Έχετε παράπονα από την ασφαλιστική σας; Τι να κάνετε πριν «σπάσετε» το συμβόλαιό σας
Η δυσαρέσκεια από το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας δεν πρέπει να γίνεται λόγος ρήξης με την εταιρία. Διαβάστε για την υπηρεσία διαχείρισης αιτιάσεων των ασφαλιστικών επιχειρήσεων, καθώς και πού ακόμα μπορείτε να απευθυνθείτε για τα παράπονά σας
ygeiamou.gr team
Παράπονα από την εταιρία τους για μία σειρά από ζητήματα, από τις ετήσιες αναπροσαρμογές των ασφαλίστρων έως και την άρνηση καταβολής αποζημίωσης, ενδέχεται να εμφανίσουν κάποια στιγμή οι ασφαλισμένοι, στο πλαίσιο μιας σχέσης που, όμως, δεν παύει να είναι σημαντική για αμφότερες τις πλευρές. Προκειμένου, λοιπόν, να μην οδηγηθούν σε ρήξη (σ.σ. «σπάσιμο» συμβολαίου), με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την ασφαλισιμότητά τους, οι καταναλωτές μπορούν κάλλιστα να απευθυνθούν καταλλήλως.
Πιο αναλυτικά, όπως εξηγούν στο ygeiamou.gr αρμόδιες πηγές, το πρώτο πράγμα που οφείλουν να κάνουν είναι να απευθυνθούν στον διανομέα της ασφάλισης, ανεξαρτήτως εάν πρόκειται για διαμεσολαβητή, το δίκτυο των τραπεζών ή το ίντερνετ. Εκείνος είναι το «πρόσωπο» της εκάστοτε εταιρίας και, άρα, έχει την δυνατότητα να «σβήνει τις φωτιές».
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.
Πάρο, Μήλο, Μύκονο, Νάξο, Σέριφο, Σίφνο; Όπου και όσο μακριά και αν ταξιδεύεις αυτό το καλοκαίρι, υπάρχει ένας απίστευτα πιο γρήγορος, πιο άνετος και πιο συναρπαστικός τρόπος για τα προσεγγίσεις.