Υπέρ της συμφωνίας με την Τουρκία για θαλάσσια σύνορα είναι ο Αρχιμουφτής της Λιβύης
«Η Λιβύη έχει δικαίωμα να είναι σύμμαχος της γειτονικής Τουρκίαςστο πλαίσιο μιας φιλικής συμμαχίας» ανέφερε ο αρχιμουφτής
Παναγιώτης Σαββίδης
Tην ώρα που οι δυνάμεις του στρατηγού Χαλίφα Χαφτάρ βρίσκονται στα πρόθυρα της Τρίπολης, στην τελική φάση επίθεσης για την κατάληψη της πρωτεύουσας της χώρας που βρίσκεται υπό τον έλεγχο της Κυβέρνησης Εθνικής Συμφιλίωσης (GNA) του πρωθυπουργού Φάγεζ αλ Σάρατζ, ο μεγάλος μουφτής της ΛιβύηςΑλ Σαντίκ Αλ Χαραγιαννί εξέφρασε την ικανοποίησή του για την υπογραφή των μνημονίων Ερντογάν – Φαράζ για τα θαλάσσια σύνορα, τασσόμενος ακόμη και για την αποστολή τουρκικών στρατευμάτων.
Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό «Tanasuh» ο αρχιμουφτής δήλωσε πως : «η Λιβύη έχει δικαίωμα να είναι σύμμαχος της γειτονικής Τουρκίαςστο πλαίσιο μιας φιλικής συμμαχίας» υπεραμυνόμενος της νομιμότητάς της επειδή «υπογράφηκε από τη νόμιμη κυβέρνηση που αναγνωρίζεται από τη διεθνή κοινότητα».
Ο ίδιος μάλιστα τάχθηκε και υπέρ της δημιουργίας τουρκικής στρατιωτικής βάσης στη σπαρασσόμενη χώρα. «Δεν πρέπει να δώσουμε προσοχή στις δηλώσεις εκείνων που απορρίπτουν τη συμφωνία καθώς θα το μετανιώσουν αν ο Χαλίφα Χάφταρ καταλάβει τη Λιβύη υπό τον έλεγχό του. Οι φόβοι τους για μια τουρκική βάση στη Λιβύη δεν έχουν νόημα, καθώς δεν θα έβλαπτε τη Λιβύη να έχει μια βάση, εφόσον θα συμβάλει στη στήριξη της σταθερότητας της χώρας» δήλωσε ο ισλαμιστής Χαραγιαννί, που αποτελεί κόκκινο πανί για τις δυνάμεις του στρατηγού Χαφτάρ.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.