Τα τελευταία χρόνια, ο ανταγωνισμός μεταξύ των διανομέων ασφάλισης έχει ενταθεί, δεδομένου ότι στην αγορά εισέρχονται ολοένα και περισσότεροι παίκτες, δυναμικής… Google ή και λοιπών παρόχων. Προς επίρρωση, όπως προκύπτει από σχετική έρευνα της Accenture (εταιρείας παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο), τα 2/3 των πελατών των ασφαλιστικών εταιριών (67%) θα εξέταζαν το ενδεχόμενο να αγοράσουν ασφαλιστικά προϊόντα από εναλλακτικούς οργανισμούς.
Πιο αναλυτικά, το 23% θα σκεφτόταν να αγοράσει ασφάλιση από διαδικτυακούς παρόχους υπηρεσιών, όπως η Google και η Amazon, το 25% από τράπεζες, το 20% από παρόχους οικιακών υπηρεσιών, όπως εταιρείες τηλεπικοινωνιών ή οικιακής ασφάλειας, το 14% από λιανοπωλητές και το 12% από εμπόρους αυτοκινήτων. Πάνω από τα 2/3 (71%) των καταναλωτών που ερωτήθηκαν θα αγόραζαν απευθείας ασφάλιση στο διαδίκτυο, όπως ταξιδιού, οχήματος, κατοικίας ή προϊόντα ασφάλισης ζωής. «Ανεξαρτήτως του διανομέα που θα επιλέξουν, όλοι είναι υποχρεωμένοι να πληρούν ορισμένα κριτήρια, τα οποία, μάλιστα, οφείλουν να γνωστοποιούν στους πελάτες πριν τους παρέχουν μία ασφάλιση», εξηγούν στο ygeiamou στελέχη της αγοράς.
Διαβάστε περισσότερα στο
ygeiamou.gr