Κόμπι Μπράιαντ: Το ελικόπτερο δεν είχε άδεια να πετάει «στα τυφλά»
31.01.2020
10:53
Οι New York Times αποκάλυψαν ότι το πιστοποιητικό των αμερικανικών αρχών δεν επέτρεπε στην εταιρεία στην οποία ανήκε το μοιραίο ελικόπτερο να κάνει πτήσεις εξ όψεως - Η εταιρεία ανέστειλε τη λειτουργία της
Στην αποκάλυψη ότι η αεροπορική εταιρεία στην οποία ανήκε το Sikorsky που συνετρίβη με επιβάτες τον Κόμπι Μπράιαντ, την 13χρονη κόρη του και άλλους επτά ανθρώπους, δεν διέθετε την απαραίτητη άδεια προκειμένου οι πιλότοι της να πετάνε σε συνθήκες V.F.R (πτήση με προσανατολισμό εξ όψεως) όπως συνέβη την μοιραία Κυριακή προχωρούν οι New York Times.
Το πιστοποιητικό που είχε χορηγήσει η Federal Aviation Administration στην Island Express Helicopters την εταιρεία στην οποία ανήκε το Sikorsky S-76B, δεν επέτρεπε στους πιλότους της να πραγματοποιούν τέτοιας κατηγορίας πτήσεις με χαμηλή νέφωση, γράφουν οι ΝΥΤ επικαλούμενοι τρεις διαφορετικές πηγές.
Όπως σημειώνεται στο άρθρο, μπορεί το ελικόπτερο να ήταν εξοπλισμένο με σύγχρονα όργανα και ο πιλότος της μοιραίας πτήσης Άρα Ζομπαγιάν να είχε άδεια για τέτοιες πτήσεις, οι περιορισμοί στο πιστοποιητικό από την FAA επέτρεπαν πτήσεις εξ όψεως μόνο σε συνθήκες ικανοποιητικής ορατότητας.
Το ανησυχητικό είναι ότι σχεδόν καμία από τις αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις τσάρτερ με έδρα το αεροδρόμιο που χρησιμοποιούσε η Island Express δεν έχει μπει στον κόπο να αποκτήσει αυτού του είδους το πιστοποιητικό με το επιχείρημα ότι απαιτούνται πολλά χρήματα για εκπαίδευση πιλότων σε μια περιοχή όπως το Λος Άντζελες στην οποία οι καιρικές συνθήκες και οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι ευνοούν τις πτήσεις χαμηλού ύψους βασισμένες στην όραση των πιλότων.
Η αποκάλυψη αυτή για την εταιρεία με την οποία πέταξε ο Κόμπι Μπράιαντ ρίχνουν φως στο γιατί ο πιλότος του ελικοπτέρου δεν υπέβαλε σχέδιο για πτήση εξ όψεως ενώ επιχειρούσε να ανέβει πάνω από τα σύννεφα.
Σημειώνεται ότι λίγες ώρες μετά το δημοσίευμα των New York Times η εταιρεία Island Express Helicopters ανακοίνωσε την αναστολή των πτήσεων των αεροσκαφών της. Σύμφωνα με εργαζόμενο, η αναστολή αποφασίστηκε «για λειτουργικούς λόγους» και η εταιρεία θα αποφασίσει μέρα με την ημέρα πόσο αυτή θα διαρκέσει.
Το πιστοποιητικό που είχε χορηγήσει η Federal Aviation Administration στην Island Express Helicopters την εταιρεία στην οποία ανήκε το Sikorsky S-76B, δεν επέτρεπε στους πιλότους της να πραγματοποιούν τέτοιας κατηγορίας πτήσεις με χαμηλή νέφωση, γράφουν οι ΝΥΤ επικαλούμενοι τρεις διαφορετικές πηγές.
Όπως σημειώνεται στο άρθρο, μπορεί το ελικόπτερο να ήταν εξοπλισμένο με σύγχρονα όργανα και ο πιλότος της μοιραίας πτήσης Άρα Ζομπαγιάν να είχε άδεια για τέτοιες πτήσεις, οι περιορισμοί στο πιστοποιητικό από την FAA επέτρεπαν πτήσεις εξ όψεως μόνο σε συνθήκες ικανοποιητικής ορατότητας.
Το ανησυχητικό είναι ότι σχεδόν καμία από τις αεροπορικές εταιρείες για πτήσεις τσάρτερ με έδρα το αεροδρόμιο που χρησιμοποιούσε η Island Express δεν έχει μπει στον κόπο να αποκτήσει αυτού του είδους το πιστοποιητικό με το επιχείρημα ότι απαιτούνται πολλά χρήματα για εκπαίδευση πιλότων σε μια περιοχή όπως το Λος Άντζελες στην οποία οι καιρικές συνθήκες και οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι ευνοούν τις πτήσεις χαμηλού ύψους βασισμένες στην όραση των πιλότων.
Η αποκάλυψη αυτή για την εταιρεία με την οποία πέταξε ο Κόμπι Μπράιαντ ρίχνουν φως στο γιατί ο πιλότος του ελικοπτέρου δεν υπέβαλε σχέδιο για πτήση εξ όψεως ενώ επιχειρούσε να ανέβει πάνω από τα σύννεφα.
Σημειώνεται ότι λίγες ώρες μετά το δημοσίευμα των New York Times η εταιρεία Island Express Helicopters ανακοίνωσε την αναστολή των πτήσεων των αεροσκαφών της. Σύμφωνα με εργαζόμενο, η αναστολή αποφασίστηκε «για λειτουργικούς λόγους» και η εταιρεία θα αποφασίσει μέρα με την ημέρα πόσο αυτή θα διαρκέσει.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr