Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
«Βόμβα» Facebook: Θέλουν να κρύψουν τον αριθμό των «like» από τις αναρτήσεις!
«Βόμβα» Facebook: Θέλουν να κρύψουν τον αριθμό των «like» από τις αναρτήσεις!
Στόχος είναι η προσοχή να μεταφερθεί στο ίδιο το περιεχόμενο της κάθε ανάρτησης, παρά στη δημοφιλία της - Μόνο ο δημιουργός της ανάρτησης θα γνωρίζει πόσοι χρήστες έχουν εκφράσει την «αρέσκειά» τους
Σε ορισμένους θα φέρει ανακούφιση και σε άλλους δυσφορία. Το Facebook έρχεται αντιμέτωπο με νέα πρόκληση - στοίχημα: ενδέχεται να μην προβάλει πλέον δημοσίως στην πλατφόρμα του τον αριθμό των «like» που συνοδεύουν αναρτήσεις των χρηστών του.
Σε αυτήν την περίπτωση, οι χρήστες θα μπορούν να πατούν πάνω στο εικονίδιο του «like» σε φωτογραφία, κείμενο ή βίντεο που αναρτάται στην πλατφόρμα, αλλά μόνο ο δημιουργός της ανάρτησης θα γνωρίζει πόσοι χρήστες έχουν εκφράσει την «αρέσκεια» τους.
Στόχος είναι, μεταξύ άλλων, η προσοχή να μεταφερθεί στο ίδιο το περιεχόμενο της κάθε ανάρτησης, παρά στη δημοτικότητα αυτής.
«Σχεδιάζουμε να κρύψουμε τον αριθμό των "like" στο Facebook», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος του γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το Facebook ήδη δοκιμάζει σε ορισμένες χώρες αυτή τη δυνατότητα στην πλατφόρμα Instagram. Οι χρήστες μπορούν να γνωρίζουν πόσα «like» έχει αποσπάσει η φωτογραφία που έχουν αναρτήσει και πόσες φορές έχουν προβληθεί τα βίντεό τους, αλλά αυτά τα αριθμητικά στοιχεία δεν εμφανίζονται πλέον δημόσια.
Το Twitter επίσης δοκίμασε αυτή τη μέθοδο, αλλά διαπίστωσε ότι οι χρήστες του μέσου αυτού ενδιαφέρονται λιγότερο για tweets όταν δεν συνοδεύονται από στατιστικά στοιχεία δημοτικότητας τους.
«Όταν αφαιρείς αυτούς τους δείκτες, οι άνθρωποι συμμετέχουν λιγότερο», είχε πει τον Αύγουστο ο Κέιβον Μπέικπουρ, διευθυντής προϊόντων του Twitter, σε συνέντευξη Τύπου στο Σαν Φρανσίσκο.
Σε αυτήν την περίπτωση, οι χρήστες θα μπορούν να πατούν πάνω στο εικονίδιο του «like» σε φωτογραφία, κείμενο ή βίντεο που αναρτάται στην πλατφόρμα, αλλά μόνο ο δημιουργός της ανάρτησης θα γνωρίζει πόσοι χρήστες έχουν εκφράσει την «αρέσκεια» τους.
Στόχος είναι, μεταξύ άλλων, η προσοχή να μεταφερθεί στο ίδιο το περιεχόμενο της κάθε ανάρτησης, παρά στη δημοτικότητα αυτής.
«Σχεδιάζουμε να κρύψουμε τον αριθμό των "like" στο Facebook», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο εκπρόσωπος του γίγαντα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το Facebook ήδη δοκιμάζει σε ορισμένες χώρες αυτή τη δυνατότητα στην πλατφόρμα Instagram. Οι χρήστες μπορούν να γνωρίζουν πόσα «like» έχει αποσπάσει η φωτογραφία που έχουν αναρτήσει και πόσες φορές έχουν προβληθεί τα βίντεό τους, αλλά αυτά τα αριθμητικά στοιχεία δεν εμφανίζονται πλέον δημόσια.
Το Twitter επίσης δοκίμασε αυτή τη μέθοδο, αλλά διαπίστωσε ότι οι χρήστες του μέσου αυτού ενδιαφέρονται λιγότερο για tweets όταν δεν συνοδεύονται από στατιστικά στοιχεία δημοτικότητας τους.
«Όταν αφαιρείς αυτούς τους δείκτες, οι άνθρωποι συμμετέχουν λιγότερο», είχε πει τον Αύγουστο ο Κέιβον Μπέικπουρ, διευθυντής προϊόντων του Twitter, σε συνέντευξη Τύπου στο Σαν Φρανσίσκο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα