Μαθαίνουμε καλύτερα από αυτούς που συμπαθούμε – Έρευνα αποκαλύπτει το κλειδί της μάθησης
Μαθαίνουμε καλύτερα αν αυτός που μοιράζει γνώση μας είναι συμπαθής, σύμφωνα με σουηδική μελέτη που αποκαλύπτει την επίδραση της ταύτισης απόψεων στη μνήμη
Η συμπάθεια της Ρίτα προς τον καθηγητή Frank Bryant ήταν μάλλον το κλειδί για να «πάρει τα γράμματα» στο έργο «Εκπαιδεύοντας τη Ρίτα», ακόμα και αν ο εμπνευστής του Willy Russell πιθανώς το αγνοούσε. Σύμφωνα με μελέτη νευροεπιστημόνων από το Πανεπιστήμιο της Λουντ στη Σουηδία, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Communications Psychology, ο εγκέφαλός μας είναι «προγραμματισμένος» να μαθαίνει περισσότερα από ανθρώπους που συμπαθούμε και λιγότερα από όσους αντιπαθούμε.
Η μνήμη μας επιτρέπει να μαθαίνουμε από νέες εμπειρίες και να επικαιροποιούμε τη γνώση που έχουμε ήδη αποκτήσει. Τα συμπεράσματά μας για τον κόσμο προκύπτουν από τις μεμονωμένες εμπειρίες μας αυτές καθαυτές, αλλά και τη δυνατότητα να εντοπίζουμε μεταξύ τους συνδέσεις. Έτσι, μπορούμε να καταλήξουμε σε κάποιο συμπέρασμα ακόμα και αν μας λείπει η άμεση εμπειρία. Η ολοκλήρωση της μνήμης, όπως αποκαλείται αυτή η διαδικασία, καθιστά τη μάθηση γρήγορη και ευέλικτη.
Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr