Παράπονα: Τέσσερα πράγματα που ενοχλούν περισσότερο τους ασφαλισμένους
Ενημερωθείτε για τις συχνότερες αιτίες διαμαρτυρίας των ασφαλισμένων προς τον ασφαλιστικό τους σύμβουλο
Μαίρη Λαμπαδίτη
Τα ασφαλιστικά συμβόλαια υγείας, σύμφωνα με τις νέες κοινοτικές οδηγίες, έχουν απλή και κατανοητή φόρμα με πίνακες προκειμένου να ενημερωθεί διεξοδικά ο υποψήφιος για ασφάλιση για τις παροχές και τις καλύψεις. Όμως και πάλι οι υποψήφιοι για ασφάλιση μπορεί να μην έχουν δώσει σημασία σ΄ένα κεφάλαιο του ασφαλιστικού συμβολαίου με αποτέλεσμα να γίνονται παρεξηγήσεις και ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής να καλείται να δώσει λύσεις με γνώμονα το συμφέρον του ασφαλισμένου.
Έτσι κι αλλιώς η ειλικρίνεια, το ενδιαφέρον και η ακριβής και επεξηγηματική ενημέρωση για τα ασφαλιστικά προϊόντα είναι οι βασικοί πυλώνες που κτίζουν μια καλή σχέση μεταξύ του ασφαλισμένου και του ασφαλιστικού συμβούλου. Παρόλα αυτά οι «διαμαρτυρίες» των ασφαλισμένων δεν λείπουν είτε είναι δικαιολογημένες είτε όχι. Ας δούμε λοιπόν για ποια θέματα εκδηλώνουν συχνότερα τα παράπονά τους οι ασφαλισμένοι:
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.
Πάρο, Μήλο, Μύκονο, Νάξο, Σέριφο, Σίφνο; Όπου και όσο μακριά και αν ταξιδεύεις αυτό το καλοκαίρι, υπάρχει ένας απίστευτα πιο γρήγορος, πιο άνετος και πιο συναρπαστικός τρόπος για τα προσεγγίσεις.