Συντριβή Boeing: «Δεν θα ταξίδευα ποτέ με αεροσκάφος της εταιρείας, θα άλλαζα εισιτήριο» λέει πρώην διευθυντής
14.01.2020
23:41
Ο επί 30 χρόνια υπεύθυνος σε θέματα ποιότητας, Τζον Μπάρνετ, υπογραμμίζει ότι τα προβλήματα δεν εντοπίζονται μόνο στο μοντέλο 737 - Εξηγεί, μετά τα απανωτά δυστυχήματα, γιατί τα αεροσκάφη της εταιρείας Boeing είναι προβληματικά
Τα συντρίμμια, τα δυστυχήματα, οι εκατοντάδες απώλειες ανθρώπινων ζωών. Απανωτά χτυπήματα δέχεται η εταιρεία Boeing, με τις εξελίξεις γύρω από τα μοντέλα 737 να παραπέμπουν σε σκάνδαλο.
Λίγες ημέρες μετά τους απίστευτους διαλόγους, με τη διοίκηση της Boeing να δίνει στη δημοσιότητα σειρά εσωτερικών μηνυμάτων στα οποία οι υπάλληλοι της εταιρείας συζήτησαν με μεγάλη ανησυχία για το 737 Max, πρώην διευθυντής της Boeing προχώρησε σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις.
Ο επί 30 χρόνια υπεύθυνος σε θέματα ποιότητας, Τζον Μπάρνετ, υπογράμμμισε ότι τα προβλήματα δεν εντοπίζονται μόνο στο μοντέλο 737.
Μάλιστα αποκάλυψε ότι είναι σημαντικά μειωμένος ο πήχης της ασφάλειας.
«Άρχισαν να μας πιέζουν να μην καταγράφουμε τα ψεγάδια και να επιτρέπουμε την εγκατάσταση ελαττωματικού υλικού χωρίς αυτό να διορθώνεται. Άρχισαν να να μην διατηρούν τον έλεγχο των αεροπλάνων, τον έλεγχο των μη συμμορφούμενων εξαρτημάτων. Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν το κέρδος και να πετάξει το αεροπλάνο», δήλωσε ο Μπάρνετ.
«Όσο περνούσαν τα χρόνια, η κατάσταση γινόταν όλο και χειρότερη. Το 25% των μασκών οξυγόνου δεν λειτουργούσε, όπως αποκαλύφθηκε ύστερα από έλεγχο. Τα ελαττωματικά εξαρτήματα άρχισαν να χάνονται στο σύστημα προτού αποκαλυφθούν. Πολλά ελαττωματικά διαφράγματα εγκαταστάθηκαν χωρίς να έχουν επισκευαστεί», αποκάλυψε ο πρώην διευθυντής.
Τόνισε, ακόμη, ότι υπήρχε ζήτημα και με τα μεταλλικά θραύσματα, μήκους τριών ιντσών, που θα μπορούσαν να πέσουν σε περιοχές με πολλά καλώδια και ηλεκτρολογικά.
«Θα μπορούσε από τα θραύσματα να προκληθεί ακόμη και πυρκαγιά», πρόσθεσε δε.
«Σε κάθε Boeing 787 υπάρχουν τέτοια θραύσματα», επισήμανε με νόημα ενώ έκρουσε τον κώδωνα και προειδοποίησε: «δεν θα ταξίδευα με 787, θα άλλαζα την πτήση μου. Το έχω πει και στην οικογένειά μου να το αποφεύγει».
Λίγες ημέρες μετά τους απίστευτους διαλόγους, με τη διοίκηση της Boeing να δίνει στη δημοσιότητα σειρά εσωτερικών μηνυμάτων στα οποία οι υπάλληλοι της εταιρείας συζήτησαν με μεγάλη ανησυχία για το 737 Max, πρώην διευθυντής της Boeing προχώρησε σε συγκλονιστικές αποκαλύψεις.
Ο επί 30 χρόνια υπεύθυνος σε θέματα ποιότητας, Τζον Μπάρνετ, υπογράμμμισε ότι τα προβλήματα δεν εντοπίζονται μόνο στο μοντέλο 737.
Μάλιστα αποκάλυψε ότι είναι σημαντικά μειωμένος ο πήχης της ασφάλειας.
«Άρχισαν να μας πιέζουν να μην καταγράφουμε τα ψεγάδια και να επιτρέπουμε την εγκατάσταση ελαττωματικού υλικού χωρίς αυτό να διορθώνεται. Άρχισαν να να μην διατηρούν τον έλεγχο των αεροπλάνων, τον έλεγχο των μη συμμορφούμενων εξαρτημάτων. Το μόνο που τους ενδιέφερε ήταν το κέρδος και να πετάξει το αεροπλάνο», δήλωσε ο Μπάρνετ.
«Όσο περνούσαν τα χρόνια, η κατάσταση γινόταν όλο και χειρότερη. Το 25% των μασκών οξυγόνου δεν λειτουργούσε, όπως αποκαλύφθηκε ύστερα από έλεγχο. Τα ελαττωματικά εξαρτήματα άρχισαν να χάνονται στο σύστημα προτού αποκαλυφθούν. Πολλά ελαττωματικά διαφράγματα εγκαταστάθηκαν χωρίς να έχουν επισκευαστεί», αποκάλυψε ο πρώην διευθυντής.
Τόνισε, ακόμη, ότι υπήρχε ζήτημα και με τα μεταλλικά θραύσματα, μήκους τριών ιντσών, που θα μπορούσαν να πέσουν σε περιοχές με πολλά καλώδια και ηλεκτρολογικά.
«Θα μπορούσε από τα θραύσματα να προκληθεί ακόμη και πυρκαγιά», πρόσθεσε δε.
«Σε κάθε Boeing 787 υπάρχουν τέτοια θραύσματα», επισήμανε με νόημα ενώ έκρουσε τον κώδωνα και προειδοποίησε: «δεν θα ταξίδευα με 787, θα άλλαζα την πτήση μου. Το έχω πει και στην οικογένειά μου να το αποφεύγει».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr