Teleperformance στην Ελλάδα: Η εταιρεία που βάζει τον άνθρωπο και το περιβάλλον στον πυρήνα της φιλοσοφίας της

Χτίζοντας ένα καλύτερο μέλλον με έμφαση στην ισότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη

Μια κοινωνία που δίνει ίσες ευκαιρίες σε όλους, προάγοντας τη διαφορετικότητα και την εκπαίδευση. Ένα εργασιακό περιβάλλον όπου καταργούνται στερεότυπα και προωθείται η ισότητα.

Με αυτές τις στρατηγικές προτεραιότητες, η Teleperformance παρουσιάζει ένα σύγχρονο επιχειρηματικό μοντέλο που επικεντρώνεται στο περιβάλλον και την κοινωνική συνοχή.

Με ένα πρόγραμμα δράσεων οι οποίες έχουν στον πυρήνα τους την ενσυναίσθηση, την αλληλεγγύη, τη φροντίδα για το περιβάλλον και την άρση των αποκλεισμών κάθε είδους, δείχνει τον δρόμο για ένα υπεύθυνο επιχειρείν, το οποίο αφήνει θετικό αποτύπωμα πολυεπίπεδα, λειτουργεί ως πρότυπο και αναδεικνύει ως βασική αξία την ποιότητα ζωής.
Άλλωστε, το στοίχημα για τις μεγάλες εταιρείες είναι πραγματικά να αποδείξουν την επιχειρηματική αριστεία με παρεμβάσεις που υπερβαίνουν τον χαρακτήρα περιστασιακής φιλανθρωπίας και γίνονται ουσιαστική επιστροφή αξίας στο σύνολο, ενώ λειτουργούν και ως έμπνευση και παράδειγμα για όλους.

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλαίσιο δράσεων, η Teleperformance επενδύει σε μια «ομπρέλα» πρωτοβουλιών που στοχεύουν στη βιωσιμότητα του περιβάλλοντος, την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής, τη στήριξη ευάλωτων ομάδων και τη διαμόρφωση ενός σύγχρονου, ευέλικτου και λειτουργικού επαγγελματικού περιβάλλοντος που αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα και ενδυναμώνει κάθε εργαζόμενο.

Όλες οι δράσεις για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη πραγματοποιούνται κάτω από δύο καίριους πυλώνες που αντανακλούν πλήρως την εταιρική κουλτούρα της Teleperformance, το Citizen of the Planet (COTP) που αφορά στην προστασία του περιβάλλοντος και την «υποχρέωση» να κληροδοτήσουμε ένα βιώσιμο σύστημα στις γενιές του μέλλοντος και το Citizen of the World (COTW) που έχει στο επίκεντρο τον σεβασμό στη διαφορετικότητα, τη θετική αλληλεπίδραση και την κοινωνική δικαιοσύνη.

Φροντίζοντας το περιβάλλον για ένα καλύτερο μέλλον

Από τις πλέον εμβληματικές ενέργειες της Teleperformance στην Ελλάδα, με στόχο την προστασία του υποθαλάσσιου πλούτου που κρύβεται στα πολύτιμα λιβάδια Ποσειδωνίας, είναι η καμπάνια «Posidonia Oceanica: Do Not Disturb», την οποία υλοποιεί μαζί με την Aegean Rebreath.

H δράση αποτελεί μέρος του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Teleperformance στην Ελλάδα και αντικατοπτρίζει με τον ιδανικότερο τρόπο τις αρχές και τις αξίες της για τον άνθρωπο και το φυσικό περιβάλλον, στο πλαίσιο της παγκόσμιας πρωτοβουλίας Citizen of the Planet (COTP).

Αν θα έπρεπε να σκεφτεί κανείς την πίεση που υφίσταται το συγκεκριμένο οικοσύστημα, αρκεί να φανταστεί το πώς είναι να ζει σε ένα ήρεμο και φιλήσυχο περιβάλλον και ξαφνικά να αντιμετωπίζει απερίσκεπτους εισβολείς, που διαταράσσουν την καθημερινότητά του και με τις πράξεις βλάπτουν τον ζωτικό του χώρο.

Όπως ακριβώς χρησιμοποιούμε την ταμπέλα «Do Not Disturb» σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου για να διασφαλίσουμε την ησυχία και την ιδιωτικότητά μας, έτσι και τα υπόλοιπα είδη θα έπρεπε να έχουν τη δυνατότητα να θέτουν τα δικά τους όρια και να υπερασπίζονται τον χώρο τους σε έναν ιδανικό κόσμο.

Η καμπάνια «Posidonia Oceanica: Do Not Disturb» της Teleperformance Greece και της Aegean Rebreath στοχεύει ακριβώς σε αυτό: να διασφαλίσουμε ότι τα πολύτιμα λιβάδια Ποσειδωνίας θα παραμείνουν ανενόχλητα και προστατευμένα, ώστε να συνεχίσουν να παρέχουν τις τόσο σημαντικές υπηρεσίες τους στο οικοσύστημα.
Το πολύπλευρο και καλά μελετημένο πρόγραμμα για την προστασία των Λιβαδιών Ποσειδωνίας θα πραγματοποιηθεί αρχικά στον Δήμο Μαρκοπούλου – Μεσογαίας, με πρώτη περιοχή ενδιαφέροντος το Πόρτο Ράφτη. Για την πραγματοποίηση του προγράμματος συνεργάζονται εκτός από τη Δημοτική αρχή, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μαρκόπουλου και το ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ.

Το πρόγραμμα επικεντρώνεται στην αντιμετώπιση της ανεξέλεγκτης αγκυροβολίας που αποτελεί και έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες υποβάθμισης των μοναδικών αυτών οικοτόπων. Η υλοποίηση του έργου στηρίζεται σε πέντε φάσεις και περιλαμβάνει παρεμβάσεις προστασίας και αποκατάστασης που θα προσφέρουν μελλοντικά σημαντικά συμπεράσματα για την επέκταση της πρακτικής και σε άλλους δήμους της Ελλάδας. Στο σύνολο των φάσεων του έργου η επιστημονική καθοδήγηση του Ελληνικού Κέντρου Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε) είναι καθοριστική.
​Από αριστερά: Παναγιώτης Κακολύρης, Chief Operating Officer & Head of Strategy στη SOCIALDOO, Γιώργος Σαρελάκος, Πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής της Aegean Rebreath, Μυρσίνη Σωτηροπούλου, Chief Marketing Officer στην Teleperformance Greece, Κωνσταντίνος Αλλαγιάννης, Δήμαρχος Μαρκοπούλου Μεσογαίας, Δρ. Μαρία Σαλωμίδη, ερευνήτρια του ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ, Αναστάσιος Νικολακόπουλος, Πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου του Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας, Δρ. Βασίλης Γερακάρης, επιστημονικός συνεργάτης του ΕΛ.ΚΕ.ΘΕ

Η καμπάνια της Teleperformance στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Aegean Rebreath, μας καλεί να γίνουμε όλοι εμείς η φωνή αυτού του σιωπηλού παραδείσου, κρεμώντας νοερά αλλά αποφασιστικά, το σωτήριο ταμπελάκι «Do Not Disturb» στα τόσο ευεργετικά για το οικοσύστημα, φυλλώματά του. Μπορείτε να ενημερώνεστε για το πρόγραμμα και την εξέλιξη του ΕΔΩ.

Με την ίδια ευαισθησία για θέματα περιβαλλοντικά, καθώς η κλιματική κρίση απαιτεί δράσεις και συμπράξεις για την ανάσχεσή της, οι άνθρωποι της Teleperformance στην Ελλάδα έγιναν μέρος της προσπάθειας που καταβάλλεται για να «πρασινίσει» ξανά η περιοχή στα Καλύβια Αττικής, η οποία επλήγη από πυρκαγιές τη θερινή περίοδο του 2023.

Υποστηρίζοντας τον σκοπό του Save Your Hood, το προσωπικό της Τeleperformance Greece μαζί με συγγενείς και φίλους τους, συμμετείχε τον περασμένο Φεβρουάριο, σε δεντροφύτευση που πραγματοποιήθηκε στο Καταφύγιο ΑΝΙΜΑ του Συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής στα Καλύβια.

Νεαρά δεντρύλλια που είχαν φυτευτεί στην περιοχή, κάηκαν από την πύρινη λαίλαπα και ήταν επιτακτική η ανάγκη να δοθεί ξανά πνοή ζωής στο σημείο. Έτσι, φυτεύτηκαν 380 φυτά εντός του χώρου του καταφυγίου, καθώς και περιμετρικά της περίφραξης. Είχε προηγηθεί, φυσικά, και ενημέρωση για τον σωστό τρόπο δεντροφύτευσης, ώστε τα νέα δέντρα να έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης. Με προσωπική δέσμευση και αφοσίωση, οι άνθρωποι της Teleperformance στην Ελλάδα συνέβαλαν ώστε να γίνει πιο φιλικός ο χώρος για την άγρια ζωή που φιλοξενείται στο καταφύγιο, αλλά και για να αναβαθμιστεί το τοπικό οικοσύστημα.

Η κοινωνία σε πρώτο πλάνο

Η Teleperformance θεωρεί το επιχειρείν και την κοινωνία ως αλληλένδετα μέρη και ενσωματώνει την κουλτούρα της ανταπόδοσης στην εταιρική της φιλοσοφία. Στο πλαίσιο αυτό, κάθε χρόνο υλοποιεί σημαντικές κοινωνικές πρωτοβουλίες, οι οποίες εντάσσονται στην πεποίθησή της ότι η ευημερία της κοινωνίας οδηγεί και σε ανάπτυξη των οικονομικών μεγεθών.

Στις πολύ σημαντικές πρωτοβουλίες προς αυτή την κατεύθυνση είναι το πρόγραμμα Best Buddies Greece, σε συνεργασία με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση Best Buddies. Το πρόγραμμα αποτέλεσε «δήλωση» υπέρ της κοινωνικής ένταξης ατόμων με αυτισμό, στον χώρο εργασίας. Η πρωτοβουλία αυτή απομυθοποιεί στερεότυπα και προκαταλήψεις και απλώνει ένα χέρι προς τους ανθρώπους με αυτισμό, καλώντας τους για συμπόρευση και ενσωμάτωση στους εργασιακούς χώρους και για να αποτελέσουν ένα δυναμικό σύνολο με όλους τους εργαζόμενους στην ίδια εταιρεία. Το ίδιο φιλοδοξεί να κάνει και για την άλλη πλευρά, εκείνη του HR, καθώς απευθύνεται σε τμήματα HR, Recruitment και Higher Management της Teleperformance στην Ελλάδα.

Μέσα από το συγκεκριμένο πρόγραμμα, η εταιρεία ενδυναμώνει την Impact Sourcing στρατηγική της, ενθαρρύνοντας τη συμπερίληψη και τη διαφορετικότητα στους κόλπους της. Η σύμπραξη με την Best Buddies παρέχει στους ανθρώπους της εταιρείας επισταμένη ενημέρωση και εκπαίδευση, αγγίζοντας πολύ καίρια ζητήματα: αυτισμός και εργασιακές δυσκολίες, συμπεριφορές αυτισμού και μέθοδοι διαχείρισης, εργασία και συμπερίληψη, η διαδικασία μίας συνέντευξης, αξίες, ανθρώπινα δικαιώματα, υποστηρικτικό περιβάλλον, κοινωνική ενσωμάτωση.

Τα πρωτοποριακά προγράμματα κατά των στερεοτύπων, είναι στη φύση της λειτουργίας της Teleperformance και για τον λόγο αυτό, η γυναικεία ενδυνάμωση και η κατάργηση των εμπεδωμένων κοινωνικών αντιλήψεων και των υπεραπλουστεύσεων που πηγάζουν από το φύλο, τίθενται ψηλά στην ατζέντα της.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (CSR), η Teleperformance Greece αναπτύσσει στοχευμένες δράσεις με σκοπό την κοινωνική πρόοδο, την ισότητα, και τη βιωσιμότητα. Ένα από τα κεντρικά στοιχεία αυτής της στρατηγικής είναι η καμπάνια Gender Unity for Gender Equality, που πραγματοποιήθηκε για την Ημέρα της Γυναίκας τον Μάρτιο του 2024. Με την υποστήριξη γυναικών influencers, η καμπάνια ανέδειξε τις προκλήσεις της έμφυλης ισότητας, ενώ οι αντιδράσεις του κοινού φανέρωσαν τη βαθιά ριζωμένη ανάγκη για άρση των στερεοτύπων.
Η δέσμευση της Teleperformance στην ενσωμάτωση της διαφορετικότητας είναι διαρκής και ενισχύεται κάθε Ιούνιο, κατά τον Μήνα Υπερηφάνειας. Μέσω της καμπάνιας Together we thrive: Be you. Be bold. Belong 2024 και με τη συμμετοχή στο Athens Pride, η εταιρεία πρόβαλε ένα συμπεριληπτικό εργασιακό περιβάλλον που τιμά τη μοναδικότητα κάθε ατόμου.

Επιπλέον, η συνεργασία με τον οργανισμό The Tipping Point για το πρόγραμμα Ctrl, Alt, Change επιβεβαιώνει τη δέσμευση της εταιρείας στην περιβαλλοντική βιωσιμότητα και την εκπαίδευση. Η πρωτοβουλία αυτή εξοπλίζει σχολεία με ανακατασκευασμένους υπολογιστές, προωθώντας τις αρχές της κυκλικής οικονομίας και μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Αυτές οι δράσεις εντάσσονται στη στρατηγική CSR της Teleperformance, προωθώντας την κοινωνική συνοχή, την περιβαλλοντική υπευθυνότητα και ένα εργασιακό περιβάλλον που στηρίζει τη διαφορετικότητα και την ισότητα.
Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας της Teleperformance, και τους πυλώνες Citizen of the World (COTW) και Citizen of the Planet (COTP), εδώ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr