Παναγία των Παρισίων: Πωλούν μπλουζάκια και κούπες εκμεταλλευόμενοι τη μεγάλη καταστροφή
H εμπορευματοποίηση της καταστροφής
Μίνα Αγγελίνη
Την ώρα που αρχιτέκτονες και πυροσβέστες προσπαθούν να αποτιμήσουν το μέγεθος της καταστροφής στην Παναγία των Παρισίων, στο Διαδίκτυο άρχισαν να πωλούνται προϊόντα που θυμίζουν την καταστροφή του καθεδρικού ναού την 15η Απριλίου.
Σύμφωνα με την γαλλική εφημερίδα «Le Parisien», προτού καλά-καλά τεθεί υπό έλεγχο η πυρκαγιά που ξέσπασε στον γοτθικό ναό, το διαδίκτυο γέμισε από προϊόντα που απεικονίσουν το σύμβολο της Γαλλίας και της Χριστιανοσύνης.
Τ- shirts και κούπες με τον γοτθικό ναό πωλούνται στο Ιντερνέτ
Τα μακό μπλουζάκια που απεικονίζουν τον διάσημο ήρωα του Βίκτωρ Ουγκώ Κουασιμόδο να θρηνεί το μνημείο της γαλλικής πρωτεύουσας κάνουν θραύση, όπως σχολιάζει το σχετικό δημοσίευμα.
Διατίθενται σε πέντε χρώματα: λευκό, γκρι, γαλάζιο, κόκκινο και μαύρο στην τιμή των 16,99 ευρώ.
Κλείσιμο
Ζήτηση επίσης έχουν και οι αφίσες με την Παναγία των Παρισίων τυλιγμένη στις φλόγες, με τις «στάχτες» του καθεδρικού ναού κι ένα κομμάτι ξύλου να γλυτώνει από την πύρινη λαίλαπα
Εκτός από τις αφίσες και τα t- shirts, υπήρξαν και κούπες.
«Είμαι η Notre Dame», «Αγαπάω τη Notre Dame», γράφουν πολλά από τα προιόντα που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ώρες στο Διαδίκτυο.
Μπλουζάκι με τον διάσημο ήρωα του Βίκτωρ Ουγκώ, Κουασιμόδο, που θρηνεί για την Παναγία των Παρισίων
Ωστόσο, όταν έγινε γνωστή η εμπορευματοποίηση της τραγωδίας και ενώ οι φλόγες συνέχισαν να καταστρέφουν τον ναό, πολλοί χρήστες του διαδικτύου έσπευσαν να διαμαρτυρηθούν.
Η Ντελφίν Νομπά Παντανάνς, νομική διευθύντρια τoυ διαδικτυακού κολοσσού E- Βay έσπευσε να συμφωνήσει επισημαίνοντας ότι, «πράγματι απαγορεύεται η πώληση αντικειμένων που εκμεταλλεύονται φυσική καταστροφή ή τραγωδία».
Μέσα σε λίγη ώρα, η δημοφιλής ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου είχε «κατεβάσει» τα σχετικά προιόντα.
Το Red Bull Local Hero έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και ο Red Bull αθλητής Γιώργος Νταβουτιάν, καλεί το BMX community σε μία μέρα γεμάτη δράση, αδρεναλίνη και απίστευτα tricks με experience partner το Vodafone CU.
Η εμβληματική ελληνική εταιρία ναυτιλίας MINOAN LINES κάνει «επανάσταση» στη ναυτιλία με μια σειρά πρωτοβουλιών και με το σύνθημα «Ταξιδεύουμε για το Περιβάλλον»