιανουαρίου 2019
#GilletteAd @Gillette this is why we can’t have nice things... pic.twitter.com/ZnDNtUcDvg
— Daria (@Daria_OnAir) 17 Ιανουαρίου 2019
I have to say I've listened closely to Piers Morgan's argument on the #Gillette ad, and I found it very convincing. It's convinced to ignore everything he's said & buy the razor he hates so much. ✌️
— Jack D 🌹 (@JackDunc1) 15 Ιανουαρίου 2019
BREAKING: Piers Morgan responds to new Gillette ad. pic.twitter.com/ooYsVfWqi6
— Have I Got News For You (@haveigotnews) 15 Ιανουαρίου 2019
I've been using a men's Gillette razor since I was 14. Gillette was the first major company to hire me when I was kind of known as a risky little b for brands. I still use a gillette fusion razor and I still get so much joy from a fresh blade. in closing, I love you, Gillette.
— christine teigen (@chrissyteigen) 16 Ιανουαρίου 2019
The #Gillette ad: Men need to do better.
— ur grandpa but gayer (@BreakfastAtDior) 16 Ιανουαρίου 2019
Men: pic.twitter.com/T19dkKTF8H
Περί τίνος πρόκειταιGillette: *urges men to be decent humans*
— irini🐇 (@irinixroslyn) 16 Ιανουαρίου 2019
Men: pic.twitter.com/bSG9BoZVoI
Η απόφαση της P&G (κατασκευάστριας εταιρείας των προϊόντων Gillette) να συντονιστεί με τον πνεύμα των καιρών στηρίζοντας το κίνημα #MeToo, είναι αρκετά σημαντική, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα είδη απευθύνονται κυρίως σε άνδρες.
«Παίζοντας» με το 30 ετών σλόγκαν της «The Best A Man Can Get» (Ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα) η εταιρεία διερωτάται στο νέο της διαφημιστικό: «Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος εαυτός που μπορούν να δείξουν οι άνδρες;».
Στο κλιπ εμφανίζονται παραδείγματα σεξισμού στον κινηματογράφο, στον εργασιακό χώρο αλλά και σκηνές βίας ανάμεσα σε νεαρά αγόρια. «Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, τοξική αρρενωπότητα. Είναι όντως αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα;» διερωτάται μια φωνή.
Δείτε παρακάτω το κλιπ
Razor company Gillette asks toxic masculinity “Is this the best a man can get?” pic.twitter.com/couC8YUlg5
— Al Jazeera English (@AJEnglish) 17 Ιανουαρίου 2019
Δείτε βίντεο
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr