Ψυχική υγεία: Τι δυσκολεύει τη Gen Z και τι τους baby boomers στην Ελλάδα
11.10.2023
14:32
Μελέτη που διεξήχθη και στην Ελλάδα αναζητεί τις αιτίες που αυξάνονται οι «ασθένειες της απόγνωσης», όπως ταξινομούνται πλέον πολλές από τις ψυχικές διαταραχές
Στις 5 Μαΐου 2023, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (ΠΟΥ) κήρυξε το τέλος της παγκόσμιας πανδημίας COVID-19, σηματοδοτώντας την επίσημη ολοκλήρωση τριών ετών αποκλεισμού, κοινωνικής στέρησης και περιορισμών. Ωστόσο, ο κόσμος φαίνεται να έχει εισέλθει σε μια άλλη φάση, μιας παγκόσμιας αύξησης των λεγόμενων ασθενειών της απόγνωσης, συμπεριλαμβανομένου του άγχους, της κατάθλιψης και της κοινωνικής αποξένωσης.
Από την μια πανδημία στην άλλη
Η κατάσταση χειροτέρευε και πριν από τον COVID-19, ωστόσο, παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, από μεγάλη εταιρία επικοινωνίας, εστίασε σε δύο μεγάλες κατηγορίες καταναλωτών καθώς και σε δύο κατηγορίες πληθυσμού με βάση την ηλικία. Πρόκειται για τους Prosumers, δηλαδή όσους παράγουν και αγοράζουν παράλληλα το προϊόν και τους Mainstream Καταναλωτές, δηλαδή τους απλούς καταναλωτές καθώς και για τους baby boomers, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, και τους Gen Z, δηλαδή όσους γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, αποκαλύπτει ότι οι μισοί από τους Έλληνες Prosumers (53%) αισθάνονται πιο ανήσυχοι και αγχωμένοι από ό,τι πριν. Tο 29% των Ελλήνων baby boomers παραδέχεται ότι αισθάνεται περισσότερο άγχος σήμερα αλλά στους Gen Z, το ποσοστό φτάνει το 58%. Παράλληλα, 9 στους 10 Έλληνες Prosumers θεωρούν την ψυχική υγεία «ένα από τα πιο ανησυχητικά ζητήματα της εποχής μας».
Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Από την μια πανδημία στην άλλη
Η κατάσταση χειροτέρευε και πριν από τον COVID-19, ωστόσο, παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας, από μεγάλη εταιρία επικοινωνίας, εστίασε σε δύο μεγάλες κατηγορίες καταναλωτών καθώς και σε δύο κατηγορίες πληθυσμού με βάση την ηλικία. Πρόκειται για τους Prosumers, δηλαδή όσους παράγουν και αγοράζουν παράλληλα το προϊόν και τους Mainstream Καταναλωτές, δηλαδή τους απλούς καταναλωτές καθώς και για τους baby boomers, δηλαδή όσους γεννήθηκαν μετά τον Β’ Παγκόσμιο πόλεμο, και τους Gen Z, δηλαδή όσους γεννήθηκαν από το 1997 έως το 2012.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης, αποκαλύπτει ότι οι μισοί από τους Έλληνες Prosumers (53%) αισθάνονται πιο ανήσυχοι και αγχωμένοι από ό,τι πριν. Tο 29% των Ελλήνων baby boomers παραδέχεται ότι αισθάνεται περισσότερο άγχος σήμερα αλλά στους Gen Z, το ποσοστό φτάνει το 58%. Παράλληλα, 9 στους 10 Έλληνες Prosumers θεωρούν την ψυχική υγεία «ένα από τα πιο ανησυχητικά ζητήματα της εποχής μας».
Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr