Προσφορά, αλληλεγγύη και χριστουγεννιάτικη μαγεία

Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!

 

Η Coca-Cola και τα Χριστούγεννα έχουν δημιουργήσει μια αναπόσπαστη σχέση που διαρκεί σχεδόν έναν αιώνα. Από τη δεκαετία του 1930, όταν ο Haddon Sundblom δημιούργησε τον εμβληματικό Άγιο Βασίλη της Coca-Cola, η εταιρεία έγινε σημείο αναφοράς για τη γιορτινή περίοδο. Ο χαμογελαστός, ζεστός και φιλικός Santa Claus που κρατάει ένα μπουκάλι Coca-Cola δεν είναι απλώς μια διαφήμιση· είναι σύμβολο χαράς και θαλπωρής για όλη την κοινωνία. Τα Χριστουγεννιάτικα φορτηγά της Coca-Cola, με τα φωτάκια και τη γιορτινή μουσική, γίνονται κάθε χρόνο πρεσβευτές της μαγείας της εποχής, ενώ οι λαμπερές καμπάνιες ξυπνούν νοσταλγία και ενώνουν γενιές. 

 Με μηνύματα όπως η αγάπη, η συντροφικότητα και το μοίρασμα, η Coca-Cola έχει καθιερωθεί ως ένα κομμάτι των γιορτινών παραδόσεων, υπενθυμίζοντας ότι οι στιγμές που περνάμε με τους αγαπημένους μας είναι οι πιο πολύτιμες. Έτσι, και φέτος, η Coca-Cola δημιουργεί την απόλυτη χριστουγεννιάτικη εμπειρία και ταξιδεύει σε περισσότερα από 130 σημεία σε όλη την Ελλάδα, διανύοντας τη μεγαλύτερη διαδρομή μέχρι σήμερα για να μοιράσει την αληθινή μαγεία των γιορτών.

Πιο αναλυτικά, από τις 21 Νοεμβρίου έως και τις 24 Δεκεμβρίου, η Coca-Cola ταξιδεύει σε πόλεις και χωριά όλης της Ελλάδας, διανύοντας τη μεγαλύτερη διαδρομή μέχρι σήμερα. Στο διάστημα από 20 έως 24 Δεκεμβρίου θα βρίσκεται στην Αθήνα, στην πλατεία Κλαυθμώνος. Εκεί, το κοινό θα ζήσει μία ολοκληρωμένη χριστουγεννιάτικη εμπειρία, θα γνωρίσει από κοντά τον Αϊ-Βασίλη και θα συμμετάσχει σε πολλές και συναρπαστικές χριστουγεννιάτικες δράσεις. Με κεντρικό μήνυμα «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες», θα μας υπενθυμίσει ότι η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων βρίσκεται στην ανθρώπινη σύνδεση και επαφή. Οι επισκέπτες θα μπορούν να συμμετάσχουν σε απίθανες δραστηριότητες και να γίνουν μέρος μιας γιορτής που έχει στο επίκεντρό της την αλληλεγγύη.

Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Cola συνεργάζεται φέτος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με τη Μη Κερδοσκοπική Οργάνωση «Μπορούμε», υλοποιώντας ένα πρόγραμμα κοινωνικής στήριξης που ζεσταίνει καρδιές και γεμίζει τραπέζια. Μια πρωτοβουλία που αναπτύσσεται προς δύο κατευθύνσεις: Καταρχήν, είναι η αποσόβηση σπατάλης τροφίμων και η προσφορά τους, σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη. Έτσι, περισσότερες από 2,6 εκατομμύρια μερίδες τροφίμων θα διανεμηθούν σε 300 κοινωφελείς οργανισμούς σε όλη την Ελλάδα. Κατά δεύτερον, αλλά όχι μικρότερης σημασίας, για δύο μήνες, κάθε Κυριακή, η Coca-Cola και το «Μπορούμε» θα προσφέρουν ζεστά γεύματα υψηλής διατροφικής αξίας σε εκατοντάδες ωφελούμενους κοινωνικών δομών σε Δήμους της χώρας μας.

Η έναρξη της φετινής καμπάνιας συνοδεύτηκε από την πολυαναμενόμενη χριστουγεννιάτικη ταινία της Coca-Cola, που αποτελεί ορόσημο για την «επίσημη» εκκίνηση της εορταστικής περιόδου. Βασισμένο σε ΑΙ τεχνολογία το αγαπημένο brand μάς ταξιδεύει σε χιονισμένα τοπία μοναδικής ομορφιάς και μας προσκαλεί να γίνουμε ο Αϊ-Βασίλης που θα φέρει τη μαγεία των Χριστουγέννων στο χωριό του. Με αυτές τις πρωτοβουλίες η αγαπημένη εταιρεία μας υπενθυμίζει ότι η μεγαλύτερη χαρά έρχεται όταν μοιραζόμαστε -με αυτούς που το έχουν ανάγκη, με την κοινότητά μας, με τους ανθρώπους γύρω μας- και ταυτόχρονα ενισχύει το όραμα και τον στόχο της για τη στήριξη ακόμη περισσότερων συνανθρώπων μας, σε όλη τη χώρα.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr