Κάπνισμα: Ο παράγοντας που θα σας πείσει να το κόψετε – Δεν φαντάζεστε ποιος είναι
Νέα έρευνα αποκαλύπτει ποιος μπορεί να είναι ο πιο αποτελεσματικός παράγοντας που πείθει τον καπνιστή να απαλλαγεί από τη βλαβερή του συνήθεια - Θα εκπλαγείτε
Βίκυ Βενιού
Το ότι το κάπνισμα αποτελεί μια βλαβερή συνήθεια είναι αδιαμφισβήτητο. Κι ενώ οι προσπάθειες μετάδοσης αυτού του σημαντικού μηνύματος είναι αναρίθμητες και οι σχετικές καμπάνιες διαρκείς, μπορούν να θεωρηθούν επιτυχημένες μόνο ως έναν, αρκετά περιορισμένο βαθμό, μιας και το ποσοστό των ανθρώπων που εξακολουθεί να καπνίζει είναι ιδιαίτερα υψηλό. Αναζητώντας τρόπους ώστε τα αντικαπνιστικά μηνύματα να γίνουν πιο αποτελεσματικά, μια ομάδα ερευνητών κατέληξε σε ένα σημαντικό συμπέρασμα: Όσο περισσότερο το μήνυμα μιας αντικαπνιστικής καμπάνιας κεντρίζει το προσωπικό ενδιαφέρον των καπνιστών, τόσο πιο πιθανό είναι να στεφθεί από επιτυχία, ενθαρρύνοντας τους καπνιστές να αλλάξουν συνήθειες. Τα νέα ερευνητικά συμπεράσματα δημοσιεύονται στο Journal of Medical Internet Research.
Για να καταλήξουν σε αυτό το συμπέρασμα, οι ερευνητές αξιοποίησαν αυτοματοποιημένα μηνύματα και πληροφορίες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο να αναλύσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα των αντικαπνιστικών μηνυμάτων και το κατά πόσο οι αναγνώστες έδειχναν να ανταποκρίνονται σε αυτές τις δημοσιεύσεις. Αυτό που διαπίστωσαν ήταν ότι όταν οι καπνιστές αναζητούν στο διαδίκτυο πληροφορίες αναφορικά με το πώς να κόψουν το κάπνισμα, τείνουν να επικεντρώνονται περισσότερο σε δημοσιεύσεις που σχετίζονται με τις επιπτώσεις του καπνίσματος στα αγαπημένα τους πρόσωπα, αλλά και τα κατοικίδιά τους, που αποτελούν τους παθητικούς δέκτες αυτής της βλαβερής συνήθειας.
Όλα όσα πρέπει να κάνουμε για να παραμείνουμε ενυδατωμένοι και ασφαλείς όταν οι θερμοκρασίες είναι ιδιαίτερα αυξημένες – Η σημασία της ποιότητας του νερού.
Η δεύτερη κατά σειρά δράση του φετινού προγράμματος (2024) πραγματοποιήθηκε μεταξύ 21 και 24 Ιουνίου στη Σαντορίνη, συγκεντρώνοντας από ακτές και βυθούς το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 306,5 κιλών απορριμμάτων.
Το στρατηγικό πλάνο της Coca-Cola Τρία Έψιλον βασίζεται στον ψηφιακό και τεχνολογικό μετασχηματισμό, και στοχεύει στη βιωσιμότητα και την ενίσχυση της κοινωνίας.