Η Boeing παραδέχθηκε το ελαττωματικό λογισμικό των 737 MAX: Δεν ανταποκριθήκαμε επαρκώς!
Η Boeing παραδέχθηκε το ελαττωματικό λογισμικό των 737 MAX: Δεν ανταποκριθήκαμε επαρκώς!
Το συγκεκριμένο λογισμικό προειδοποιεί τους πιλότους ότι υπάρχει πρόβλημα, όταν δύο διαφορετικοί αισθητήρες αναφέρουν αντικρουόμενα δεδομένα - «Το επιδιορθώνουμε» λέει η Boeing μετά τις τραγωδίες των Lion Air και Ethiopian Airlines με 346 νεκρούς συνολικά
Σε μία σοκαριστική παραδοχή προχώρησε η Boeing, επισημαίνοντας ότι δεν ανταποκρίθηκε επαρκώς σχετικά με ένα σύστημα προειδοποίησης ασφαλείας στα 737 Max.
Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους έχει καθηλωθεί από τον Μάρτιο σε όλον τον κόσμο, εξαιτίας των δύο αεροπορικών δυστυχημάτων στην Ινδονησία με τη Lion Air και της Ethiopian Airlines που στοίχισε τη ζωή δεκάδων ανθρώπων.
Ο επικεφαλής της Boeing, Dennis Muilenburg έσπασε τη σιωπή του, τονίζοντας ότι υπήρξε ελαττωματικό ένα από τα λογισμικά που είναι γνωστό ως συναγερμός «διαφωνίας» (AOA), το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ενημερώνει τους πιλότους, όταν δύο διαφορετικοί αισθητήρες αναφέρουν αντικρουόμενα δεδομένα.
«Ήταν λάθος που δεν ανταποκριθήκαμε και η τοποθέτηση του συγκεκριμένου λογισμικού δεν έγινε σωστά. Ολιγωρήσαμε, "μείναμε" στην θεμελιώδη ασφάλεια του αεροσκάφους», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σε συνέντευξή του στο CBS News ανέφερε ότι η Boeing τώρα επιδορθώνει το πρόβλημα.
«Ζητώ δημοσίως και προσωπικά συγγνώμη για τις οικογένειες των θυμάτων. Νιώθω φρικτά για τα δυστυχήματα αυτά και εκφράζουμε τη θλίψη μας για το τι συνέβη, ζητούμε συγγνώμη για την απώλεια των ανθρώπινων ζωών και στα δύο δυστυχήματα, κάτι που δεν θα αλλάξει ποτέ. Θα το κουβαλάμε πάντα μαζί μας. Μπορώ να σας πω ότι με έχει επηρεάσει βαθιά ως επικεφαλής αυτής της εταιρείας, είναι πολύ δύσκολο», σημείωσε ο Muilenburg, στην πρώτη του συνέντευξη μετά την καθήλωση των Boeing στον απόηχο των δύο τραγωδιών.
Ένας ειδικός πτήσεων υπογράμμισε ότι εάν υπήρχε η συγκεκριμένη προειδοποίηση στην πτήση της Ethiopian, θα ήταν η πρώτη ένδειξη για τους πιλότους ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Ο Κρις Μπρέιντι, πιλότος και συγγραφέας εγχειριδίου για τα Boeing 737 τόνισε από την πλευρά του: «Είμαι βέβαιος ότι η πτήση της Ethiopian μπορεί να μην είχε συντριβεί εάν λειτουργούσε σωστά αυτό το σύστημα συναγερμού στο αεροσκάφος»
Ο ίδιος πιστεύει ότι εάν υπήρχε μία φωτεινή ένδειξη ότι οι αισθητήρες του συστήματος έδιναν διαφορετικές εντολές, οι πιλότοι μπορεί να είχαν ακολουθήσει τις οδηγίες του εγχειριδίου έκτακτιης ανάγκης πολύ νωρίτερα.
