ΕΣΥ – Γραφεία Παραπόνων: Πόσοι πολίτες έκαναν καταγγελίες – Τι αλλάζει από 15 Σεπτεμβρίου

Ζητούμενο για το υπουργείο Υγείας είναι ο θεσμός των Γραφείων να γίνει ευρύτερα γνωστός και να επικοινωνηθεί στον πολίτη, ότι η διατύπωση των θετικών ή αρνητικών εμπειριών του συνιστά αναφαίρετο δικαίωμά του και λαμβάνεται υπόψη κατά τη χάραξη πολιτικής

Επανεκκίνηση για τα Γραφεία παραπόνων στα δημόσια νοσοκομεία επιχειρεί η ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με γνώμονα τον ασθενή και τις ανάγκες του.

Στα δεκάδες Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας απευθύνθηκαν το περασμένο έτος 22.411 πολίτες υποβάλλοντας προφορικά παράπονα, μη καταγγελτικά αιτήματα, γραπτές καταγγελίες και ευχαριστήριες αναφορές. Με δεδομένο ότι πέρυσι επισκέφθηκαν το ΕΣΥ περίπου 4 εκατ. πολίτες για νοσηλεία, εξετάσεις και Επείγοντα, ο αριθμός εκείνων που τελικά αξιοποίησαν τις υπηρεσίες των Γραφείων είτε για θετικό είτε για αρνητικό λόγο είναι ιδιαίτερα χαμηλός όπως και ενδεικτικός της κατάστασης που ισχύει σε ό,τι αφορά αυτά τα Γραφεία.

Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr