Η μυρωδιά της σοκολάτας αυξάνει τις πωλήσεις βιβλίων
31.07.2013
20:21
Πως ένας βιβλιοπώλης αύξησε κατα 40% το τζίρο του
Ένα νέο μυστικό όπλο για την αύξηση των πωλήσεών τους ενδέχεται να έχουν οι ιδιοκτήτες μικρών βιβλιοπωλείων προκειμένου να ανταγωνιστούν κολοσσούς του είδους και ιδιαίτερα τις πωλήσεις βιβλίων μέσω διαδικτύου.
Ερευνητές από το Hasselt University πραγματοποίησαν μια 10ήμερη μελέτη σ’ ένα τοπικό βιβλιοπωλείο, όπου τη μισή ημέρα το κατάστημα μύριζε σοκολάτα. Αναλύοντας τη συμπεριφορά κάθε πέμπτου πελάτη που έμπαινε στο κατάστημα, επί συνόλου 201, διαπίστωσαν ότι η μυρωδιά της σοκολάτας ενθάρρυνε τους πελάτες να περνούν περισσότερο χρόνο ξεφυλλίζοντας βιβλία.
Συγκεκριμένα, οι πιθανότητες να ρίξουν μια ματιά σε περισσότερα από ένα βιβλία ήταν διπλάσιες, με αποτέλεσμα την συνολική αύξηση των πωλήσεων, αλλά και την κατά 40% αύξηση βιβλίων συγκεκριμένης θεματολογίας, όπως αυτά που αφορούσαν την αγάπη και τα τρόφιμα!
Ερευνητές από το Hasselt University πραγματοποίησαν μια 10ήμερη μελέτη σ’ ένα τοπικό βιβλιοπωλείο, όπου τη μισή ημέρα το κατάστημα μύριζε σοκολάτα. Αναλύοντας τη συμπεριφορά κάθε πέμπτου πελάτη που έμπαινε στο κατάστημα, επί συνόλου 201, διαπίστωσαν ότι η μυρωδιά της σοκολάτας ενθάρρυνε τους πελάτες να περνούν περισσότερο χρόνο ξεφυλλίζοντας βιβλία.
Συγκεκριμένα, οι πιθανότητες να ρίξουν μια ματιά σε περισσότερα από ένα βιβλία ήταν διπλάσιες, με αποτέλεσμα την συνολική αύξηση των πωλήσεων, αλλά και την κατά 40% αύξηση βιβλίων συγκεκριμένης θεματολογίας, όπως αυτά που αφορούσαν την αγάπη και τα τρόφιμα!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr