Προσωπικά Δεδομένα: Πότε τα μοιραζόμαστε πρόθυμα με τον ασφαλιστή μας
Οι οκτώ στους 10 Έλληνες δηλώνουν πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα με τους παρόχους ιδιωτικής ασφάλισης δηλώνουν, έχοντας ωστόσο, και ορισμένες προσδοκίες όπως αναδεικνύουν τα στοιχεία νέας έρευνας
Αγγελική Βελεσιώτη
Πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα με τους παρόχους ιδιωτικής ασφάλισης δηλώνουν οκτώ στους 10 Έλληνες, ζητώντας, ωστόσο, ως… αντάλλαγμα καλύτερη, γρηγορότερη, προσωποποιημένη προσέγγιση και χαμηλότερα ασφάλιστρα.
Ειδικότερα, σύμφωνα με έρευνα της Accenture, εταιρείας παροχής υπηρεσιών προς επιχειρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο, το 56% των καταναλωτών θα έδινε την επίμαχη πρόσβαση εάν επρόκειτο να εξασφαλίσει γρηγορότερες και πιο εύκολές υπηρεσίες, το 54% προσωποποιημένες προσφορές, το 53% εκπτώσεις σε μη ασφαλιστικά προιόντα, το 50% δωρεάν συμβουλές με βάση το προσωπικό του προφίλ και το 49% χαμηλότερα ασφάλιστρα. Όπως έχει τονίσει σε δημοσίευμά του το ygeiamou, η ασφαλιστική εταιρία μπορεί να επεξεργαστεί τα εξής δεδομένα των ασφαλισμένων:
Μία σπουδαία διάκριση που το κατατάσσει στα κορυφαία ξενοδοχειακά συγκροτήματα σε παγκόσμια κλίμακα απέσπασε το Nana Princess των Nana Hotels του Ομίλου Εταιρειών Καράτζη καθώς βραβεύτηκε από το TripAdvisor ως μία «Best of the Best» επιλογή.