Thomas Cook: «Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε, είμαστε διαλυμένοι» - Το «αντίο» των εργαζομένων
Thomas Cook: «Δεν μπορούμε να το πιστέψουμε, είμαστε διαλυμένοι» - Το «αντίο» των εργαζομένων
Μηνύματα θλίψης, απογοήτευσης και αγωνίας σε Twitter και Facebook ύστερα από την χρεοκοπία της Thomas Cook - Oι εργαζόμενοι φανερώνουν την ανησυχία τους για το μέλλον μετά το «λουκέτο»
Συναγερμός έχει σημάνει για τα «απόνερα» της πτώχευσης της Thomas Cook, του αρχαιότερου ταξιδιωτικού κολοσσού, με το «λουκέτο» της επιχείρησης να βρίσκεται στην πρώτη θέση της διεθνούς ειδησεογραφίας.
Απογόητευση, θυμός, αγωνία, τα τρία συναισθήματα που συνθέτουν το παζλ της απώλειας. Στην κορύφωσή της φτάνει η συγκίνηση όταν το φως βλέπουν αποχαιρετιστήρια μηνύματα εργαζομένων της Thomas Cook, οι οποίοι επί μήνες εργάζονταν με αυταπάρνηση και σήμερα κλήθηκαν να δώσουν απαντήσεις σε απορίες οργισμένων ταξιδιωτών. Την ίδια ώρα βρίσκονται αντιμέτωποι με το σκληρό πρόσωπο της ανεργίας.
Οι μετασεισμικές δονήσεις που προκάλεσε το «κανόνι» της τουριστικής αλυσίδας γίνονται αισθητές σε πολλά σημεία. Η ταλαιπωρία για δεκάδες χιλιάδες τουρίστες είναι μεγάλη, με το ντόμινο των επιπτώσεων της χρεοκοπίας να μοιάζει τρομακτικό εάν σκεφτεί κανείς ότι ο όμιλος διαχειρίζεται ξενοδοχεία, θέρετρα και αεροπορικές εταιρείες.
Το πιο θλιβερό κομμάτι του κεφαλαίου της κατάρρευσης, πάντως, είναι το μέλλον των 21.000 εργαζομένων. Τα μηνύματα αποχαιρετισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκινητικά, καθώς προδίδουν πόνο, θλίψη και αγωνία για το τι μέλλει γενέσθαι.
«Αγαπώ τη δουλειά μου, δεν θέλω να τελειώσει...»
«Ράγισε τόσο η καρδιά μου για τη μητέρα μου που άρχισε να δουλεύει στα 18 της χρόνια στην εταιρεία. Μια ημέρα ξύπνησε και δεν βρήκε τη δουλειά της. Δεν έχω γνωρίσει μέχρι τώρα κάποιον που να αγάπησε τόσο πολύ τη δουλειά του όσο εκείνη. Εάν μπορεί κανείς να τη βοηθήσει προτείνοντας δουλειές, το βιογραφικό της είναι έτοιμο» γράφει στο Twitter η Νικόλ φανερώνοντας τη θλίψη της για τη σημαντική απώλεια που βιώνει η μητέρα της.
«Αγαπώ τη δουλειά μου τόσο πολύ, δεν θέλω τελειώσει. Ευχαριστώ την εταιρεία που με βοήθησε να έχω τη δουλειά των ονείρων μου, θα τη θυμάμαι πάντα ως την πρώτη αεροπορική εταιρεία και στο τέλος δεν θα την ξεχάσω ως Sunny Heart», γράφει η Κία αποχαιρετώντας μια μακρά επαγγελματική διαδρομή.
Συγκινεί το γεγονός ότι υπάλληλοι της Thomas Cook μέχρι την τελευταία στιγμή πήγαιναν στη δουλειά τους, ακόμη και ανήμερα της πτώχευσης, με αυταπάρνηση και χωρίς να περιμένουν κάποια ανταμοιβή.
Μια άλλη υπάλληλος της εταιρείας, η Λούσι, έγραψε στο Twitter: «Και επίσημα άνεργη. Διαλυμένη, δεν περιγράφεται αυτό που αισθάνομαι με λόγια. Ακόμη και μετά την κατάρρευση όμως, θα είμαι στη θέση μου από τις 09:00 το πρωί, για να βοηθήσω τους πελάτες».
«Δείξτε κατανόηση»
Απογόητευση, θυμός, αγωνία, τα τρία συναισθήματα που συνθέτουν το παζλ της απώλειας. Στην κορύφωσή της φτάνει η συγκίνηση όταν το φως βλέπουν αποχαιρετιστήρια μηνύματα εργαζομένων της Thomas Cook, οι οποίοι επί μήνες εργάζονταν με αυταπάρνηση και σήμερα κλήθηκαν να δώσουν απαντήσεις σε απορίες οργισμένων ταξιδιωτών. Την ίδια ώρα βρίσκονται αντιμέτωποι με το σκληρό πρόσωπο της ανεργίας.
Οι μετασεισμικές δονήσεις που προκάλεσε το «κανόνι» της τουριστικής αλυσίδας γίνονται αισθητές σε πολλά σημεία. Η ταλαιπωρία για δεκάδες χιλιάδες τουρίστες είναι μεγάλη, με το ντόμινο των επιπτώσεων της χρεοκοπίας να μοιάζει τρομακτικό εάν σκεφτεί κανείς ότι ο όμιλος διαχειρίζεται ξενοδοχεία, θέρετρα και αεροπορικές εταιρείες.
Το πιο θλιβερό κομμάτι του κεφαλαίου της κατάρρευσης, πάντως, είναι το μέλλον των 21.000 εργαζομένων. Τα μηνύματα αποχαιρετισμού στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συγκινητικά, καθώς προδίδουν πόνο, θλίψη και αγωνία για το τι μέλλει γενέσθαι.
«Αγαπώ τη δουλειά μου, δεν θέλω να τελειώσει...»
«Ράγισε τόσο η καρδιά μου για τη μητέρα μου που άρχισε να δουλεύει στα 18 της χρόνια στην εταιρεία. Μια ημέρα ξύπνησε και δεν βρήκε τη δουλειά της. Δεν έχω γνωρίσει μέχρι τώρα κάποιον που να αγάπησε τόσο πολύ τη δουλειά του όσο εκείνη. Εάν μπορεί κανείς να τη βοηθήσει προτείνοντας δουλειές, το βιογραφικό της είναι έτοιμο» γράφει στο Twitter η Νικόλ φανερώνοντας τη θλίψη της για τη σημαντική απώλεια που βιώνει η μητέρα της.
«Αγαπώ τη δουλειά μου τόσο πολύ, δεν θέλω τελειώσει. Ευχαριστώ την εταιρεία που με βοήθησε να έχω τη δουλειά των ονείρων μου, θα τη θυμάμαι πάντα ως την πρώτη αεροπορική εταιρεία και στο τέλος δεν θα την ξεχάσω ως Sunny Heart», γράφει η Κία αποχαιρετώντας μια μακρά επαγγελματική διαδρομή.
Συγκινεί το γεγονός ότι υπάλληλοι της Thomas Cook μέχρι την τελευταία στιγμή πήγαιναν στη δουλειά τους, ακόμη και ανήμερα της πτώχευσης, με αυταπάρνηση και χωρίς να περιμένουν κάποια ανταμοιβή.
Μια άλλη υπάλληλος της εταιρείας, η Λούσι, έγραψε στο Twitter: «Και επίσημα άνεργη. Διαλυμένη, δεν περιγράφεται αυτό που αισθάνομαι με λόγια. Ακόμη και μετά την κατάρρευση όμως, θα είμαι στη θέση μου από τις 09:00 το πρωί, για να βοηθήσω τους πελάτες».
«Δείξτε κατανόηση»
Οργισμένη από τις τελευταίες εξελίξεις η Στέισι έγραψε με τη σειρά της: «Μας πρήζουν οι άνθρωποι που απαιτούν λύσεις για τις διακοπές τους από τους υπαλλήλους της Thomas Cook που δεν φταίνε σε τίποτα και που δεν γνωρίζουν εάν θα έχουν δουλειά. Χρειάζεται κάποιος σεβασμός».
«Ο γιος μου δουλεύει για την εταιρεία, δεν τους έχουν πληροφορήσει πέρα από το γεγονός της χρεωκοπίας. Πήγε σήμερα στη δουλειά του για να βοηθήσει, γνωρίζοντας ότι θα είναι άνεργος αύριο. Oι εργαζόμενοι δεν είναι υπεύθυνοι», το σχόλιο μητέρας εργαζόμενου στην εταιρεία.
Το μήνυμα του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών
Ειδική βαρύτητα έχει και η τοποθέτηση του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών, Σαμ Χιλ, ο οποίος έγραψε, μεταξύ άλλων, στο Facebook: «Παλέψαμε, ήμασταν δυνατοί, είχαμε πάθος και αφοσίωση, όμως αυτά δεν έφταναν στη δεδομένη συγκυρία. Η καρδιά μου μάτωσε το πρωί, με αυτά τα νέα τα οποία ποτέ δεν πίστευα ότι θα άκουγα...Η Thomas Cook δεν ήταν απλώς η δουλειά μου, ήταν η ζωή μου και όποιος βρίσκεται κοντά μου γνωρίζει τι σήμαινε για μένα, το πάθος και τη θέληση με τα οποία δινόμουν καθημερινά στην εταιρεία»
«Ο γιος μου δουλεύει για την εταιρεία, δεν τους έχουν πληροφορήσει πέρα από το γεγονός της χρεωκοπίας. Πήγε σήμερα στη δουλειά του για να βοηθήσει, γνωρίζοντας ότι θα είναι άνεργος αύριο. Oι εργαζόμενοι δεν είναι υπεύθυνοι», το σχόλιο μητέρας εργαζόμενου στην εταιρεία.
Το μήνυμα του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών
Ειδική βαρύτητα έχει και η τοποθέτηση του υπεύθυνου εξυπηρέτησης πελατών, Σαμ Χιλ, ο οποίος έγραψε, μεταξύ άλλων, στο Facebook: «Παλέψαμε, ήμασταν δυνατοί, είχαμε πάθος και αφοσίωση, όμως αυτά δεν έφταναν στη δεδομένη συγκυρία. Η καρδιά μου μάτωσε το πρωί, με αυτά τα νέα τα οποία ποτέ δεν πίστευα ότι θα άκουγα...Η Thomas Cook δεν ήταν απλώς η δουλειά μου, ήταν η ζωή μου και όποιος βρίσκεται κοντά μου γνωρίζει τι σήμαινε για μένα, το πάθος και τη θέληση με τα οποία δινόμουν καθημερινά στην εταιρεία»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα