ΗΠΑ: Υπό πίεση η Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας για τον έλεγχο στα Boeing 737 Max
31.07.2019
18:39
Αμφιβολίες από τη Γερουσία για την αποτελεσματικότητα του κανονιστικού της πλαισίου, έπειτα από δυο μοιραία δυστυχήματα σε Ινδονησία και Αιθιοπία
Ενώπιον επιτροπής της Γερουσίας θα βρεθούν για να καταθέσουν αξιωματούχοι της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας των Ηνωμένων Πολιτειών, για το γεγονός πως οι υπηρεσίες της είχαν εγκρίνει την πραγματοποίηση πτήσεων από το Boeing 737 Max, τον τύπο αεροσκάφους που είχε καθηλωθεί στο έδαφος από τα μέσα Μαρτίου, έπειτα από την εμπλοκή του σε δυο θανατηφόρα δυστυχήματα.
Η αμερικάνικη εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών είχε βρεθεί στο επίκεντρο κριτικής από νομοθέτες, έπειτα από τα δυο τραγικά συμβάντα, σε Ινδονησία και Αιθιοπία, τα οποία κόστισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.
«Έχουν τεθεί σοβαρές ερωτήσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα του κανονιστικού πλαισίου της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας», δήλωσε σχετικά η Γερουσιαστής του Μέιν, Susan Collins, στις προκαταρκτικές της παρατηρήσεις. «Για χάρη των 346 θυμάτων και των οικογενειών τους, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτά τα ατυχήματα διερευνώνται διεξοδικά, εντοπίζονται τα αίτιά τους και υλοποιούνται οι λύσεις τους».
Στις έρευνες για τα αίτια των δυο συντριβών, οι ερευνητές είχαν υποδείξει ένα τμήμα του software ελέγχου πτήσης, που ήταν υπεύθυνο για την ώθηση της μύτης του αερσκάφους προς τα κάτω. Η Boeing έκανε γνωστό πριν από μερικές ημέρες πως έχει ξεκινήσει δοκιμές για την επιδιόρθωση του συγκεκριμένου προβλήματος, χωρίς να τις έχει, ακόμα, ολοκληρώσει, ώστε να την υποβάλει προς αναθεώρηση στην Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας.
Η αμερικάνικη εταιρεία κατασκευής αεροσκαφών είχε βρεθεί στο επίκεντρο κριτικής από νομοθέτες, έπειτα από τα δυο τραγικά συμβάντα, σε Ινδονησία και Αιθιοπία, τα οποία κόστισαν τη ζωή σε 346 ανθρώπους.
«Έχουν τεθεί σοβαρές ερωτήσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα του κανονιστικού πλαισίου της Ομοσπονδιακής Διοίκησης Αεροπορίας», δήλωσε σχετικά η Γερουσιαστής του Μέιν, Susan Collins, στις προκαταρκτικές της παρατηρήσεις. «Για χάρη των 346 θυμάτων και των οικογενειών τους, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι αυτά τα ατυχήματα διερευνώνται διεξοδικά, εντοπίζονται τα αίτιά τους και υλοποιούνται οι λύσεις τους».
Στις έρευνες για τα αίτια των δυο συντριβών, οι ερευνητές είχαν υποδείξει ένα τμήμα του software ελέγχου πτήσης, που ήταν υπεύθυνο για την ώθηση της μύτης του αερσκάφους προς τα κάτω. Η Boeing έκανε γνωστό πριν από μερικές ημέρες πως έχει ξεκινήσει δοκιμές για την επιδιόρθωση του συγκεκριμένου προβλήματος, χωρίς να τις έχει, ακόμα, ολοκληρώσει, ώστε να την υποβάλει προς αναθεώρηση στην Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr