Καζακστάν: Σε αεροδίνες αποδίδει η αεροπορική εταιρεία τη συντριβή του αεροσκάφους στο Αλμάτι
30.12.2019
14:49
Η συγκεκριμένη αιτιολογία απορρίφθηκε αμέσως από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της χώρας - Ο πρωθυπουργός του Καζακστάν έχει δώσει εντολή για την ολοκλήρωση του πορίσματος μέχρι τις 10 Ιανουαρίου
Η αεροπορική εταιρεία Bek Air του Καζακστάν ανακοίνωσε σήμερα ότι το αεροπορικό δυστύχημα της περασμένης εβδομάδας στο Αλμάτι είναι πιθανόν να προκλήθηκε από αεροδίνες (wake turbulence), μία αιτιολογία που απορρίφθηκε αμέσως από την υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας της χώρας.
Το Fokker 100 έχασε ύψος κατά την απογείωση και έπεσε σε φράκτη και στην συνέχεια σε διώροφο κτίριο. Οι αρχές ερευνούν τα αίτια του δυστυχήματος που προκάλεσε τον θάνατο 12 ανθρώπων, εξετάζοντας τα ενδεχόμενα σφάλματος του κυβερνήτη και της τεχνικής βλάβης.
Επιρρίπτοντας την ευθύνη στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, ο διευθυντής της Bek Air Νουρλάν Ζουμασουλτάνοφ δήλωσε ότι ενδεχομένως στο αεροσκάφος δόθηκε το πράσινο φως για απογείωση υπερβολικά πρόωρα.
«Οταν οι καιρικές συνθήκες είναι καλές, οι αεροδίνες παραμένουν για δύο ή τρία λεπτά», δήλωσε κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου προσθέτοντας ότι το Fokker απογειώθηκε 1 ή 2 λεπτά μετά το προηγούμενο αεροσκάφος.
Ωστόσο, η κρατική εταιρεία Kazaeronavigatsia, η οποία είναι επιφορτισμένη με τον έλεγχο εναερίου κυκλοφορίας, ισχυρίζεται ότι το χρονικό διάστημα του 1 λεπτού και 52 δευτερολέπτων ανάμεσα στις απογειώσεις είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.
«Εχουμε καταθέσει όλα τα στοιχεία και θα περιμένουμε μέχρι η επιτροπή να ολοκληρώσει το έργο της», δήλωσε ο υποδιευθυντής της Kazaeronavigatsia αναφερόμενος στην εξεταστική επιτροπή που συγκροτήθηκε για να ερευνήσει τα αίτια του δυστυχήματος.
Ο πρωθυπουργός του Καζακστάν Ασκάρ Μαμίν και επικεφαλής της επιτροπής έχει δώσει εντολή για την ολοκλήρωση του πορίσματος μέχρι τις 10 Ιανουαρίου.
Το Fokker 100 έχασε ύψος κατά την απογείωση και έπεσε σε φράκτη και στην συνέχεια σε διώροφο κτίριο. Οι αρχές ερευνούν τα αίτια του δυστυχήματος που προκάλεσε τον θάνατο 12 ανθρώπων, εξετάζοντας τα ενδεχόμενα σφάλματος του κυβερνήτη και της τεχνικής βλάβης.
Επιρρίπτοντας την ευθύνη στους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, ο διευθυντής της Bek Air Νουρλάν Ζουμασουλτάνοφ δήλωσε ότι ενδεχομένως στο αεροσκάφος δόθηκε το πράσινο φως για απογείωση υπερβολικά πρόωρα.
«Οταν οι καιρικές συνθήκες είναι καλές, οι αεροδίνες παραμένουν για δύο ή τρία λεπτά», δήλωσε κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου προσθέτοντας ότι το Fokker απογειώθηκε 1 ή 2 λεπτά μετά το προηγούμενο αεροσκάφος.
Ωστόσο, η κρατική εταιρεία Kazaeronavigatsia, η οποία είναι επιφορτισμένη με τον έλεγχο εναερίου κυκλοφορίας, ισχυρίζεται ότι το χρονικό διάστημα του 1 λεπτού και 52 δευτερολέπτων ανάμεσα στις απογειώσεις είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς.
«Εχουμε καταθέσει όλα τα στοιχεία και θα περιμένουμε μέχρι η επιτροπή να ολοκληρώσει το έργο της», δήλωσε ο υποδιευθυντής της Kazaeronavigatsia αναφερόμενος στην εξεταστική επιτροπή που συγκροτήθηκε για να ερευνήσει τα αίτια του δυστυχήματος.
Ο πρωθυπουργός του Καζακστάν Ασκάρ Μαμίν και επικεφαλής της επιτροπής έχει δώσει εντολή για την ολοκλήρωση του πορίσματος μέχρι τις 10 Ιανουαρίου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr