Renault: Το «love story» δύο κοριτσιών στη νέα της διαφήμιση είναι ένας ύμνος στην LGBT κοινότητα

Renault: Το «love story» δύο κοριτσιών στη νέα της διαφήμιση είναι ένας ύμνος στην LGBT κοινότητα

Πώς αντέδρασαν τα κοινωνικά δίκτυα στην καινούργια διαφήμιση της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας

kissrenaylt
Aίσθηση έχει προκαλέσει στα κοινωνικά δίκτυα η διαφήμιση της Renault για το νέο Clio, που δείχνει την ιστορία αγάπης δύο γυναικών, έτσι όπως εξελίσσεται σε βάθος χρόνου σε συνδυασμό με τα 30 χρόνια ύπαρξης του γαλλικού μοντέλου.

Πολλοί ήταν οι χρήστες που έσπευσαν να κάνουν κολακευτικά σχόλια για τη διαφήμιση ενώ υπήρξαν και αυτοί που έγραψαν στο Twitter ότι πρόκειται για την καλύτερη διαφήμιση όλων των εποχών.

«Η νέα αγγελία Renault Clio είναι ένα αριστούργημα», γράφει ένας χρήστης σύμφωνα με την εφημερίδα «The Sun».
twwt1
Κλείσιμο

«Η νέα διαφήμιση Renault Clio μπορεί να είναι η καλύτερη διαφήμιση που έγινε ποτέ», γράφει ένας άλλος.
tweet2

Το δίλεπτο διαφημιστικό σποτ ξεκινά με τη γνωριμία δύο μικρών κοριτσιών, μιας Αγγλίδας και μιας Γαλλίδας, σε ένα πρόγραμμα ανταλλαγών. Τα κορίτσια γίνονται αχώριστα ακόμη κι όταν οι δρόμοι τους χωρίζουν. Στην εφηβεία συναντιούνται ξανά, πάνε στην παραλία, μοιράζονται το πρώτο τους φιλί, ενώ όλα αυτά διαδραματίζονται με φόντο ένα Renault Cliο.

Όταν ο πατέρας της Αγγλίδας βρίσκει ερωτικά γράμματα και φωτογραφίες των δύο κοριτσιών, γίνεται πυρ και μανία με την κόρη του.

Την ίδια ώρα η Γαλλίδα παντρεύεται έναν άνδρα και αποκτά μωρό.Τελικά παίρνει διαζύγιο και ξαναβρίσκει την παλιά της αγάπη, αυτή τη φορά δίπλα στο νέο Clio.

Δείτε τη διαφήμιση: 

Renault Clio - 30 Years in the making (2019)
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης