Ioniki: Το brand που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο τις ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις
Ioniki: Το brand που ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο τις ελληνικές παραδοσιακές γεύσεις
Εκλεπτυσμένες γαστρονομικές εμπειρίες από την εταιρεία που διαθέτει ισχυρή παρουσία σε περισσότερες από 40 χώρες, με τεράστια ποικιλία σε κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης και σφολιάτας.
Sponsored content
Με την παράδοση ως βάση και τη δημιουργικότητα ως πυξίδα, η Ioniki αναπτύσσει εκλεπτυσμένες γαστρονομικές εμπειρίες που ταξιδεύουν τον καθένα σε μια ανακάλυψη γεύσεων και αρωμάτων, δημιουργώντας τεράστια ποικιλία σε κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης και σφολιάτας. H Ioniki αναδύει τη γεύση της κληρονομιάς της, με μοναδικότητα και καινοτομία διαρκώς, επαναπροσδιορίζοντας τον ρόλο της στον κόσμο της κατεψυγμένης ζύμης!
Ιδρύθηκε το 1991 στην Ιωνία της Θεσσαλονίκης και από μια μικρή μονάδα που στην έναρξή της απασχολούσε 7 άτομα, έχει εξελιχθεί σε μία από τις σημαντικότερες εταιρείες του κλάδου, τόσο στην εγχώρια, όσο και στη διεθνή αγορά.
Τα κεντρικά της γραφεία και οι εγκαταστάσεις της βρίσκονται στην Θεσσαλονίκη σε ιδιόκτητο οικόπεδο 25.000 τ.μ., οι οποίες είναι εξοπλισμένες με υπερσύγχρονες αυτοματοποιημένες γραμμές παραγωγής, ενώ παράλληλα, διαθέτει δύο υποκαταστήματα σε Αθήνα και Κρήτη. Σήμερα, απασχολεί περισσότερους από 250 εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν και το σημαντικότερο κομμάτι της εταιρείας αφού μέσω αυτών, έχει καταφέρει να καταγράφει σταθερά ανοδική πορεία.
Μια εταιρεία με πολλά πρόσωπα
Η εταιρεία παρουσιάζει τεράστια γκάμα προϊόντων με περισσότερους από 500 κωδικούς στον κλάδο του food service, οι οποίοι κατατάσσονται σε διαφορετικές κατηγορίες: σφολιάτες, φύλλα, μπουγάτσες, χωριάτικες πίτες, κρουασάν, κουλούρια, χειροποίητες αρτοζύμες, πίτσες, νηστίσιμες επιλογές και γλυκές επιλογές. Όλα της τα προϊόντα βρίσκονται σε κάθε μέρος του κόσμου μιας και συνεργάζεται με πελάτες από διάφορους κλάδους, όπως αρτοποιεία, καφετέριες, ακτοπλοϊκές εταιρείες, αεροπορικές εταιρείες και ξενοδοχεία.
Από το 2003, η Ioniki ειδικεύεται στην παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας για τις μεγαλύτερες αλυσίδες supermarket στην Ελλάδα & το εξωτερικό, δημιουργώντας custom made λύσεις σύμφωνα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη. Χρησιμοποιούνται οι καλύτερες πρώτες ύλες, από επιλεγμένους παραγωγούς με τους οποίους η εταιρεία διατηρεί μακροχρόνιες συνεργασίες, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης και σταθερότητας. Στο εξωτερικό, δημιουργεί Private Label προϊόντα για περισσότερους από 50 retailers.
Το 2014, η Ioniki λανσάρει την σειρά προϊόντων Σπιτική Ζύμη με στόχο να ισχυροποιηθεί στην αγορά της μικρής λιανικής με επώνυμο προϊόν. Η Σπιτική Ζύμη επικρατεί στην retail αγορά με πλέον 27 υπέροχες γεύσεις, οι οποίες αποτελούνται από ποικιλία σε χωριάτικες και στριφτές πίτες, παραδοσιακά φύλλα, mini πιτάκια, pizzas και plant based επιλογές. Το αγαπημένο brand Σπιτική Ζύμη, με τη πολυετή παρουσία στον κλάδο των κατεψυγμένων προϊόντων και τροφίμων, προχωρά σε ένα νέο βήμα προκειμένου να ενισχύσει την θέση του στην αγορά.
Μετά από την εκτενή διαδικασία ανασχεδιασμού και ανανέωσης, η Σπιτική Ζύμη παρουσιάζει το νέο της rebranding αλλά και το νέο της λογότυπο, προσφέροντας νέες γεύσεις και εμπειρίες για τους λάτρεις των προϊόντων της. Αξίζει να αναφερθεί ότι η Ioniki ακολουθεί τις διατροφικές τάσεις των καταναλωτών και πρωτοπορεί στο λανσάρισμα της σειράς Σπιτική Ζύμη Plant – Based, η οποία έχει στόχο να ταξιδέψει γευστικά όλους όσους επιλέγουν αυτή τη νέα εναλλακτική διατροφή. Τα προϊόντα της σειράς Σπιτική Ζύμη Plant- Based αποτελούνται από φυτικής προέλευσης υλικά σε αποκλειστική συνεργασία με την πρωτοπόρο στο είδος της, Beyond Meat.
Δεν μπορεί να παραληφθεί και το brand της Ioniki στο εξωτερικό, Filosophy, το οποίο διαθέτει 30 προϊόντα σε super market σε περισσότερες από 40 χώρες σε Ευρώπη, Αυστραλία, Αμερική και Μέση Ανατολή. Με τα Filosophy προϊόντα, η Ioniki συνεργάζεται με μεγάλες αλυσίδες super market, όπως τα Lidl σε όλη Ευρώπη και Αμερική, τα Aldi, Netto και Norma στην Γερμανία, τα Coles AU, τα Costco στη Γαλλία και Αγγλία, το Groupe Casino στη Γαλλία, τα Carrefour στην Γαλλία & στα ΗΑΕ, τον όμιλο COOP στην Ελβετία καθώς και σε άλλες χώρες, το Shufersal στο Ισραήλ, τα Spinneys στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το ShopRite στις Η.Π.Α, τα Wailrose στα ΗΑΕ, τα Lulu σε χώρες του Κόλπου, το El Corte Inglés στην Ιβηρική χερσόνησο και συνδυαστικά με τα Private Label προϊόντα, διανέμονται σε περισσότερα από 40.000 καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Στις χώρες που ανήκουν στα ΗΑΕ, το brand Filosophy έχει ισχυρή παρουσία στα vegan προϊόντα με τους best seller co-branded κωδικούς Beyond Meat.
Σε τροχιά ανάπτυξης και αύξησης κερδών
Με ανάπτυξη έκλεισε το 2022 η Ioniki σημειώνοντας αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 36,80%, ενώ σημαντική ήταν και η αύξηση των κερδών της εταιρείας τα οποία αυξήθηκαν κατά 166% συγκριτικά με το 2021.
Το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρείας αυξήθηκε στο 30,20% από 29,20% πού ήταν το 2021. Αποδεικνύεται έτσι, ότι η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό της κερδοφορίας της.
Επενδύοντας στο μέλλον
Το 2021 η Ioniki ολοκλήρωσε πλάνο επενδύσεων κτιριακών εγκαταστάσεων και εκσυγχρονισμό μηχανολογικού εξοπλισμού, ύψους €3 εκατ. Ολοκληρώθηκε, επίσης, επένδυση άνω των €300 χιλ. η οποία αφορούσε σε φωτοβολταϊκό σύστημα με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 500 kw. Ακόμη, επενδύει πάνω από €500 χιλ. σε επιπλέον γραμμή παραγωγής στο κομμάτι των ready to eat προϊόντων. Στα μελλοντικά σχέδια της Ioniki είναι και η δημιουργία μιας νέας υπερσύγχρονης μονάδας,που προϋπολογίζεται να αγγίξει τα 30.000.000€ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία στην βιομηχανική περιοχή της Σίνδου με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Εταιρική ευθύνη με δράσεις για τον άνθρωπο και το περιβάλλον
Στην Ioniki, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί κίνητρο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο των εργαζομένων της, όσο και της ευρύτερης κοινωνίας στοχεύοντας στο να γίνει πιο «πράσινη». Για την ενίσχυση του σκοπού της επιλέγει να συνεργάζεται με εταιρείες εκτυπώσεων που έχουν κοινό στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και την ένταξη σε ακόμη περισσότερες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις επιδιώκοντας να γίνουν και αυτές «πράσινες».
Έπειτα από την επένδυση του φωτοβολταϊκού συστήματος με ισχύ 500kw που αναφέρθηκε προηγουμένως, η Ioniki κατάφερε να έχει ετήσια εκτιμώμενη παραγωγή του συστήματος περίπου 620.000kWh/ετησίως που ισοδυναμεί με 618,14 τόνους αποφυγής έκλυσης διοξειδίου του άνθρακα ετησίως, ή με 250,48 τόνους εξοικονόμησης ορυκτών καυσίμων ή με 33.480 φυτεμένα δέντρα ετησίως.
Παράλληλα, η αλληλεγγύη και η στήριξη προς τους συνανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη αποτελούν θεμελιώδεις αξίες που συνδέουν την κοινότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, η Ioniki πραγματοποιεί χορηγίες κατεψυγμένων εδεσμάτων, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της να στηρίξει εκείνους που έχουν ανάγκη. Η εταιρεία συνεργάζεται με τοπικά κέντρα κοινότητας, φιλανθρωπικούς οργανισμούς και κυβερνητικούς φορείς προκειμένου να αναγνωρίσει τις ανάγκες και να διασφαλίσει την ομοιογενή διανομή των βοηθειών. Μάλιστα, σε μηνιαία βάση ενισχύει φιλανθρωπικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, όπως το Χαμόγελο του Παιδιού, την Φλόγα, τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, την UNICEF, καθώς και Κέντρα Προστασίας του Περιβάλλοντος, κοινωνικά παντοπωλεία, κ.α. Το 2022, κατάφερε να δωρίσει περισσότερα από 1007 κιβώτια με 82+ χορηγίες σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς! Η φιλανθρωπία αποτελεί πράξη αγάπης και αλληλεγγύης, και όταν συνδυάζεται με την επιχειρηματικότητα, δημιουργεί μια αξιομνημόνευτη συνεισφορά προς την κοινωνία μας.
Η επιτυχία της Ioniki
Μια επιτυχημένη εταιρεία αντιλαμβάνεται τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της αγοράς της. Προσδιορίζει τον στόχο της, τον τομέα της αγοράς που θέλει να εξυπηρετήσει και κατανοεί τους πελάτες της.
Όπως αναφέρει και ο CEO της Ioniki, κ. Γεώργιος Πορτοκαλίδης, «με πάρα πολύ κόπο, με πολλή εργασία και πολλή αγάπη σε αυτό που επέλεξα να κάνω, γίνανε όλα.». Για να χτίσεις μία εκστρατεία, χρειάζεται να παλέψεις και να βρίσκεσαι συνεχώς σε επαγρύπνηση για καινοτόμες ιδέες που θα ωφελήσουν τόσο την ίδια την εταιρεία όσο και τους συνεργάτες, οι οποίοι αποτελούν και το σημαντικότερο κομμάτι!
Σε τροχιά ανάπτυξης και αύξησης κερδών
Με ανάπτυξη έκλεισε το 2022 η Ioniki σημειώνοντας αύξηση του κύκλου εργασιών της κατά 36,80%, ενώ σημαντική ήταν και η αύξηση των κερδών της εταιρείας τα οποία αυξήθηκαν κατά 166% συγκριτικά με το 2021.
Το μικτό περιθώριο κέρδους της εταιρείας αυξήθηκε στο 30,20% από 29,20% πού ήταν το 2021. Αποδεικνύεται έτσι, ότι η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει το ποσοστό της κερδοφορίας της.
Επενδύοντας στο μέλλον
Το 2021 η Ioniki ολοκλήρωσε πλάνο επενδύσεων κτιριακών εγκαταστάσεων και εκσυγχρονισμό μηχανολογικού εξοπλισμού, ύψους €3 εκατ. Ολοκληρώθηκε, επίσης, επένδυση άνω των €300 χιλ. η οποία αφορούσε σε φωτοβολταϊκό σύστημα με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 500 kw. Ακόμη, επενδύει πάνω από €500 χιλ. σε επιπλέον γραμμή παραγωγής στο κομμάτι των ready to eat προϊόντων. Στα μελλοντικά σχέδια της Ioniki είναι και η δημιουργία μιας νέας υπερσύγχρονης μονάδας,που προϋπολογίζεται να αγγίξει τα 30.000.000€ και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη διετία στην βιομηχανική περιοχή της Σίνδου με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξή της.
Εταιρική ευθύνη με δράσεις για τον άνθρωπο και το περιβάλλον
Στην Ioniki, η εταιρική κοινωνική ευθύνη αποτελεί κίνητρο για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο των εργαζομένων της, όσο και της ευρύτερης κοινωνίας στοχεύοντας στο να γίνει πιο «πράσινη». Για την ενίσχυση του σκοπού της επιλέγει να συνεργάζεται με εταιρείες εκτυπώσεων που έχουν κοινό στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και την ένταξη σε ακόμη περισσότερες περιβαλλοντικές δεσμεύσεις επιδιώκοντας να γίνουν και αυτές «πράσινες».
Έπειτα από την επένδυση του φωτοβολταϊκού συστήματος με ισχύ 500kw που αναφέρθηκε προηγουμένως, η Ioniki κατάφερε να έχει ετήσια εκτιμώμενη παραγωγή του συστήματος περίπου 620.000kWh/ετησίως που ισοδυναμεί με 618,14 τόνους αποφυγής έκλυσης διοξειδίου του άνθρακα ετησίως, ή με 250,48 τόνους εξοικονόμησης ορυκτών καυσίμων ή με 33.480 φυτεμένα δέντρα ετησίως.
Παράλληλα, η αλληλεγγύη και η στήριξη προς τους συνανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη αποτελούν θεμελιώδεις αξίες που συνδέουν την κοινότητα. Σε αυτό το πλαίσιο, η Ioniki πραγματοποιεί χορηγίες κατεψυγμένων εδεσμάτων, αποδεικνύοντας τη δέσμευσή της να στηρίξει εκείνους που έχουν ανάγκη. Η εταιρεία συνεργάζεται με τοπικά κέντρα κοινότητας, φιλανθρωπικούς οργανισμούς και κυβερνητικούς φορείς προκειμένου να αναγνωρίσει τις ανάγκες και να διασφαλίσει την ομοιογενή διανομή των βοηθειών. Μάλιστα, σε μηνιαία βάση ενισχύει φιλανθρωπικές οργανώσεις μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, όπως το Χαμόγελο του Παιδιού, την Φλόγα, τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα, την UNICEF, καθώς και Κέντρα Προστασίας του Περιβάλλοντος, κοινωνικά παντοπωλεία, κ.α. Το 2022, κατάφερε να δωρίσει περισσότερα από 1007 κιβώτια με 82+ χορηγίες σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς! Η φιλανθρωπία αποτελεί πράξη αγάπης και αλληλεγγύης, και όταν συνδυάζεται με την επιχειρηματικότητα, δημιουργεί μια αξιομνημόνευτη συνεισφορά προς την κοινωνία μας.
Η επιτυχία της Ioniki
Μια επιτυχημένη εταιρεία αντιλαμβάνεται τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της αγοράς της. Προσδιορίζει τον στόχο της, τον τομέα της αγοράς που θέλει να εξυπηρετήσει και κατανοεί τους πελάτες της.
Όπως αναφέρει και ο CEO της Ioniki, κ. Γεώργιος Πορτοκαλίδης, «με πάρα πολύ κόπο, με πολλή εργασία και πολλή αγάπη σε αυτό που επέλεξα να κάνω, γίνανε όλα.». Για να χτίσεις μία εκστρατεία, χρειάζεται να παλέψεις και να βρίσκεσαι συνεχώς σε επαγρύπνηση για καινοτόμες ιδέες που θα ωφελήσουν τόσο την ίδια την εταιρεία όσο και τους συνεργάτες, οι οποίοι αποτελούν και το σημαντικότερο κομμάτι!
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα