Έρευνα αποκαλύπτει πότε οι έφηβοι είναι πιο επιρρεπείς στο πρόχειρο φαγητό
Έρευνα αποκαλύπτει πότε οι έφηβοι είναι πιο επιρρεπείς στο πρόχειρο φαγητό
Ερευνητές έριξαν φως στη σύνδεση της τηλεόρασης με την κατανάλωση γρήγορου φαγητού και κατ' επέκταση με την παχυσαρκία. Η μελέτη σε εφήβους, ανέδειξε την αρνητική επίδραση των τηλεοπτικών διαφημίσεων
Νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Μichigan έδειξε πως ο τρόπος που ο εγκέφαλος των εφήβων ανταποκρίνεται στα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, μαρτυρά τι θα φάνε το βράδυ.
Στην έρευνα συμμετείχαν 171 έφηβοι ηλικίας 13-16 ετών, οι οποίοι εκτέθηκαν σε διαφημίσεις junk food όπως cheeseburgers και πατάτες τηγανητές, υγιεινά πιάτα με σαλάτες και σάντουιτς κοτόπουλου στη σχάρα, και τέλος σε διαφημίσεις με άλλο περιεχόμενο χωρίς φαγητό. Οι εγκεφαλικές αντιδράσεις καταγράφηκαν με την τεχνική της Λειτουργικής Απεικόνισης Μαγνητικού Συντονισμού (FMRI). Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να καταναλώνουν τα τρόφιμα που εμφανίζονταν στις διαφημίσεις σε ένα προσομοιωμένο εστιατόριο πρόχειρου φαγητού.
Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Στην έρευνα συμμετείχαν 171 έφηβοι ηλικίας 13-16 ετών, οι οποίοι εκτέθηκαν σε διαφημίσεις junk food όπως cheeseburgers και πατάτες τηγανητές, υγιεινά πιάτα με σαλάτες και σάντουιτς κοτόπουλου στη σχάρα, και τέλος σε διαφημίσεις με άλλο περιεχόμενο χωρίς φαγητό. Οι εγκεφαλικές αντιδράσεις καταγράφηκαν με την τεχνική της Λειτουργικής Απεικόνισης Μαγνητικού Συντονισμού (FMRI). Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να καταναλώνουν τα τρόφιμα που εμφανίζονταν στις διαφημίσεις σε ένα προσομοιωμένο εστιατόριο πρόχειρου φαγητού.
Διαβάστε περισσότερα στο ygeiamou.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα