Στο Παρίσι τα δύο «μαύρα κουτιά» του μοιραίου Boeing της Ethiopian Airlines
14.03.2019
16:20
Η κυβέρνηση της Αντίς Αμπέμπα γύρισε την πλάτη στις ΗΠΑ - Ζήτησε τη βοήθεια της Γαλλίας, ενώ η Γερμανία ανακοίνωσε πως δεν διαθέτει την τεχνογνωσία για να κάνει τις αναλύσεις
Στο Παρίσι βρίσκονται τα δύο «μαύρα κουτιά» που πιθανότατα κρύβουν τα αίτια της συντριβής του μοιραίου Boeing 737 MAX-8 της Ethiopian Airlines, έξι λεπτά μετά την απογείωσή του από την Αντίς Αμπέμπα, την Κυριακή, παρασύροντας στον θάνατο 157 ανθρώπους.
Την επεξεργασία των δεδομένων τους από τη μοιραία πτήση ανέλαβε η Γαλλία μετά την δήλωση του ομοσπονδιακού Γραφείου Έρευνας Αεροπορικών Δυστυχημάτων της Γερμανίας (BFU), ότι δεν έχει τα τεχνικά μέσα για να τα αναλύσει.
Η κυβέρνηση της Αντίς Αντέμπα ζήτησε τη βοήθεια της Ευρώπης γυρνώντας την πλάτη στους Αμερικανούς που πρώτοι την διαβεβαίωσαν ότι θα βρίσκονται στο πλευρό της.
Τα δύο πορτοκαλοκόκκινα κουτιά που λειτουργούν ως συσκευές καταγραφής πτήσης, ταξίδεψαν από την Αντίς Αμπέμπα στην Ευρώπη ύστερα από αίτημα της κυβέρνησης της Αιθιοπίας.
Το καθένα ζυγίζει από επτά έως δέκα κιλά και είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ο μόνος τρόπος για να ενημερωθούν οι αρχές για τα αίτια του δυστυχήματος.
Στην περίπτωση της συντριβής του Boeing των Ethiopian Airlines, που οδήγησε στο θάνατο 157 ανθρώπους, τα «μαύρα κουτιά» αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν εφόσον η Αιθιοπία δεν διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία για να τα αναλύσει, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η γαλλική εφημερίδα «Le Figaro».
Η κυβέρνηση ζήτησε τη βοήθεια του Γραφείου Διερεύνησης και Ανάλυσης (BEA) που εδρεύει στο Παρίσι για την ανάλυση των δεδομένων τους.
Εκτός από την Αντίς Αμπέμπα και το Βερολίνο ανακοίνωσε ότι δεν διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να τα επεξεργαστεί.
Τα δύο κουτιά αποκαλύπτουν συνήθως τα στοιχεία πτήσης που οδηγούν στην απόδοση ευθυνών σε όσους εμπλέκονται στην ασφάλεια των πτήσεων των αεροσκαφών της πολιτικής αεροπορίας.
Μετά τον εντοπισμό τους, τα «μαύρα κουτιά» αποστέλλονται σε ειδικά εργαστήρια για την εξαγωγή των δεδομένων που περιέχουν, ενώ σε μερικές περιπτώσεις, εξαιτίας των τεχνικών κακώσεων που έχουν υποστεί από τη σφοδρότητα της συντριβής του αεροσκάφους, γίνεται μερική ανάκτηση των δεδομένων της πτήσης, γεγονός που δυσκολεύει περισσότερο το έργο των διερευνητών.
Σε έρευνες που διεξάγονται στις ΗΠΑ, γίνεται δημοσιοποίηση μιας περίληψης των στοιχείων, μερικές εβδομάδες μετά το συμβάν.
Η Εθνική Επιτροπή Ασφάλειας Αερομεταφορών των ΗΠΑ (NTSB) δήλωσε στο ABC News ότι είναι έτοιμη να αξιολογήσει την κατάσταση των «μαύρων κουτιών» του αεροσκάφους και στην περίπτωση που υπάρξει αίτημα της Αιθιοπίας, να τα αναλύσει. Ωστόσο, ουδέποτε τέθηκε τέτοιο θέμα αφού δεν υπήρξε σχετικό αίτημα της Αντίς Αμπέμπα.
Την επεξεργασία των δεδομένων τους από τη μοιραία πτήση ανέλαβε η Γαλλία μετά την δήλωση του ομοσπονδιακού Γραφείου Έρευνας Αεροπορικών Δυστυχημάτων της Γερμανίας (BFU), ότι δεν έχει τα τεχνικά μέσα για να τα αναλύσει.
Η κυβέρνηση της Αντίς Αντέμπα ζήτησε τη βοήθεια της Ευρώπης γυρνώντας την πλάτη στους Αμερικανούς που πρώτοι την διαβεβαίωσαν ότι θα βρίσκονται στο πλευρό της.
Τα δύο πορτοκαλοκόκκινα κουτιά που λειτουργούν ως συσκευές καταγραφής πτήσης, ταξίδεψαν από την Αντίς Αμπέμπα στην Ευρώπη ύστερα από αίτημα της κυβέρνησης της Αιθιοπίας.
Το καθένα ζυγίζει από επτά έως δέκα κιλά και είναι στις περισσότερες περιπτώσεις ο μόνος τρόπος για να ενημερωθούν οι αρχές για τα αίτια του δυστυχήματος.
Στην περίπτωση της συντριβής του Boeing των Ethiopian Airlines, που οδήγησε στο θάνατο 157 ανθρώπους, τα «μαύρα κουτιά» αναγκάστηκαν να ταξιδέψουν εφόσον η Αιθιοπία δεν διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία για να τα αναλύσει, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η γαλλική εφημερίδα «Le Figaro».
Η κυβέρνηση ζήτησε τη βοήθεια του Γραφείου Διερεύνησης και Ανάλυσης (BEA) που εδρεύει στο Παρίσι για την ανάλυση των δεδομένων τους.
Εκτός από την Αντίς Αμπέμπα και το Βερολίνο ανακοίνωσε ότι δεν διαθέτει τα κατάλληλα μέσα για να τα επεξεργαστεί.
Τα δύο κουτιά αποκαλύπτουν συνήθως τα στοιχεία πτήσης που οδηγούν στην απόδοση ευθυνών σε όσους εμπλέκονται στην ασφάλεια των πτήσεων των αεροσκαφών της πολιτικής αεροπορίας.
Μετά τον εντοπισμό τους, τα «μαύρα κουτιά» αποστέλλονται σε ειδικά εργαστήρια για την εξαγωγή των δεδομένων που περιέχουν, ενώ σε μερικές περιπτώσεις, εξαιτίας των τεχνικών κακώσεων που έχουν υποστεί από τη σφοδρότητα της συντριβής του αεροσκάφους, γίνεται μερική ανάκτηση των δεδομένων της πτήσης, γεγονός που δυσκολεύει περισσότερο το έργο των διερευνητών.
Σε έρευνες που διεξάγονται στις ΗΠΑ, γίνεται δημοσιοποίηση μιας περίληψης των στοιχείων, μερικές εβδομάδες μετά το συμβάν.
Η Εθνική Επιτροπή Ασφάλειας Αερομεταφορών των ΗΠΑ (NTSB) δήλωσε στο ABC News ότι είναι έτοιμη να αξιολογήσει την κατάσταση των «μαύρων κουτιών» του αεροσκάφους και στην περίπτωση που υπάρξει αίτημα της Αιθιοπίας, να τα αναλύσει. Ωστόσο, ουδέποτε τέθηκε τέτοιο θέμα αφού δεν υπήρξε σχετικό αίτημα της Αντίς Αμπέμπα.
Παράλληλα, και η κατασκευάστρια εταιρεία Boeing είχε εκφράσει την ετοιμότητά της για την παροχή τεχνικής βοήθειας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr