Black Friday – Εκπτώσεις: Τι προκαλούν στον εγκέφαλο οι ξέφρενες αγορές; Η ειδικός απαντά
Πλήθος καταναλωτών θα ξεχυθεί στα καταστήματα, ηλεκτρονικά και φυσικά, για αγορές που ίσως δεν χρειάζεται. Γιατί συμβαίνει αυτό και πώς προλαμβάνεται; Τι προκαλούν στον εγκέφαλο οι εκπτώσεις; Η ειδικός απαντά
Μάριος Οικονόμου
Η Black Friday θα σε βρει όπου και να ‘σαι… Η φρενίτιδα για το ιστορικό 24ωρο -και πλέον τετραήμερο- «μοναδικών» εκπτώσεων έφτασε και για το 2023. Οι βιτρίνες των καταστημάτων, ο καταιγισμός διαφημίσεων στο κινητό, το laptop και κάθε ηλεκτρονική συσκευή με πρόσβαση στο διαδίκτυο, θα σου υπενθυμίσει ότι τώρα είναι η τεράστια ευκαιρία να αποκτήσεις σε αδιανόητα χαμηλές τιμές ό,τι σου έλειπε -ή δεν ήξερες καν πως χρειαζόσουν- από ρούχα και λευκές οικιακές συσκευές έως gadget, πάνες, υπηρεσίες gaming και livestreaming.
Τι γίνεται όμως όταν το κόστος μετακυλίεται στη διάθεση και ψυχική υγεία; Θα μπορούσε η Black Friday να είναι μια πρόβα τζενεράλε για όσους γνωρίζουν από πριν πως τις ημέρες των γιορτών θα «υποφέρουν»; «Είναι γεγονός ότι η εορταστική περίοδος δεν ξεκινά αρχές Δεκεμβρίου, αλλά τη στιγμή που αρχίζουν οι εκπτώσεις της Black Friday. Οι προσφορές, τα στολισμένα καταστήματα και τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια δημιουργούν ένα όμορφο εορταστικό κλίμα» αναφέρει στο ygeiamou η κ. Ζωή Σιούτη, M.Sc. & M.Ed., Κλινική και Συμβουλευτική Ψυχολόγος, Παιδοψυχολόγος, και Θεραπεύτρια CBT, ACT και EMDRΤ, και ενημερώνει για το φαινόμενο που «αδειάζει» κάρτες και πορτοφόλια, φέρνοντας τα πάνω-κάτω στη χημεία του εγκεφάλου.
Το Manko Athens, η πολυαναμενόμενη νέα άφιξη του Οne&Only που έχει τη μοναδική ικανότητα να μεταμορφώνεται κατά τη διάρκεια της ημέρας, έχει ήδη γίνει talk of the town