Φρίκη στο Έσεξ: Οι 39 Κινέζοι ήταν παγιδευμένοι τουλάχιστον 10 ώρες στο κοντέινερ-φέρετρο
Φρίκη στο Έσεξ: Οι 39 Κινέζοι ήταν παγιδευμένοι τουλάχιστον 10 ώρες στο κοντέινερ-φέρετρο
«Αν το κοντέινερ αυτό σφραγιστεί, τότε έχει λιγότερο αέρα από ένα φέρετρο» λένε εργαζόμενοι σε βρετανικό λιμάνι - Σε τρεις Βορειοϊρλανδούς επικεντρώνονται οι έρευνες - Γιατί οι δουλέμποροι επιλέγουν κοντέινερ-ψυγεία
Φρίκη προκαλούν οι λεπτομέρειες της υπόθεσης με τους 39 Κινέζους -31 άνδρες και οχτώ γυναίκες- που βρέθηκαν νεκροί σε κοντέινερ στο Έσεξ καθώς σύμφωνα με τις βελγικές αρχές οι άνθρωποι αυτοί ήταν παγιδευμένοι τουλάχιστον από τη στιγμή που έφτασαν στο λιμάνι του Ζεεμπρούγκε.
Όπως είπαν Βέλγοι αξιωματούχοι αυτό σημαίνει ότι οι 39 Κινέζοι ήταν κλεισμένοι σε θερμοκρασίες έως και -25 βαθμούς Κελσίου για τουλάχιστον 10 ώρες χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να ήταν παγιδευμένοι για ακόμα περισσότερες.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του λιμανιού του βελγικού λιμανιού «ένα κοντέινερ-ψυγείο, όπως αυτό, είναι τελείως σφραγισμένο». Εργαζόμενοι στα λιμάνια δηλώνουν στην Daily Mail ότι «ακόμα και αν δεν είχε ενεργοποιηθεί η ψύξη, όποιος ήταν κλεισμένος μέσα στο κοντέινερ για μεγάλο χρονικό διάστημα θα πέθαινε από ασφυξία. Τα φέρετρα έχουν περισσότερο αέρα από αυτά τα κοντέινερ όταν είναι σφραγισμένα».
Στο επίπεδο των ερευνών προκειμένου να εντοπιστεί ποιοι ήταν αυτοί που μετέφεραν τους άτυχους Κινέζους στη Βρετανία, αστυνομικές πηγές που επικαλείται ο Guardian αναφέρουν ότι οι αστυνομικοί επικεντρώνονται σε τρία μέλη συμμορίας με βάση τη Βόρεια Ιρλανδία με τον Telegraph να προσθέτει ότι στο μικροσκόπιο έχει μπει μια σπείρα στην πόλη Αρμάγκ με επαφές σε παραστρατιωτικές ομάδες.
Γιατί χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία
Ενώ η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου να χαρτογραφηθεί η πορεία του «κοντέινερ του θανάτου» αλλά και να διακριβωθεί πότε και πώς μπήκαν οι 39 Κινέζοι σε αυτό, αίσθηση προκαλεί η εξήγηση του γιατί οι σπείρες των δουλεμπόρων χρησιμοποιούν αυτού του είδους τα οχήματα για μεταφορές ανθρώπων.
Όπως εξηγεί στην Daily Mail αξιωματούχος των αρχών ασφαλείας «ο λόγος που χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία είναι γιατί ο εξοπλισμός με θερμικές κάμερες που ανιχνεύουν ανθρώπινη παρουσία δεν λειτουργεί σε αυτά τα οχήματα. Είναι πολύ παγωμένα και δεν μπορείς να καταγράψεις την παρουσία κάποιου μέσα σε ένα τέτοιο κοντέινερ».
«Οι δουλέμποροι πρέπει να το γνώριζαν αυτό. Και αυτό δείχνει πόσο πονηροί είναι. Αναζητούν συνεχώς "τρύπες" και αυτό τις περισσότερες φορές καταλήγει σε θύματα» προσθέτει ο ίδιος.
Γιατί οι διακινητές ανθρώπων μεταφέρουν Κινέζους
Η τραγωδία στο Έσεξ αποτελεί άλλον έναν κρίκο σε μια αλυσίδα μεταφοράς Κινέζων στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μια πρακτική που συνεχίζεται για χρόνια.
Οι διακινητές στοιβάζουν ανθρώπους -άνδρες και γυναίκες- σε κοντέινερ και στη συνέχεια τους μεταφέρουν με διάφορα οχήματα στους τελικούς προορισμούς τους προκειμένου να τους εκμεταλλευτούν ως σκλάβους σε οίκους ανοχής, σε εταιρείες μασάζ, εστιατόρια και επιχειρήσεις περιποίησης νυχιών.
Σύμφωνα με την ΜΚΟ Salvation Army η Κίνα είναι η τρίτη χώρα καταγωγής ανθρώπων που η οργάνωση βοήθησε για να γλιτώσουν από τα δεσμά της σκλαβιάς.
Όπως είπαν Βέλγοι αξιωματούχοι αυτό σημαίνει ότι οι 39 Κινέζοι ήταν κλεισμένοι σε θερμοκρασίες έως και -25 βαθμούς Κελσίου για τουλάχιστον 10 ώρες χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο να ήταν παγιδευμένοι για ακόμα περισσότερες.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του λιμανιού του βελγικού λιμανιού «ένα κοντέινερ-ψυγείο, όπως αυτό, είναι τελείως σφραγισμένο». Εργαζόμενοι στα λιμάνια δηλώνουν στην Daily Mail ότι «ακόμα και αν δεν είχε ενεργοποιηθεί η ψύξη, όποιος ήταν κλεισμένος μέσα στο κοντέινερ για μεγάλο χρονικό διάστημα θα πέθαινε από ασφυξία. Τα φέρετρα έχουν περισσότερο αέρα από αυτά τα κοντέινερ όταν είναι σφραγισμένα».
Στο επίπεδο των ερευνών προκειμένου να εντοπιστεί ποιοι ήταν αυτοί που μετέφεραν τους άτυχους Κινέζους στη Βρετανία, αστυνομικές πηγές που επικαλείται ο Guardian αναφέρουν ότι οι αστυνομικοί επικεντρώνονται σε τρία μέλη συμμορίας με βάση τη Βόρεια Ιρλανδία με τον Telegraph να προσθέτει ότι στο μικροσκόπιο έχει μπει μια σπείρα στην πόλη Αρμάγκ με επαφές σε παραστρατιωτικές ομάδες.
Γιατί χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία
Ενώ η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου να χαρτογραφηθεί η πορεία του «κοντέινερ του θανάτου» αλλά και να διακριβωθεί πότε και πώς μπήκαν οι 39 Κινέζοι σε αυτό, αίσθηση προκαλεί η εξήγηση του γιατί οι σπείρες των δουλεμπόρων χρησιμοποιούν αυτού του είδους τα οχήματα για μεταφορές ανθρώπων.
Όπως εξηγεί στην Daily Mail αξιωματούχος των αρχών ασφαλείας «ο λόγος που χρησιμοποιούν κοντέινερ-ψυγεία είναι γιατί ο εξοπλισμός με θερμικές κάμερες που ανιχνεύουν ανθρώπινη παρουσία δεν λειτουργεί σε αυτά τα οχήματα. Είναι πολύ παγωμένα και δεν μπορείς να καταγράψεις την παρουσία κάποιου μέσα σε ένα τέτοιο κοντέινερ».
«Οι δουλέμποροι πρέπει να το γνώριζαν αυτό. Και αυτό δείχνει πόσο πονηροί είναι. Αναζητούν συνεχώς "τρύπες" και αυτό τις περισσότερες φορές καταλήγει σε θύματα» προσθέτει ο ίδιος.
Γιατί οι διακινητές ανθρώπων μεταφέρουν Κινέζους
Η τραγωδία στο Έσεξ αποτελεί άλλον έναν κρίκο σε μια αλυσίδα μεταφοράς Κινέζων στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μια πρακτική που συνεχίζεται για χρόνια.
Οι διακινητές στοιβάζουν ανθρώπους -άνδρες και γυναίκες- σε κοντέινερ και στη συνέχεια τους μεταφέρουν με διάφορα οχήματα στους τελικούς προορισμούς τους προκειμένου να τους εκμεταλλευτούν ως σκλάβους σε οίκους ανοχής, σε εταιρείες μασάζ, εστιατόρια και επιχειρήσεις περιποίησης νυχιών.
Σύμφωνα με την ΜΚΟ Salvation Army η Κίνα είναι η τρίτη χώρα καταγωγής ανθρώπων που η οργάνωση βοήθησε για να γλιτώσουν από τα δεσμά της σκλαβιάς.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα