To Paris Match έκανε τον Σαρκοζί ψηλότερο από την Μπρούνι - Το «μυστικό» του εξωφύλλου
Αυτή είναι η δεύτερη φορά που το περιοδικό «παίζε» με τη διαφορά ύψους του ζευγαριού
Μεγάλες συζητήσεις στη Γαλλία έχει προκαλέσει το εξώφυλλο του περιοδικού Paris Match που εμφανίζει τον πρώην πρόεδρο της χώρας, Νικολά Σαρκοζί, να είναι υψηλότερος από την σύζυγό του και πρώην μοντέλο Κάρλα Μπρούνι.
«Πώς συνέβη αυτό;» ήταν η ερώτηση όλων των Γάλλων που είδαν το εξώφυλλο του περιοδικού με αρκετούς να εκτιμούν ότι πίσω από αυτό να κρύβεται μια προσπάθεια του Σαρκοζίνα κάνει το μεγάλο πολιτικό comeback με αφορμή και το βιβλίο του με τίτλο Passions που έχει γίνει μπεστ σέλερ στη Γαλλία.
Οι περισσότεροι εκτίμησαν ότι η φωτογραφία ήταν «πειραγμένη» καθώς δεν μπορούσαν να εξηγήσουν αλλιώς πώς η ύψους 1,75μ. Μπρούνι βρέθηκε να σκύβει στο λαιμό του κατά 10 εκατοστά κοντύτερού της Σαρκοζί.
Η πίεση ήταν τόσο μεγάλη και αυτό υποχρέωσε το περιοδικό να αποκαλύψει το «μυστικό».
«Ορισμένοι ένιωσαν έκπληξη που είδαν τον Νικολά Σαρκοζί να είναι ψηλότερος από τη σύζυγό του, Κάρλα Μπρούνι. Στη φωτογραφία που διαλέξαμε ο Σαρκοζί ήταν ένα σκαλί πάνω από τη Μπρούνι σε σκάλα του σπιτιού τους» εξήγησε το περιοδικό για τη φωτογραφία που τραβήχτηκε τον Ιούνιο.
Οι Γάλλοι πολιτικοί δείχνουν προτίμηση στο Paris Match καθώς εκτιμούν ότι ένα καλό photoshop και μια εκ βαθέων συνέντευξη σε αυτό μπορεί να τους τοποθετήσει στο κέντρο του ενδιαφέροντος και να προκαλέσει το ενδιαφέρον των πολιτών.
Αυτή πάντως είναι η δευτέρη φορά που το συγκεκριμένο περιοδικό «παίζει» με το ύψος του Σαρκοζί καθώς και το 2015 - και πάλι σε εξώφυλλο - τον είχε εμφανίσει να είναι ελαφρώς ψηλότερος από την Μπρούνι καθώς οι δύο τους περπατούσαν σε παραλία στην Κορσική.
Δείτε βίντεο: To Paris Match έκανε τον Σαρκοζί ψηλότερο από την Μπρούνι!
Το πρόγραμμα της Groupama Ασφαλιστικής για τα ακίνητα βραχυχρόνιας μίσθωσης προσφέρει ολοκληρωμένη προστασία συνδυάζοντας καλύψεις για αστική ευθύνη και περιουσία.
Από το 2019 η Wolt ανατρέπει τα δεδομένα στη διανομή φαγητού και προϊόντων, ενισχύοντας τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, και αναβαθμίζοντας συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών.
Δύο ελληνικές startups είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Hubraum Tech Incubator Center στην Κρακοβία, όπου παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη γνώση για το πώς αναπτύσσεται μία νεοφυείς επιχείρηση