Το Mastercard Innovation Forum 2024, η ετήσια εκδήλωση - σημείο αναφοράς για τον τομέα των πληρωμών στη χώρα, έφερε στο προσκήνιο κορυφαίους ομιλητές που εξέτασαν από διαφορετικές οπτικές γωνίες το μέλλον των συναλλαγών και ανέδειξαν την καινοτομία σε καταλύτη προόδου.
Dolce & Gabbana με Έλληνες θεούς στη Ρώμη
Dolce & Gabbana με Έλληνες θεούς στη Ρώμη
Το νέο κατάστημα της γνωστής φίρμας στην αιώνια πόλη έχει έντονο το «χρώμα» της Αρχαίας Ελλάδας
Μια ψηφιοποιημένη νωπογραφία στην οποία απεικονίζονται χερουβείμ να πετούν και θυμωμένοι αρχαιοελληνικοί θεοί, είναι το σημείο εστίασης της προσοχής στο τελευταίο κατάστημα του οίκου Dolce & Gabbana στη Ρώμη.
Το κατάστημα -μέσα σε παλάτσο του 16ου αιώνα στην Piazza di Spagna- σχεδιάστηκε από το αρχιτεκτονικό στούντιο Carbondale, αντικατοπτρίζοντας «μια πόλη, συνώνυμη με το μεγαλείο και τη μοναδικότητα».
«Η Ρώμη είναι μια πόλη μπαρόκ, χτισμένη από καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες όπως ο Φραντσέσκο Μπορομίνι και ο Τζαν Λορέντζο Μπερνίν – τα δημιουργήματά τους είναι τεράστιας σημασίας και χαρακτηρίζονται από έναν υπερρεαλισμό» εξηγούν από τον οίκο ειδών πολυτελείας. «Οι σχεδιαστές ήθελαν να ζωντανέψουν αυτή την μπαρόκ έμπνευση με έναν σύγχρονο τρόπο, με μοντέρνα υλικά και τεχνικές».
Σε μια αίθουσα του πρώτου ορόφου του καταστήματος παρουσιάζεται η ψηφιοποιημένη νωπογραφία: παστέλ σύννεφα αρμενίζουν στον ουρανό, χερουβείμ, ο Ηρακλής, η Αθηνά (σκανάρισαν την αυθεντική νωπογραφία του 18ου αιώνα, έργο του Αυστριακού ζωγράφου Πάουλ Τρόγκερ).
Προβάλλεται στο ταβάνι, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί LED και σε τεράστια μόνιτορ στους τοίχους. Καθρέφτης, τοποθετημένος από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι, δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι η αίθουσα έχει μια μεγαλεπίβολη θολωτή οροφή.
Είναι το τέταρτο Dolce & Gabbana που ανοίγει στην Αιώνια Πόλη και έρχεται να συναντήσει ένα άλλο στο κέντρο της Ρώμης και επιπλέον δύο στο αεροδρόμιο Φιουμιτσίνο.
Το κατάστημα -μέσα σε παλάτσο του 16ου αιώνα στην Piazza di Spagna- σχεδιάστηκε από το αρχιτεκτονικό στούντιο Carbondale, αντικατοπτρίζοντας «μια πόλη, συνώνυμη με το μεγαλείο και τη μοναδικότητα».
«Η Ρώμη είναι μια πόλη μπαρόκ, χτισμένη από καλλιτέχνες και αρχιτέκτονες όπως ο Φραντσέσκο Μπορομίνι και ο Τζαν Λορέντζο Μπερνίν – τα δημιουργήματά τους είναι τεράστιας σημασίας και χαρακτηρίζονται από έναν υπερρεαλισμό» εξηγούν από τον οίκο ειδών πολυτελείας. «Οι σχεδιαστές ήθελαν να ζωντανέψουν αυτή την μπαρόκ έμπνευση με έναν σύγχρονο τρόπο, με μοντέρνα υλικά και τεχνικές».
Σε μια αίθουσα του πρώτου ορόφου του καταστήματος παρουσιάζεται η ψηφιοποιημένη νωπογραφία: παστέλ σύννεφα αρμενίζουν στον ουρανό, χερουβείμ, ο Ηρακλής, η Αθηνά (σκανάρισαν την αυθεντική νωπογραφία του 18ου αιώνα, έργο του Αυστριακού ζωγράφου Πάουλ Τρόγκερ).
Προβάλλεται στο ταβάνι, στο οποίο έχουν τοποθετηθεί LED και σε τεράστια μόνιτορ στους τοίχους. Καθρέφτης, τοποθετημένος από το πάτωμα μέχρι το ταβάνι, δημιουργεί την ψευδαίσθηση ότι η αίθουσα έχει μια μεγαλεπίβολη θολωτή οροφή.
Είναι το τέταρτο Dolce & Gabbana που ανοίγει στην Αιώνια Πόλη και έρχεται να συναντήσει ένα άλλο στο κέντρο της Ρώμης και επιπλέον δύο στο αεροδρόμιο Φιουμιτσίνο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα