Κόμπι Μπράιαντ: Η «τυφλή» πτήση προς τον θάνατο - Πετούσαν χωρίς όργανα στην ομίχλη!
27.01.2020
23:08
Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου βασιζόταν στην όρασή του κι όχι στα όργανα, ενώ πετούσε σε συνθήκες ομίχλης - Σκοτώθηκαν εννέα άνθρωποι, μεταξύ των οποίων τρία παιδιά
Τη μοιραία πορεία του ελικοπτέρου στο οποίο σκοτώθηκαν εννέα άτομα, μεταξύ αυτών και ο θρύλος του NBA Κόμπι Μπράιαντ και η κόρη του Τζιάνα προσπαθούν να βρουν οι αρχές.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ελικόπτερο έκανε γύρους για 15 λεπτά πάνω από το Μπούρμπανκ, περιμένοντας την άδεια των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας με τον πιλότο να στηρίζεται στην όρασή του κι όχι στα όργανα για να πετάξει, πριν το ελικόπτερο συντριβεί.
Το ελικόπτερο πετούσε υπό συνθήκες ομίχλης σε μια τραχιά πλαγιά έξω από το Λος Άντζελες. Οι συνθήκες θεωρούταν επικίνδυνες με αποτέλεσμα οι τοπικές αστυνομικές υπηρεσίες να προσγειώσουν τα ελικόπτερά τους.
Το ελικόπτερο του Μπράιαντ άφησε τη Σάντα Άνα στο Orange County, νότια του Λος Άντζελες, λίγο μετά τις 9 το πρωί, σε μία στιγμή που οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για πτήση.
Ο πιλότος είχε ανέβει στα 1.300 πόδια και είχε ορατότητα περίπου πέντε μιλίων. Λόγω των συνθηκών, στηριζόταν στην ικανότητά του να δει κάτω.
Γύρο στις 9.20, το ελικόπτερο έκανε κύκλους για περίπου 15 λεπτά ανατολικά του Interstate 5. Οι ελεγκτές είχαν το ελικόπτερο στην αναμονή για περίπου 11 λεπτά, ενώ πρόσεξαν ότι στο Μπούρμπανγκ υπήρχε χαμηλή ορατότητα.
Ο πιλότος θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους ελεγκτές και να τους ζητήσει καθοδήγηση, που θα του επέτρεπαν να κάνει πλοήγηση του σκάφους μέσα στα σύννεφα. Ωστόσο, όταν οι πιλότοι πετούν πάνω από το IFR, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, ειδικά στην νότια Καλιφόρνια, όπου η κυκλοφορία είναι επιβαρυμένη. Σύμφωνα με δηλώσεις του Πολ Κλάιν, βοηθού καθηγητή στο City University της Νέας Υόρκης, στο New York Magazine, η πτήση εντός FIR σημαίνει ότι θα μπορούσε κάποιος να βρίσκεται στην αναμονή για περίπου μία ώρα. «Είσαι ένας από αυτούς που περιμένουν και δεν έχει σημασία εάν είσαι ο Κόμπι Μπράιαντ», πρόσθεσε.
Το αεροσκάφος συνέχισε την πορεία του και γύρω στις 9.40 στράφηκε προς τα δυτικά. Τέσσερα λεπτά αργότερα, στις 9.44 το πρωί, το ελικόπτερο γύρισε και πάλι προς τα νοτιοανατολικά και ανέβηκε σε ύψος άνω των 2.000 ποδιών, σε μια προσπάθεια να απομακρυνθεί από το έδαφος.
Με βάση τα ηχητικά πριν τη συντριβή, ελεγκτής είπε στον πιλότο ότι πετάει πολύ χαμηλά για να εντοπιστεί από τα ραντάρ. Όμως η συγκεκριμένη φράση δεν αποτελούσε σήμα κινδύνου, καθώς το ελικόπτερο ανέβαινε εκείνη τη στιγμή και ο ελεγκτής αναφερόταν στην τεχνική δυσκολία με την ανάγνωση δεδομένων αντί να προειδοποιεί για μια επικείμενη συντριβή.
Έπειτα, το ελικόπτερο κατέβηκε και συνετρίβη στην πλαγιά σε ύψος 1.400 ποδιών, σύμφωνα με τα στοιχεία του Flightradar24.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το ελικόπτερο έκανε γύρους για 15 λεπτά πάνω από το Μπούρμπανκ, περιμένοντας την άδεια των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας με τον πιλότο να στηρίζεται στην όρασή του κι όχι στα όργανα για να πετάξει, πριν το ελικόπτερο συντριβεί.
Το ελικόπτερο πετούσε υπό συνθήκες ομίχλης σε μια τραχιά πλαγιά έξω από το Λος Άντζελες. Οι συνθήκες θεωρούταν επικίνδυνες με αποτέλεσμα οι τοπικές αστυνομικές υπηρεσίες να προσγειώσουν τα ελικόπτερά τους.
Το ελικόπτερο του Μπράιαντ άφησε τη Σάντα Άνα στο Orange County, νότια του Λος Άντζελες, λίγο μετά τις 9 το πρωί, σε μία στιγμή που οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για πτήση.
Ο πιλότος είχε ανέβει στα 1.300 πόδια και είχε ορατότητα περίπου πέντε μιλίων. Λόγω των συνθηκών, στηριζόταν στην ικανότητά του να δει κάτω.
Γύρο στις 9.20, το ελικόπτερο έκανε κύκλους για περίπου 15 λεπτά ανατολικά του Interstate 5. Οι ελεγκτές είχαν το ελικόπτερο στην αναμονή για περίπου 11 λεπτά, ενώ πρόσεξαν ότι στο Μπούρμπανγκ υπήρχε χαμηλή ορατότητα.
Ο πιλότος θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους ελεγκτές και να τους ζητήσει καθοδήγηση, που θα του επέτρεπαν να κάνει πλοήγηση του σκάφους μέσα στα σύννεφα. Ωστόσο, όταν οι πιλότοι πετούν πάνω από το IFR, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, ειδικά στην νότια Καλιφόρνια, όπου η κυκλοφορία είναι επιβαρυμένη. Σύμφωνα με δηλώσεις του Πολ Κλάιν, βοηθού καθηγητή στο City University της Νέας Υόρκης, στο New York Magazine, η πτήση εντός FIR σημαίνει ότι θα μπορούσε κάποιος να βρίσκεται στην αναμονή για περίπου μία ώρα. «Είσαι ένας από αυτούς που περιμένουν και δεν έχει σημασία εάν είσαι ο Κόμπι Μπράιαντ», πρόσθεσε.
Το αεροσκάφος συνέχισε την πορεία του και γύρω στις 9.40 στράφηκε προς τα δυτικά. Τέσσερα λεπτά αργότερα, στις 9.44 το πρωί, το ελικόπτερο γύρισε και πάλι προς τα νοτιοανατολικά και ανέβηκε σε ύψος άνω των 2.000 ποδιών, σε μια προσπάθεια να απομακρυνθεί από το έδαφος.
Με βάση τα ηχητικά πριν τη συντριβή, ελεγκτής είπε στον πιλότο ότι πετάει πολύ χαμηλά για να εντοπιστεί από τα ραντάρ. Όμως η συγκεκριμένη φράση δεν αποτελούσε σήμα κινδύνου, καθώς το ελικόπτερο ανέβαινε εκείνη τη στιγμή και ο ελεγκτής αναφερόταν στην τεχνική δυσκολία με την ανάγνωση δεδομένων αντί να προειδοποιεί για μια επικείμενη συντριβή.
Έπειτα, το ελικόπτερο κατέβηκε και συνετρίβη στην πλαγιά σε ύψος 1.400 ποδιών, σύμφωνα με τα στοιχεία του Flightradar24.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr