Gillette VS «τοξικής αρρενωπότητας»: Ο πόλεμος για το «man-shaming» που... συνεπήρε το Twitter!

Τα πληκτρολόγια πήραν φωτιά...

H απόφαση της εταιρείας P&G να υποστηρίξει το κίνημα #MeToo κατά της «τοξικής αρρενωπότητας», δημιουργώντας ένα διαφορετικό διαφημιστικό για τα ξυραφάκια και τους αφρούς ξυρίσματος της Gillette, προκάλεσε έναν «πόλεμο» στα social media που μαίνεται χωρίς διακοπή εδώ και δύο 24ωρα.

Ακτιβιστές ανδρικών δικαιωμάτων αλλά και χιλιάδες απλοί καταναλωτές, εξοργισμένοι από το «θράσος» της εταιρείας να τους επιπλήξει επειδή φέρονται «σαν άνδρες» ξέσπασαν την οργή τους στο διαδίκτυο, καλώντας σε μποϋκοτάζ των προϊόντων της Gillette και κάνοντας λόγο για παγκόσμια... συνωμοσία που έχει ως στόχο τον ευνουχισμό των ανδρών.

Στην πρώτη γραμμή των μαχητών του πληκτρολογίου ο Βρετανός δημοσιογράφος Πιρς Μόργκαν, που ανάρτησε πάνω από 30 tweets σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, μπλέκοντας σε διάφορους διαδικτυακούς καυγάδες και κάνοντας λόγο για ξεδιάντροπο man-shaming από τη μεριά της εταιρείας, που τον έχασε για πάντα από πελάτη!
Ο Πιρς Μόργκαν όμως δεν είναι ο μόνος που «εξερράγη» από οργή όταν είδε το διαφημιστικό της Gillett με τίτλο «We believe». Εκατοντάδες αναρτήσεις ανδρών υποστηρίζουν ότι το κλιπ είναι «προσβλητικό» για τους άνδρες και τους «ευνουχίζει».

Το βασικό επιχείρημα των επικριτών της Gillette είναι ότι διαφήμιση αφήνει να εννοηθεί ότι η πλειοψηφία των ανδρών είναι αλήτες, σεξουαλικά πεινασμένοι και βίαιοι.

Πολλοί χρήστες στα social media έκαναν λόγο για υποκρισία της P&G που στο παρελθόν είχε χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα σεξιστικούς τρόπους για να προωθήσει τα προϊόντα της, κάτι πολύ κοινό εξάλλου στις εταιρείες που κατασκευάζουν ανδρικά προϊόντα.

Δείτε παρακάτω μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές αναρτήσεις των επικριτών της διαφήμισης Φυσικά, όλη αυτή η «έκρηξη» οργής και τεστοστερόνης βρήκε ισχυρό αντίλογο, τόσο από γυναίκες που αισθάνθηκαν ότι επιτέλους η εταιρεία έκανε ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση όσο και από άνδρες που δεν πήραν τη διαφήμιση τόσο... προσωπικά.

Πολλοί χρήστες εξέφρασαν την άποψη ότι όλη αυτή η «ανδρική υστερία» είναι αδικαιολόγητη, αφού το μήνυμα της διαφήμισης κατά της τοξικής αρρενωπότητας δεν αφορά όλους τους άνδρες, αλλά μόνο τους... κρετίνους.

Δείτε παρακάτω αναρτήσεις υπέρ της διαφήμισης Περί τίνος πρόκειται

Η απόφαση της P&G (κατασκευάστριας εταιρείας των προϊόντων Gillette) να συντονιστεί με τον πνεύμα των καιρών στηρίζοντας το κίνημα #MeToo, είναι αρκετά σημαντική, δεδομένου ότι τα συγκεκριμένα είδη απευθύνονται κυρίως σε άνδρες.

«Παίζοντας» με το 30 ετών σλόγκαν της «The Best A Man Can Get» (Ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα) η εταιρεία διερωτάται στο νέο της διαφημιστικό: «Είναι πραγματικά αυτός ο καλύτερος εαυτός που μπορούν να δείξουν οι άνδρες;».

Στο κλιπ εμφανίζονται παραδείγματα σεξισμού στον κινηματογράφο, στον εργασιακό χώρο αλλά και σκηνές βίας ανάμεσα σε νεαρά αγόρια. «Bullying, σεξουαλική παρενόχληση, τοξική αρρενωπότητα. Είναι όντως αυτά ό,τι καλύτερο για έναν άνδρα;» διερωτάται μια φωνή.

Δείτε παρακάτω το κλιπ

Δείτε βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr