Eίναι το οικονομικό δίχτυ που μας προστατεύει από τις πλημμύρες και τις φωτιές αλλά και ένας σημαντικός σύμμαχος για την προσαρμογή μας στις νέες κλιματικές και περιβαλλοντικές συνθήκες.
Εκλογές ΗΠΑ: Ο Μπλούμπεργκ διπλασιάζει τις διαφημιστικές δαπάνες για την εκστρατεία του
Εκλογές ΗΠΑ: Ο Μπλούμπεργκ διπλασιάζει τις διαφημιστικές δαπάνες για την εκστρατεία του
Ο 77χρονος πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης έχει δαπανήσει πάνω από 250.000 δολάρια (από τη δική του περιουσία) σε τηλεοπτικές διαφημίσεις
Ο διεκδικητής του χρίσματος των Δημοκρατικών Μάικλ Μπλούμπεργκ έκανε γνωστό σήμερα ότι θα διπλασιάσει, με άμεση ισχύ, τις ήδη διογκωμένες δαπάνες του σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και θα αυξήσει το προσωπικό της εκστρατείας του, μετά το φιάσκο των προκριματικών στην Αϊόβα, όπου ακόμη δεν έχουν ανακοινωθεί τα αποτελέσματα.
Ο 77χρονος πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης έχει δαπανήσει πάνω από 250.000 δολάρια (από τη δική του περιουσία) σε τηλεοπτικές διαφημίσεις. Διεξάγει μια αντισυμβατική εκστρατεία για τον Λευκό Οίκο και δεν θα συμμετάσχει στις προκριματικές στις πρώτες Πολιτείες. Θα είναι όμως μεταξύ των διεκδικητών του χρίσματος στις 3 Μαρτίου, την «Σούπερ Τρίτη» όπου 14 Πολιτείες θα ψηφίσουν ταυτόχρονα.
Την ώρα που οι αντίπαλοί του έκαναν προεκλογική εκστρατεία στην Αϊόβα και το Νιου Χαμσάιρ, ο επιχειρηματίας ταξίδευε στην Καλιφόρνια και τις κρίσιμες, αμφίρροπες Πολιτείες του Μίσιγκαν και της Πενσιλβάνιας. Όπως είπε, θα αδράξει την ευκαιρία που δημιούργησε η σύγχυση μετά τις προκριματικές στην Αϊόβα όπου προς το παρόν δεν έχει ανακηρυχθεί ο νικητής.
«Πιστεύω πως όταν δεν υπάρχει σαφής νικητής μας δίνεται η ευκαιρία να περάσουμε το μήνυμά μας και θα αδράξουμε αυτήν την ευκαιρία», είπε μιλώντας στο πρακτορείο Reuters στο Ντιτρόιτ.
Ένας βοηθός του Μπλούμπεργκ είπε ότι το επιτελείο του θα αυξηθεί, ξεπερνώντας τους 2.100 υπαλλήλους σε όλες τις ΗΠΑ. Θα διπλασιαστούν επίσης οι τηλεοπτικές διαφημίσεις του.
Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι τα ποσοστά του Μπλούμπεργκ ανεβαίνουν. Την περασμένη εβδομάδα, μια δημοσκόπηση του πρακτορείου Reuters και της εταιρείας Ipsos τον έφερνε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Τζο Μπάιντεν και τον Μπέρνι Σάντερς.
Ορισμένοι από τους αντιπάλους του, όπως η γερουσιάστρια Ελίζαμπεθ Γουόρεν, τον κατηγορούν ότι προσπαθεί να αγοράσει τις προεδρικές εκλογές. Η Εθνική Επιτροπή του Δημοκρατικού Κόμματος, που επιβλέπει τη διαδικασία επιλογής του υποψηφίου ο οποίος θα αντιμετωπίσει τον Ντόναλντ Τραμπ στις εκλογές του Νοεμβρίου, επικρίθηκε την περασμένη εβδομάδα επειδή άλλαξε τα κριτήρια με βάση τα οποία οι διεκδικητές επιτρέπεται να συμμετάσχουν σε προεκλογικά ντιμπέιτ. Η ενέργεια αυτή θεωρήθηκε ότι έγινε ώστε να ανοίξει ο δρόμος για τη συμμετοχή του Μπλούμπεργκ.
Αν και οι περισσότεροι από τους υποψηφίους, όλο αυτό το διάστημα, επενδύουν χρήμα και χρόνο στις Πολιτείες που θα ψηφίσουν πρώτες, ο Μπλούμπεργκ επικεντρώθηκε σε εκείνες που θα επιλέξουν αργότερα τον εκλεκτό τους. Μεταξύ αυτών είναι και η Καλιφόρνια, η οποία εκλέγει δεκαπλάσιους εκλέκτορες από τους 41 που εκλέγει η Αϊόβα. Έχει προσλάβει πάνω από 200 υπαλλήλους στην Καλιφόρνια, την ώρα που ο Μπέρνι Σάντερς έχει μόνο 80. Έχει επίσης δαπανήσει σε διαφημίσεις περισσότερα χρήματα απ’ όσα όλοι οι υπόλοιποι 10 υποψήφιοι μαζί.
Ο 77χρονος πρώην δήμαρχος της Νέας Υόρκης έχει δαπανήσει πάνω από 250.000 δολάρια (από τη δική του περιουσία) σε τηλεοπτικές διαφημίσεις. Διεξάγει μια αντισυμβατική εκστρατεία για τον Λευκό Οίκο και δεν θα συμμετάσχει στις προκριματικές στις πρώτες Πολιτείες. Θα είναι όμως μεταξύ των διεκδικητών του χρίσματος στις 3 Μαρτίου, την «Σούπερ Τρίτη» όπου 14 Πολιτείες θα ψηφίσουν ταυτόχρονα.
Την ώρα που οι αντίπαλοί του έκαναν προεκλογική εκστρατεία στην Αϊόβα και το Νιου Χαμσάιρ, ο επιχειρηματίας ταξίδευε στην Καλιφόρνια και τις κρίσιμες, αμφίρροπες Πολιτείες του Μίσιγκαν και της Πενσιλβάνιας. Όπως είπε, θα αδράξει την ευκαιρία που δημιούργησε η σύγχυση μετά τις προκριματικές στην Αϊόβα όπου προς το παρόν δεν έχει ανακηρυχθεί ο νικητής.
«Πιστεύω πως όταν δεν υπάρχει σαφής νικητής μας δίνεται η ευκαιρία να περάσουμε το μήνυμά μας και θα αδράξουμε αυτήν την ευκαιρία», είπε μιλώντας στο πρακτορείο Reuters στο Ντιτρόιτ.
Ένας βοηθός του Μπλούμπεργκ είπε ότι το επιτελείο του θα αυξηθεί, ξεπερνώντας τους 2.100 υπαλλήλους σε όλες τις ΗΠΑ. Θα διπλασιαστούν επίσης οι τηλεοπτικές διαφημίσεις του.
Οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι τα ποσοστά του Μπλούμπεργκ ανεβαίνουν. Την περασμένη εβδομάδα, μια δημοσκόπηση του πρακτορείου Reuters και της εταιρείας Ipsos τον έφερνε στην τρίτη θέση, πίσω από τον Τζο Μπάιντεν και τον Μπέρνι Σάντερς.
Ορισμένοι από τους αντιπάλους του, όπως η γερουσιάστρια Ελίζαμπεθ Γουόρεν, τον κατηγορούν ότι προσπαθεί να αγοράσει τις προεδρικές εκλογές. Η Εθνική Επιτροπή του Δημοκρατικού Κόμματος, που επιβλέπει τη διαδικασία επιλογής του υποψηφίου ο οποίος θα αντιμετωπίσει τον Ντόναλντ Τραμπ στις εκλογές του Νοεμβρίου, επικρίθηκε την περασμένη εβδομάδα επειδή άλλαξε τα κριτήρια με βάση τα οποία οι διεκδικητές επιτρέπεται να συμμετάσχουν σε προεκλογικά ντιμπέιτ. Η ενέργεια αυτή θεωρήθηκε ότι έγινε ώστε να ανοίξει ο δρόμος για τη συμμετοχή του Μπλούμπεργκ.
Αν και οι περισσότεροι από τους υποψηφίους, όλο αυτό το διάστημα, επενδύουν χρήμα και χρόνο στις Πολιτείες που θα ψηφίσουν πρώτες, ο Μπλούμπεργκ επικεντρώθηκε σε εκείνες που θα επιλέξουν αργότερα τον εκλεκτό τους. Μεταξύ αυτών είναι και η Καλιφόρνια, η οποία εκλέγει δεκαπλάσιους εκλέκτορες από τους 41 που εκλέγει η Αϊόβα. Έχει προσλάβει πάνω από 200 υπαλλήλους στην Καλιφόρνια, την ώρα που ο Μπέρνι Σάντερς έχει μόνο 80. Έχει επίσης δαπανήσει σε διαφημίσεις περισσότερα χρήματα απ’ όσα όλοι οι υπόλοιποι 10 υποψήφιοι μαζί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα