Έρευνα αποκαλύπτει πότε οι έφηβοι είναι πιο επιρρεπείς στο πρόχειρο φαγητό
Ερευνητές έριξαν φως στη σύνδεση της τηλεόρασης με την κατανάλωση γρήγορου φαγητού και κατ' επέκταση με την παχυσαρκία. Η μελέτη σε εφήβους, ανέδειξε την αρνητική επίδραση των τηλεοπτικών διαφημίσεων
ygeiamou.gr team
Νέα έρευνα του Πανεπιστημίου του Μichigan έδειξε πως ο τρόπος που ο εγκέφαλος των εφήβων ανταποκρίνεται στα τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, μαρτυρά τι θα φάνε το βράδυ.
Στην έρευνα συμμετείχαν 171 έφηβοι ηλικίας 13-16 ετών, οι οποίοι εκτέθηκαν σε διαφημίσεις junk food όπως cheeseburgers και πατάτες τηγανητές, υγιεινά πιάτα με σαλάτες και σάντουιτς κοτόπουλου στη σχάρα, και τέλος σε διαφημίσεις με άλλο περιεχόμενο χωρίς φαγητό. Οι εγκεφαλικές αντιδράσεις καταγράφηκαν με την τεχνική της Λειτουργικής Απεικόνισης Μαγνητικού Συντονισμού (FMRI). Οι συμμετέχοντες μπορούσαν να καταναλώνουν τα τρόφιμα που εμφανίζονταν στις διαφημίσεις σε ένα προσομοιωμένο εστιατόριο πρόχειρου φαγητού.
Η MINOAN LINES προσφέρει πλέον καθημερινές προσεγγίσεις από και προς το λιμάνι του Αδάμαντα σε μόλις 3 ώρες και 50 λεπτά, συνδέοντας το νησί απευθείας με τον Πειραιά και το Ηράκλειο Κρήτης.
Κατά τη διάρκεια αυτών των χρόνων επιβεβαιώνει την ηγετική της θέση στο κλάδο με θετικούς δείκτες ανάπτυξης και πλέον προχωρά στην υλοποίηση ενός ισχυρού πλάνου επενδύσεων
Μέσω του NBG Business Seeds, η Τράπεζα είναι δίπλα στις επιχειρήσεις, σε κάθε βήμα, προσφέροντας όχι μόνο χρηματοδότηση, αλλά και την απαραίτητη υποστήριξη, εργαλεία και δικτύωση.