Το Boeing 737 Max της Ethiopian Airlines συνετρίβη στις 10 Μαρτίου 2019, έξι λεπτά μετά την απογείωσή του, παρασύροντας στον θάνατο 157 ανθρώπους, ενώ τον Οκτώβριο του 2018 ένα ίδιου τύπου αεροπλάνο της Lion Air συνετρίβη στη Θάλασσα της Ινδονησίας με 189 επιβαίνοντες.
Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους έχει καθηλωθεί από τον Μάρτιο σε όλον τον κόσμο, εξαιτίας των δύο αεροπορικών δυστυχημάτων στην Ινδονησία με τη Lion Air και της Ethiopian Airlines που στοίχισε τη ζωή δεκάδων ανθρώπων.
Ο επικεφαλής της Boeing, Dennis Muilenburg έσπασε τη σιωπή του, τονίζοντας ότι υπήρξε ελαττωματικό ένα από τα λογισμικά που είναι γνωστό ως συναγερμός «διαφωνίας» (AOA), το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ενημερώνει τους πιλότους, όταν δύο διαφορετικοί αισθητήρες αναφέρουν αντικρουόμενα δεδομένα.
«Ήταν λάθος που δεν ανταποκριθήκαμε και η τοποθέτηση του συγκεκριμένου λογισμικού δεν έγινε σωστά. Ολιγωρήσαμε, "μείναμε" στην θεμελιώδη ασφάλεια του αεροσκάφους», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σε συνέντευξή του στο CBS News ανέφερε ότι η Boeing τώρα επιδορθώνει το πρόβλημα.
«Ζητώ δημοσίως και προσωπικά συγγνώμη για τις οικογένειες των θυμάτων. Νιώθω φρικτά για τα δυστυχήματα αυτά και εκφράζουμε τη θλίψη μας για το τι συνέβη, ζητούμε συγγνώμη για την απώλεια των ανθρώπινων ζωών και στα δύο δυστυχήματα, κάτι που δεν θα αλλάξει ποτέ. Θα το κουβαλάμε πάντα μαζί μας. Μπορώ να σας πω ότι με έχει επηρεάσει βαθιά ως επικεφαλής αυτής της εταιρείας, είναι πολύ δύσκολο», σημείωσε ο Muilenburg, στην πρώτη του συνέντευξη μετά την καθήλωση των Boeing στον απόηχο των δύο τραγωδιών.
Ένας ειδικός πτήσεων υπογράμμισε ότι εάν υπήρχε η συγκεκριμένη προειδοποίηση στην πτήση της Ethiopian, θα ήταν η πρώτη ένδειξη για τους πιλότους ότι κάτι δεν λειτουργεί σωστά.
Ο Κρις Μπρέιντι, πιλότος και συγγραφέας εγχειριδίου για τα Boeing 737 τόνισε από την πλευρά του: «Είμαι βέβαιος ότι η πτήση της Ethiopian μπορεί να μην είχε συντριβεί εάν λειτουργούσε σωστά αυτό το σύστημα συναγερμού στο αεροσκάφος»
Ο ίδιος πιστεύει ότι εάν υπήρχε μία φωτεινή ένδειξη ότι οι αισθητήρες του συστήματος έδιναν διαφορετικές εντολές, οι πιλότοι μπορεί να είχαν ακολουθήσει τις οδηγίες του εγχειριδίου έκτακτιης ανάγκης πολύ νωρίτερα.
Το Boeing 737 Max της Ethiopian Airlines συνετρίβη στις 10 Μαρτίου 2019, έξι λεπτά μετά την απογείωσή του, παρασύροντας στον θάνατο 157 ανθρώπους, ενώ τον Οκτώβριο του 2018 ένα ίδιου τύπου αεροπλάνο της Lion Air συνετρίβη στη Θάλασσα της Ινδονησίας με 189 επιβαίνοντες.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα